Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Inmotion V8 - Priit
#21
(06-11-2017, 04:03 PM)v6sa Kirjutas: LS järgi tasakaaluliikur kuni 20 km/h, aga...

... seaduses on tasakaaluliikur "...ühe inimese vedamiseks mõeldud elektri jõul liikuv isetasakaalustuv kaherattaline üheteljeline sõiduk".

Seega vaidlemise koht, kas peab 20 jälgima - üherattaline ju.

Üherattaline on liiklusseaduse järgi jalakäija abivahend nagu rulluisud jms, st pole üldse sõiduk Smile Teoorias peaks väljaspool asulat liikuma vasakul tee ääres, aga tulede kasutamise korral pole see kuigi turvaline ja on autojuhte eksitav.
Tasakaaluliikuri definitsioon liiklusseaduses lähtub suurest Segwayst, millel, spido, tuled ja viled ...
(06-11-2017, 03:32 PM)Rolz Kirjutas: Kas see allub ka kiiruspiirangule?

Viisakas oleks jälgida kiiruspiiranguid.
(06-11-2017, 11:15 AM)v6sa Kirjutas:
(03-11-2017, 06:55 PM)Priit Kirjutas: Kui 11.11 lund maas pole, võtan Varbolasse kaasa Smile

Kas sellega lumes driftida ka saama?
Võimalik vaid Soomes Smile Tervislik täiusliku turvavarustusega, tuunitud sõidukiga (sh akusoojendused jms) ja naastrehvidega Smile
https://www.youtube.com/watch?v=XCY54aEwH4Q
Vasta
#22
The very best of EUC Extreme Smile
NB! videos toimub tegevus kiirustel ca 40 km/h ja nende katsetuste tegemine ilma täiusliku turvavarustuseta lõpeb parimal juhul elektrilises ratastoolis Smile
https://www.youtube.com/watch?v=fPZdXbciYWg
Vasta
#23
.......-Vigala kandis nägin ühte üherattalist liikumas. Huvitav hobi. Hinnad küll veidi kõrged, lihtsalt ajaviiteks kasutamiseks.
Vasta
#24
(08-11-2017, 11:14 PM)väikemees Kirjutas: .......-Vigala kandis nägin ühte üherattalist liikumas. Huvitav hobi. Hinnad küll veidi kõrged, lihtsalt ajaviiteks kasutamiseks.
Ju Sa mind nägid Smile

Hind on suhteline. Vahel harva ajaviiteks sõita on kallis. Samas näiteks kui KS16S on Hiinast alla 1000 euro ja üks poolakas ajab sellega tööasju ca 1000 km kuus, siis tasuvusaeg on üsna lühike (eeldusel, et ratas kestab). Linnas asendab edukalt ühistransporti. Ka maal ca 10 km sõiduks kulub isegi vähem aega, kui läheks ühistranspordiga (5 min jalutada, 5 min bussi oodata, 15 min sõita ja siis jälle 5 min jalutada), rattaga tuleb rahulikult sõites sama aeg või vähem.

Mitsubishi elektriautod (mida sotsiaaltöötajad kasutavad) on hoopis kulukamad. Letihind oli vist 29000 eurot. Tänaseks üks masin sõitnud meil 5 aastaga ca 50000 km, akud ilmutavad vaikselt väsimise märke. Talvel on tuba pidevalt külm või läbisõit olematu. Hooldusele, rehvidele, kindlustusele ja kiirlaadimisele on ka raha kulunud ja mitte vähe. Kui tuleks ise täishinna eest osta, siis eales ei ostaks. Samas kui keegi ei testi, siis midagi paremaks ka ei muutu.

Üherattalise põhiline miinus on see, et kui näiteks elektritõukerattal on rike, veered seisma jäämiseni, kui üherattalisel vool ootamatult kaob, on vigastuse risk suur. Ps üks hiinlane on Inmotioni L6 tõukekaga tänaseks ligi 39000 km sõitnud, täis ulme. Äpis on mitukümmend sõitjat, kes üherattalistel läbinud 5000-10000 km.
Vasta
#25
Hind on jah suhteline. Mobiiltelefon võib ka 1000 eurot maksta.
Piltide ja videode pealt vaadates tundub üherattaline päris suur, kuid eemalt nähes ei tundunud üldsegi nii suur. Selline oleks kindlasti ka väga mugav auto pagasnikus kaasa vedada. Linnas mõnel inimesel oleks väga hea, Pargi ja Reisi või mis need lahendused on.
Vasta
#26
V8 ja AMG on kahe peale kokku juba 888 kilomeetrit läbinud.

