Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Ehk siis kõik elekter autol töötab ( tuled,aknad,istmesoojendused jne. ) kui süüte sisse keerad , ei lähe aku tuli põlema, ei tööta suunad ehk kõik, mis peaks süüde sees töötama. Käivitades käib mootor ringi kuid ei käivitu. Tundub, et ka bensiini pump ei saa voolu kui süüde sees. Kontrollisin süüteluku põhja ( proovisin töötavat ) , ei midagi. Kas kellelgi on ideed kuhu tähelepanu keerata ? Kuidas vool liigub akust süüteni ? mis asju tuleks kontrollida? releed? ajud ? jne.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Kas süüteluku põhja Nr 30 otsa peale pidev pluss jõuab? Sel peaks otseühendus akuplussiga olema.
Põhja ots Nr15 jookseb omakorda juba süütepooli, küttereleesse, laadimislampi jne JA kaitsme Nr 7 ühe otsa peale. (vist 16A kaitse)
Mingit lukiaegset immot ei ole peal?
.
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
ok, kaitse 7 korras ja põhi ka hea. Just, tegelasel on olnud kunagine tehase immo peal ja need jubinad on kõik sealt kadunud. Pistikud on vaid alles, üks väike ( viie juhtmega ja teine suur 14 juhet). Pisemast pistikust sildasin plussi teise pistiku kontakti nr. 14 ja süüse oli sees aga pidevalt, vahet ei olnud, mis asendis võti oli.Auto käima ei läinud, turtsus. Mis siis sellises olukorras edasi teha ??? Kas keegi oskaks aidata ?
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
kui auto tallinnas siis jargmine nädal on esimene vaba aeg mul.
saan ülevaadata
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Et kuidas käima hakkas ei ole salastatud - skeemi järgi, kuidas vool peab liikuma sai ka otse juhtmed veetud, kui ei liikunud.
Aga W124-ja vargavastase seadme skeem on küll salastatud, siiamaani.
Mercedes-Benz on seda hoolega jälginud, et ei lekiks ja õige kah.
.