25-07-2018, 12:24 PM
Tere kõik see pere.
Kuna hetkel meil see Klubi rallika teema õhus ja internetist ma väga palju infot ei leidnud.
W201 oli saada nii 5 kui ka 4 käigulise manuaalkastiga, aga mind huvitavad pigem nende käikide ülekanded.
Muidugi klubi rallika pihul on juba raske aru saada, mis ülekanded meil on, kuna nii kast kui ka tagadiffer on juba korduvalt vahetatud, siis seda ei tea, mis ta originaalis on.
Aga hektel on 4 käiguline kast ja auto24 ringil oleks olnud vaja kolmandale rohkem jõudu, samas teine juba oli liiga madal. Kui nüüd paneks asemele 5 käigulise kasti koos uue kulissi ja kardaaniga, siis kas sellel on kolmandaga pöörded kõrgemad?
Või peaks alustama ennekõike kasti ja difri ülekannete arvu kontrollimisest, ehkki lasin viimase liivapritsi ja värviga üle, kas sealt minegil ülekandenumbreid enam leida on on juba iseasi.
Mõtteid?
Kuna hetkel meil see Klubi rallika teema õhus ja internetist ma väga palju infot ei leidnud.
W201 oli saada nii 5 kui ka 4 käigulise manuaalkastiga, aga mind huvitavad pigem nende käikide ülekanded.
Muidugi klubi rallika pihul on juba raske aru saada, mis ülekanded meil on, kuna nii kast kui ka tagadiffer on juba korduvalt vahetatud, siis seda ei tea, mis ta originaalis on.
Aga hektel on 4 käiguline kast ja auto24 ringil oleks olnud vaja kolmandale rohkem jõudu, samas teine juba oli liiga madal. Kui nüüd paneks asemele 5 käigulise kasti koos uue kulissi ja kardaaniga, siis kas sellel on kolmandaga pöörded kõrgemad?
Või peaks alustama ennekõike kasti ja difri ülekannete arvu kontrollimisest, ehkki lasin viimase liivapritsi ja värviga üle, kas sealt minegil ülekandenumbreid enam leida on on juba iseasi.
Mõtteid?
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868