Tulenevalt viimastel päevadel tehtud katsetustest on saanud selgeks, et kiilasjääl aitaks ellu jääda vaid naastrehv, mida paraku 16'' rattale ei pakuta ja mis V8-le ka alla ei mahuks (väga väike vahe korpuse ja rehvi vahel).
[Pilt: 97487-IMG_20171214_151612.jpg]

Katsetuste tulemusena täienes turvavarustus, mis hetkel ootab lumisemaid olusid.
[Pilt: 34949-20171213_203555.jpg]

Seega tuleb praeguste ilmadega siseruumidesse harjutama kolida. Järgnevast videost on näha, mida 800W oskaja mehe käes korda suudab saata Smile
https://www.youtube.com/watch?v=irE90gjHqow
Vasta
#27
Nüüdseks on V8 sõitnud läbi 495 km ja KS 490 km.
Täna tegin KS-ga väikse kruiisi naabermaakonda. Õues -1 kraadi ja 680 Wh mahutav Panasonicu aku pidas end suurepäraselt üleval. 35 km peale kulus alla kolmveerandi akut. V8 ootab off roadi rehvi, mis saabub loodetavasti järgmisel nädalal, kui Omniva suudab oma kanalites "ummistused" likvideerida. Praeguste ilmadega on kerge krossikiiver ja prillid suurepärane lisavarustus Smile
[Pilt: 95528-Marsruut.jpg]

[Pilt: 28469-Labisoit.jpg]

[Pilt: 83597-20171225_124947.jpg]
Vasta
#28
Põhjas ikka päris nutune see lumeolu. Lõunas seis selline:
[Pilt: 65816_F81-_FF75-45_D6-9_C10-10_D671_BFA1_C7.jpg]

Kannatab selle vidinaga lumes ka sõita?
Vasta
#29
(25-12-2017, 04:51 PM)Oliver.L Kirjutas: Põhjas ikka päris nutune see lumeolu. Lõunas seis selline:
[Pilt: 65816_F81-_FF75-45_D6-9_C10-10_D671_BFA1_C7.jpg]

Kannatab selle vidinaga lumes ka sõita?
V8, loe ka video teksti Youtubest
https://www.youtube.com/watch?v=SETT-qpFtDw
(kokkuvõte: V8-l on pedaalid kõrgel ja lumes korraliku rehviga hea sõita)

Võib ka teisiti minna Smile (see soomlane sõidab kruvide abil isetehtud naastrehvidega)
https://www.youtube.com/watch?v=6EGjAHS3oR4

Üldiselt lumi takistus pole. Lumega tuleb ainult iga kord pärast sõitu masina korpus toas seest tühjaks sulatada. Takistus on kiilasjää, eriti kui sel õrn veekiht peal. Kui jalgsi püsti ei seisa, siis ühel rattal on veel keerulisem Smile

Ps Lõunas on praegu ikka vägev. Põhjas peaks jälle tugevalt plussi minema ja vihma sadama hakkama.
Vasta
#30
Head tasakaalu algaval 2018.a aastal!
[Pilt: 97447-V8_2.jpg]

Väike drift peale maastikurehvi paigaldamist, sest ega tali taeva ei jää Eusa_drool Nod
[Pilt: 22457-IMG_20171230_211713.jpg]
[Pilt: 53394-IMG_20171231_131343.jpg]
Eusa_dance

Vasta
#31
Kui libedaga kahel jalal liikumine ei toimi, on lahenduseks üksratas Smile
Vt tänase seikluse kohta ka https://www.facebook.com/permalink.php?s...8155421985
[Pilt: 73582-AMG.jpg]
Vasta
#32
V8 stressitest

Alla 25m pikkuses saalis on võimalik saavutada kiirus 25 km/h ja maha pidurdada (minu mass ca 90 kg). Voolutugevus tõuseb 25 amprini. Kuna V8-l on 2 paralleelset akupakki, on voolutugevus elemendis ligi 12,5A. Element ise on arvestatud 10A jaoks. Pooltühja akuga pole tervislik sellist katsetust teha.

