Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 E320 '01
#21
Arvamus on nagu perse - igaühel oma Smile
Minule see konkreetne masin ülalmainitud vasturääkivuste tõttu ei sobi ja otsin seega edasi. Kui keegi selle ära ostab ja saabki ideaalse auto, siis on ju kõik hästi Smile
Vasta
#22
(25-09-2017, 09:10 PM)v6sa Kirjutas:
(25-09-2017, 07:00 PM)väikemees Kirjutas: ...
Kas auto on avariiline olnud või mitte, see ei ole üldse oluline. Oluline on kui hästi on taastatud ja kui suure avarii näiteks on läbinud, et siis kõrvale hoida.
See asi, et läbisõit keritud ja hooldusraamat võltsitud?
...

Seesamune, et.... Ega Sa ometi ei tahtnud öelda, et korraliku auto otsija peab lõuad pidadama ja sulleritest autoärikaid ei tohi kritiseerida...Eusa_eh

Ei ole nõus! Sulidel tulebki elu põrguks teha.Angry

Hea auto müüb ennast ise maha, nigelat eksemplari on vaja müüa epiteetidega "otse Saksast" või "kerimata läbisõit" või "roostevaba". Teemaksoleval autol on õige mitmes kohas paneelivahe lähemat uurimist vajav ning ikkagi häirib mind keskkonsooli irvitamine. Ühel heas toonuses autol sääraseid asju minusugune poolpime pensionieelik avastada ei peaks suutma.

Mitte ükski müügiks tehtud avariiremont ei kannata lähemat uurimist. Hästi tehakse ainult endale, mitte kasumi teenimise eesmärgil. Seega on ikka vahe küll, kas auto on jälgede peitmiseks värskelt üle tuisatud või on nii odomeeter kui väliskest jäetud ausalt näppimata.

Loomulikult mitte. See kas suller on või mitte, seda ei saa ju alati ainult piltide põhjal otsustada!
Autol vanust on ja kas seal on keredetaile vahetatud mingil põhjusel või midagi muud, seda ju ei tea. Roostevaba- see on sama kui odomeetri näit. Hetkel on roostevaba, võib-olla 2 aastat tagasi roostetas.
Kahtlusi on küll, kuid vähemalt ei ole ilusaks pildistatud, mida võib tihti näha Autojärelmaks24 kuulutustes, kus makrofleks on ülepahteldatud ja värvitud.
Ma kakkusin suvel oma autol esistange maha ja läks vähe halvasti tagasi. Et korralikult paika saada, tuleks uuesti lahti võtta ja sättida vähe. Ei viitsinud, käima läheb, tegelen tulevikus. Kliimapaneeli võtsin välja(BMW), et juhtmeid vedada. Raam kliimapaneeli ümber läks lõhki. Ma ei ole viitsinud seda kokku liimida ja uut ka osta, maksab kõigest 20 eurot. Kui ma nüüd peaks selle auto müüki paiskama, siis oleks mul endal ka kahtlus, et avarii teinud auto. Kas ma viitsiks ennem müüki need asjad korda teha? Pigem mitte, kas ma tahaks raha kulutada ennem müüki?

Sellepärast ma ütlen, tuleb kohapeal vaatamas käia. See ei tähenda, et kohe seda ostma peab. Leiad mõne teise isendi, pildid ilusad, jutt veel meeldivam ja siis tõmmatakse selline jama kaela, et hoia keela. Siin samas foorumis oli kasutaja, kes müüs oma W124 odavalt maha ja vist see sama autojärelmaks pesi puhtaks ja pani 3x kallimalt müüki?

Panen siia viimase kuu pildid kahest õnnetusest.
Outlander on 1500 km sõitnud ja Auris alla 10tuh.
Mis arvate mis Aurisega juhtus? Posti, liiga hiline pidurdamine? Ei- kaubikuga keerati lihtsalt liiga vara ja tõmmati stange maha.
Keretöökojas käib põhimõtteliselt liinitöö ja tuleb tagasi ka autosid, millel detailid ei istu kokku ja vajavad reguleerimist.
Sellistest asjadest ka minu arvamus, et alati ei viita puudused kõige hullemale.

Kas need pildil olevad autod siis peaks tulevikus edasimüümiseks mahakandma?

https://www.upload.ee/image/7497419/Inke...626_LI.jpg

https://www.upload.ee/image/7497421/rece...88183.jpeg

Minu soovitus ongi, et kui ise ei oska vaadata, siis alti on võimalus ju pöörduda näites Lesven-i kes teeb ostueelse kontrolli ja ütleks kui suurt investeeringut see auto vajaks, et välimus oleks väga hea!

Ma hirmutamiseks ütlen, et sellel põhjusel ma ka enda W210 E430 maha müüsin, tehniline pool sai enam vähem korda, 2 aastaga läks üle 4000 euro remondile ja siis tuli ringiga rooste peale. Plaan oli auto laiali tõmmata kuni raamini puhtaks, selline tahtmine oli autot korda teha ja siis öeldi kogemustega värvitöökojas ei ole mõtet. Lihtsalt ei viitsinud enam tegeleda sellega, summad olid ammu auto väärtuse ületanud. Kilomeetreid oli kogunenud 450 tuh. Huvipärast lõin numbri sisse, enam registris ei ole. Tean, et üle värviti aga eks sai ka jaks otsa uuel omanikul.
Ma ei tahtnud alguses seda kirjutada aga läbisõit tegelikult on oluline. Mootor kestab ja kõik on hea. Kuid paraku kõik mis mootorit ümbritseb vajab üks hetk palju rohkem tähelepanu kui loodetakse, et hoida autot väga heas korras.

