27-05-2017, 08:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-05-2017, 09:46 AM ja muutjaks oli vadim.)
Õhtust härrased. Kas tõesti pole antud kasti kohta midagi kirjas? Otsingut kasutades ei leidnud või siis eksisin märksõnadega. Teema tegin siia, sest see kast küljes väga erinevatel mersudel.
Probleem siis selline, kast läheb avariireziimi AGA üldjuhul laseb sõita nö. külma mootoriga ~10-20km. sisse välja suretamisega saab edasi sõita natukene aega aga hiljem on juba kogaueg avariis. Vahepeal laseb vigu kustutada aga üldjuhul tekivad kiirelt tagasi. Kui vea lööb, siis kasti parameetreid( turbiini kiiruseid, õlitempi jne ) enam ei näita.
Veakoodid kasti all on 0605 component y3/8n4 fully integrated transmission control VGS control unit is defective.
mootoris 124900 no CAN message was received from control unit n15/3 (electronic transmission control unit)
kõik küll vist teavad aga mainin,et vahepeal ka mootorituli ja lisaks kui kast avariis siis C/S kadunud ja ei näita ka kastikest ümber PRND.
Netis on palju juttu,et kastis sees olev elektroonika on peetis. esinduse teema üldiselt vist. aga üldjuhul on koodid natukene erinevad ja viga tuleb kohe, mitte ei lase sõita natukene aega. Paarile teemale peale sattunud kus on juhtmestikus asi olnud. Homme katsun süveneda natuke ning juhtmestiku ja pistikud korralikult üle vaadata.
kopeerin siia ühe tegelase jutu, kellel trehvas ja veaks oli vaid pistik
""Road tested vehicle, found vehicle slams into gear when selector is moved into forward or reverse ranges, and transmission does not shift. Performed quick test, no faults found in ME, found only event 1405 no CAN message received from Transmission control unit. Transmission control unit is not showing up on quick test, ABR also showing no CAN message received from engine control module or electronic transmission control unit (event 6106). Tries to access transmission control unit. Communication not possible. Performed check power supply at control unit Y3/8n4 test, fuse f33 at front sam is ok. Checked for voltage between pins 4 and 5 of transmission, voltage is low (3.3 volts) inspected connector, no corrosion found, disassembled wiring from connector, found pin 4 of transmission harness connector loose, crimp on loose wire, crimped pin to wire, reassembled transmission harness connector, checked voltage at pins 4 and 5, there is 12.1 volts now between pins 4 and 5, reconnected harness to transmission, cleared faults. Communication with transmission control module is now possible, performed quick test, transmission control module now showing up on quick test. No faults present. Road tested vehicle, engine MIL not on anymore, transmission no longer slamming into gear, and transmission is shifting and operating normally.""
On kellelgi olnud sarnast probleemi ja kas võiks ka nt asja olla hõbenoolde või ongi ainult esinduse teema?
Probleem siis selline, kast läheb avariireziimi AGA üldjuhul laseb sõita nö. külma mootoriga ~10-20km. sisse välja suretamisega saab edasi sõita natukene aega aga hiljem on juba kogaueg avariis. Vahepeal laseb vigu kustutada aga üldjuhul tekivad kiirelt tagasi. Kui vea lööb, siis kasti parameetreid( turbiini kiiruseid, õlitempi jne ) enam ei näita.
Veakoodid kasti all on 0605 component y3/8n4 fully integrated transmission control VGS control unit is defective.
mootoris 124900 no CAN message was received from control unit n15/3 (electronic transmission control unit)
kõik küll vist teavad aga mainin,et vahepeal ka mootorituli ja lisaks kui kast avariis siis C/S kadunud ja ei näita ka kastikest ümber PRND.
Netis on palju juttu,et kastis sees olev elektroonika on peetis. esinduse teema üldiselt vist. aga üldjuhul on koodid natukene erinevad ja viga tuleb kohe, mitte ei lase sõita natukene aega. Paarile teemale peale sattunud kus on juhtmestikus asi olnud. Homme katsun süveneda natuke ning juhtmestiku ja pistikud korralikult üle vaadata.
kopeerin siia ühe tegelase jutu, kellel trehvas ja veaks oli vaid pistik
""Road tested vehicle, found vehicle slams into gear when selector is moved into forward or reverse ranges, and transmission does not shift. Performed quick test, no faults found in ME, found only event 1405 no CAN message received from Transmission control unit. Transmission control unit is not showing up on quick test, ABR also showing no CAN message received from engine control module or electronic transmission control unit (event 6106). Tries to access transmission control unit. Communication not possible. Performed check power supply at control unit Y3/8n4 test, fuse f33 at front sam is ok. Checked for voltage between pins 4 and 5 of transmission, voltage is low (3.3 volts) inspected connector, no corrosion found, disassembled wiring from connector, found pin 4 of transmission harness connector loose, crimp on loose wire, crimped pin to wire, reassembled transmission harness connector, checked voltage at pins 4 and 5, there is 12.1 volts now between pins 4 and 5, reconnected harness to transmission, cleared faults. Communication with transmission control module is now possible, performed quick test, transmission control module now showing up on quick test. No faults present. Road tested vehicle, engine MIL not on anymore, transmission no longer slamming into gear, and transmission is shifting and operating normally.""
On kellelgi olnud sarnast probleemi ja kas võiks ka nt asja olla hõbenoolde või ongi ainult esinduse teema?