Selgub, et neli paralleelset akupakki (nagu KS16S e "AMG") oleks oluliselt parem kui kaks (kui oleks ruumi, kuhu need paigutada). Kuna 2 paralleelse akupaki puhul on voolutugevus elemendi kohta 2 korda suurem kui 4 paralleelse akupaki puhul, siis on ka võimalik maksimaalne läbisõit suhteliselt väiksem.

Kui väiksem läbisõit välja jätta, siis V8 kohta on öelda vaid kiidusõnu. Väga hästi läbi mõeldud ratas, mis on väga hea koostekvaliteediga.

[Pilt: 54369-20180128_142703.jpg]

[Pilt: 95338-Screenshot_20180128-161054.png]

[Pilt: 89889-Screenshot_20180128-161028.png]
Vasta
#33
Täna sai siis läbitud eri sõidukite ja rehvidega kaks 8,7 km ringi sulalume, jää ja traktroijälgedega kaetud auklikul kruusateel. Tuleb tunnistada, et V8 "Ferrari" suverehvi meenutava Maxxisega lüpsis KS16S "maastikurehviga" "AMG"-d päris haledalt - ligi 1 minuti iga läbitud kilomeetri kohta.

Kokkuvõte on inglise keeles lõustaraamatus
https://www.facebook.com/permalink.php?s...nref=story

[Pilt: 56458-20180202_175016.jpg]
[Pilt: 68593-Screenshot_20180202-170558.jpg]
[Pilt: 47398-Screenshot_20180202-173900.jpg]

V8 on igati korralik talvesõiduk.
Vasta
#34
Aeg on hakata kevadeks valmistuma Smile Kel huvi, siis ise Hiinast tellides saab V8 praegu koos kaitsekattega alla 750 euro kätte ja eeldatav transport on ca 1-1,5 kuud. Väga hea ja stiilne sõiduvahend tuhandeteks kilomeetriteks. Minu hinnangul üks parimaid saadaolevaid üherattalisi sõidukeid, kui mitte parim. Kui millegi üle üldse norida, siis minu raskune talveriietes ca 100 kg mees saab miinuskraadidega ühe laadimisega ca 15km sõita, mida võiks olla rohkem. Jäisel/lumisel taliteel kannatab keskmiselt ca 15-20km/h liikuda. Mina eelistan seda ratast oma mustale elukale.

Video ühe mehe off roadi katsetusest:
https://www.youtube.com/watch?v=BOcUaozmFnM
Vasta
#35
[Pilt: 67893-V8_ol_1.jpg]

[Pilt: 86299-V8_ol_2.jpg]
Vasta
#36
Üks uus (ainult kontrollitud kõigi süsteemide toimimine) V8 ja teemas olev kasutatud KS16S on müügis, kuna huvi on juunis turule tulevaid ülivõimsaid mudeleid proovida Smile Vt huvi korral Turg - Muu
Vasta
#37
V8-ga kevadet avastamas.

Kui müügiteemas kirjutasin, et V8-ga täie võimsusega järjest sõites saab ca 95 kg piloot läbida vähemalt 15km, siis täna tegin oma ligi 1400 km läbinud V8-ga 2 sõitu, ca pool kruusateedel.

Alustasin 95% akuga ja lõpetasin 20%, st 24,5 km läbimiseks kulus 75% akut ja keskmine kiirus oli ikka veel 20 külje alla. Akut päris tühjaks pole tervislik sõita, aga veel kuni 3 km oleks rahulikult saanud läbida.

[Pilt: 85827-nait1.jpg]
[Pilt: 25398-nait2.jpg]
[Pilt: 37247-sinililled.jpg]
Vasta
#38
Inmotion V8 on endiselt elus ja varsti saab 6000km täis. Kokku olen eri ratastega sõitnud üle 15000km ca 3,5 aasta jooksul.

Eile saabus garaaži Gotway Nikola Plus

[Pilt: 42634-20210527_152401.jpg]

[Pilt: 83367-20210527_152458.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne