Postitused: 254
Teemad: 33
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Tere,
Auto on 2004, E270CDI, universaal, S211, Avantgarde.
Heal sõbral selline mure, et kliima/konditsioneer on täidetud (lekkeid pole), kompressor töötab ja salongis ka kõik nupud toimivad, AGA külma ei puhu.
Tagaistujatel pole reguleerimisvõimalust.
AC nupu peal pole vahet, kas põleb punane tuluke või ei - külma ei tule ühestki asendist.
Arvuti vigu ei näita. Ainuke viga on SRS (kõrvalistuja sensormatt), aga see ei puutu ju asjasse.
Kas keegi samamoodi maadelnud taolise probleemiga? Mis võiks viga olla?
(Mingid klapid kinni? Kus need asuvad?)
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kuidas see tuvastati, et kompressor töötab?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 254
Teemad: 33
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Aparatuur näitas, et surve on üleval ilusti.
Kompressor ringi käib.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kui suur surve? ka seisval süsteemil on surve ca. 5 bar.
Proovi kuhugi minna kus keegi jagab ka asjast midagi, mitte, et veakoodi pole ja ringi käib.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere
Mul on küll ML 270 CDI, Aga jamasin ka analoogse asjaga. Vöid minu teemast lugeda. Hakka pihta sellest, et mööda testriga mis pinge sul sinna kompressorile peale läheb. Nendel muutuva tootlikusega pumbad peal. voolu lastakse sinna peale 3-12 voldini vastavalt palju külma vaja toota on. Mina testisin ka nii, et panin 12 v otse peale, aga siis ta toodab maksimum külma ja nii pikalt ei tohi. Sealt edasi hakkad arutama, kas viga mingis anduris vöi juhtplokis( minul oli vigane juhtplokk, toide ei läinud peale). Meil arvuti näitas lihtsalt pumba viga, et ei tööta, kuid tegelikkuses töötas. Lihtsalt toide ei tulnud peale. Aga see, et juht plokk vigane oli, selleni jöudsin alles hiljem peale igasuguseid möötmisi ja lammutamisi. Juhtplokk tal siis peks samuti see auto konsoolis olev nuppude süsteem. Ja kui see vajab vahetust siis peab ta kindlasti sama koodiga olema ja mitte inglise masina pealt. Vähemalt ML puhul töötas sama koodiga inglise masina plokk vastupidi.
Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Sama analoogselt sureb kompressor...pole mõtet
oletada
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 254
Teemad: 33
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Nädalavahetus möödas ja selgus, et kui kompressorile otsevool peale panna, siis tuleb ikkagi külma ilusti. Ehk siis 12V, aga nagu öeldi, ei tohi pikalt nii olla. Siit loen, et voolu saab ta vahemikus 3-12V.
Kas võime siit välja lugeda, et juhtploki viga siis?
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere
Sellise palavusega vast veel ei juhtu midagi. Aga kui jahedamaks läheb, siis vöib olla oht, et külmub kinni. Mina söitsin sedasi möned korrad, aga pikalt ei tahtnud söita. Eks pead nüüd hakkama uurima. Hea kui kuskilt skeemi saad. et kus mis juhet pidi vool tuleb ja siis jöuad süüdlaseni välja. Arvatavsti ta jookseb nagu ML-ilgi. Läbi komfort ploki. Mina leidsin palju infot googeldades välismaa foorumitest. Üks igavene tüütu viga igal juhul. Aga suure töenäosusega on sul viga juhtpplokis armatuuris.
Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
16-07-2018, 06:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2018, 06:23 PM ja muutjaks oli erx000.)
Mul selline häda, et külma hakkab puhuma 6-10 minutit pärast mootori käivitamist ja nii juba eelmisest suvest, kui korra puhuma hakkab siis puhub päev otsa. Pakuti ka et pumba geomeetria viga, arvuti näitab 70% pumba koormust, aga reaalselt pump survet ei löö, ees radikas soojaks ei lähe ja kui lõpuks taha tuleb siis on surved paigas ja hetkega hakkab külma puhuma.
Postitused: 254
Teemad: 33
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Tervitused,
võib asja korda tehtuks lugeda. Probleem seisnes ikkagi vigases juhtplokis. Sai pandud teine asemele ja puhub külma nii mis jube.
Aga täname kaasamõtlejaid ja aitajaid.