5000 eest ei saa uut autot ja kui 2017 lahutada 2001 saame vastuseks 16 aastat vana auto. Mitmendal aastal roosteprobleemid tekkisid?
Ma loomulikult ei taha ka öelda, et see halb auto oleks, sugugi mitte. Kõik on lihtsalt nii suhteline.
Jutt läks pikaks, MB teikitab emotsioone!
Vasta
#23
Kas leedu keretööd hirmutavad, et 3 autost 1 tehtud? Smile
Sellest ei saa alati sotti, paljud "saksa" päritolu autod, on ikka leedus lapitud, kuid mitte arvele võetud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#24
Küsin veel siinsamas teemas.
Niipalju kui teemat uurinud, soovitatakse kõige rohkem e320 ja ja e220. Mille poolest 2,7 kehvem on? Kas üldse on?
Vasta
#25
(28-09-2017, 02:21 PM)wax Kirjutas: Küsin veel siinsamas teemas.
Niipalju kui teemat uurinud, soovitatakse kõige rohkem e320 ja ja e220. Mille poolest 2,7 kehvem on? Kas üldse on?

Üks silinder vähem kui 320 ja üks rohkem kui 220
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#26
2,7 on kuldne keskmine, palju jõulisem kui 220 ja ökom kui 320. Mul eelmine oli 2,7= väga rahul. Praegu 3,2, ka väga hea.
Vasta
#27
(28-09-2017, 02:21 PM)wax Kirjutas: ...
Mille poolest 2,7 kehvem on? Kas üldse on?

Objektiivselt - ei ole kehvem.

Aga R5 käib pooletoobise häälega, rammu on, aga varu on vähe. Ehk R5 soetamise järel võib jääda ikkagi kripeldama, et ei ole ei säästlikeim ega jaksukaim, vaid .... keskmine.

Või siis vastupidi: hea keskmineWinkIcon_rolleyes
Vasta
#28
Hei, seltsimehed, lihtsalt põgus tähelepanek, et 270 CDI kaitseks julgen iga kell granaadi peale viskuda. Tegemist on NIVÕRD reipa mootoriga, et kui kogu muu maailm teda pooletoobiseks ei peaks, siis ma ütleks, et ta ongi W210 autol parim valik üldse. Ta pole nii tuim nagu 6-silindrilised ehk 320 (mis muudab auto ikka pigem raskepäraseks musklimeheks) ja samas on kaugelt kiirem ja agiilsem kui 220 (mis on ka muidu väga hea mootor) ja puhtalt sõiduomadusi arvestades ma soovitaks 270 CDI autot iga kell ning ostaks ise ka kui mingil põhjusel W210 masinat osta tahaks. Päriselt. Hea mootor on, mis sellest, et turg nii ei tundnud. Peaasi, et radikas kasti õli ei saastaks.

Parimate soovidega,

Tauno
Vasta
#29
See radika jama tuli w211 270cdi-ga.
Vasta
#30
Tõsi küll, hellrix. Tänud parandamast.
Vasta
#31
(29-09-2017, 01:09 AM)Tauno Mõts Kirjutas: ...
Tegemist on NIVÕRD reipa mootoriga, et kui kogu muu maailm teda pooletoobiseks ei peaks, siis ma ütleks, et ta ongi W210 autol parim valik üldse. Ta pole nii tuim nagu 6-silindrilised ehk 320
....

Hm, ma siiski niiiii entusiastlik ei oleks.Icon_rolleyes Aga jutus on iva.

Minu arvates on ärkamine sama uimane, aga kontrast ärkamisele eelnenud sekundi ja sellele järgneva juhtumise vahel on väiksem, kui R6 puhul. Muidugi R5 on jällegi oluliselt ägedam, kui R4, mis tegelikult on üks petlik pada.Confused

Samas - 270 tseedeeiii on objektiivselt väga hea mootor ja mitte mingit reaalset põhjust R6 eelistamiseks ei ole. Ridakuue urina saab ju läbi kõlarite ka lõppeks salongi lasta, eksole. Ning meil lubatud 50/70/90 km/h saab ka R4 enne minutit kätte.

Siiski mingil põhjusel ihaldab märkmisväärne osa autoentusiaste just R6 pada...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mb e320 m2co 0 721 03-08-2021, 08:30 AM
Viimane postitus: m2co
  Infoks ühe müügil oleva W211 E320 kohta canyondrift 10 8,412 18-07-2019, 09:43 AM
Viimane postitus: madis71
  w210 e 270 cdi urkky 9 8,028 16-03-2018, 01:42 PM
Viimane postitus: urkky
  W210 E55 AMG ostuabi imre88 4 5,180 18-01-2018, 07:59 PM
Viimane postitus: "kutsikas"
  W211 - MB E280, E320 John Smith 7 6,940 07-12-2017, 08:39 PM
Viimane postitus: Black66
  w210 E-Klass 05/1995...03/2002 marek 41 87,982 11-08-2017, 01:38 PM
Viimane postitus: Laur
  W210 99a E220 CDI T 92KW ostuabi Lexuz 3 4,312 09-12-2016, 12:20 AM
Viimane postitus: Paul
  w210 E430 4matic Tafka007 0 2,895 09-02-2016, 12:30 PM
Viimane postitus: Tafka007
  Küsimus w210 kohta. kalvi1991 0 2,410 18-01-2016, 01:31 PM
Viimane postitus: kalvi1991
  MB E320 cdi buddy 0 2,416 15-09-2015, 05:16 PM
Viimane postitus: buddy



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne