Postitused: 149
Teemad: 14
Liitus: Dec 2016
Maine:
0
variante ja mõtteid on nii palju et ehku peale vahetama kõike hakata igalt poolt peaks panka röövima.
nokk kinni saba lahti olukord on, mürasummutust ei saa teha sest auto vajaks ülevärvi ja keretöid ilmselt põgusalt sellega seonduvalt. samas ülevärvi ei raatsi teha kui mingi jama kummitama jääb.
mida aeg edasi seda rohkem üritan olukorrale pihta saada millal rõve kumin esineb ja häirib. eriti vingelt on aru saada siis kui foori alla pidurdada ennast kus on tekkinud peenikese astmega "treppis tee" niiöelda
teine jubedus on jämedama killustikuga kruusatee, igasugused augud ja muhud kusjuures ei löö salongi absoluutselt.
kodus on üks varuosadeks sarnane masin olemas, üks mõte on et võiks koduste vahenditega ehk sealt mürasummutus matte välja rebida ja üritada kuidagi enda auto tagumist osa ehk natukenegi tihendada.
olen üritanud ka sõidu ajal kõrva vastu B-piilarit panna ja no ei kuule nagu et otseselt keresse midagi käiks,
vastik nõme müstika, auto meeldib mulle oma mahutavuselt, varustuse poolest ja V8 sikutab ka parajalt aga no üle päeva on juba tunne, et läheb vist müüki.
võrdluseks sõitsin spetsiaalselt venna universaal vectra C-ga mis on ka võrdlemisi suure pagassiga samat marsruuti ja teekatet jne no mitte grammi pole sellise kumina lähedalegi salongis müra.
igasugused elektri nüansid mis aeg ajalt lambist tekivad ja kaovad isegi ei häiri mind (tegu siiski pea 20 a vana autoga) aga kui igapäevast kasutamist segab mingi tobe hääl siis on väga kurb olla.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
29-06-2017, 06:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-06-2017, 06:22 PM ja muutjaks oli stihl.)
(29-06-2017, 01:14 PM)indumen Kirjutas: vastik nõme müstika, auto meeldib mulle oma mahutavuselt, varustuse poolest ja V8 sikutab ka parajalt aga no üle päeva on juba tunne, et läheb vist müüki.
Enne paned auto müüki, kui surud kellegi rohkem autodega kokkupuutunud inimese (ntx kasvõi Lesvenis) rooli, pärast tõstukile ja maksad selle veaotsingu kinni...?
Kuna interneti kaudu tasuta veaotsing ei andnud tulemusi...????
Sa ei pea ju seal teda remontima, kui nende hinnapakkumine kordategemiseks liig kallis on.
Pakkumisi võid pärast igalt poolt võtta, samuti võib õnnestuda.
P.S. See pole ju häbiasi kuhugi teenindusse aeg panna, rääkida et selline ja selline viga, mis maksab, kui ütlete oma arvamuse, mis see olla võib. Pärast otsustan, KUS ma teda remondin, vblla teen üldse ise ja minu enda risk.
Aga praktika näitab, et see, kui sa päevast päeva mingi konkreetse margiga tegeled, siis on see tuvastamine lihtsam kuna kellelgi võis juba varem sama jama olla.
Muidugi, alati võib olla see teema, et difri või mootori SISSE enne lahtivõtmist ei näe, aga kogemus maksab siiski. Aga see trepptee värk viitab pigem siiski mingile välisemale veale. Diffrilaager ju pinnakatet ei näe ega mingi radariga ei skanni, see ulub kogu aeg ühtemoodi.
Ja vblla on üldse tagarehv ise treppi kulunud, millise vea tuvastamiseks läeb spetsil 5min. (see viimane küll rohkem edeveduste tüüpiline teema; lihtsalt näite tõin ülilihtsast veast)
.
Postitused: 149
Teemad: 14
Liitus: Dec 2016
Maine:
0
Ei häbene, aga asjatu raharaiskamine meeldib veel vähem.
Lesveniga tõesti kogemus puudub veel, DMG Auto diagnoosimise kohta väga kiidusõnu pole anda. üldiselt on teenindustega väga kehvad kogemused olenemata margist.
Kõige eredam hiljutine näide, sai hondaga mõlemas vehos ja catweesis käidud diagnostika peale raisatud 150€ ja konditsioneeri remondi pakkumine tehti 1100€, asi bäädis sellega et "sõber nurgataga" tuvastas vigase anduri mis maksis 30€ asi lahendatud.
Tuvastamise kogemused ei maksa midagi, kui puusalt tulistatakse ja suhtutakse klienti nagu sinisilmsesse rahakotti. Kahjuks on kogemusi rohkem ja veel mis ei vääri kuidagi ülistamist.
Laagrite ulgumist ja rehvimüra ning sumbutis tulevat tooni on kõike võimalik eristada. ja seos nende ja teekatte vahel on tõesti pigem küsitav.
Rehve on vahetatud 3 korda juba. tagumised lihtsalt saavad otsa
Pisike nüanss on ka see, et samasugusega mudeliga sõita proovisin siis avaldus väga sarnane heli minu jaoks, niiet võibolla on üldse isiklik kiiks või kõrvakuulmine vigane.
Netis on tore diagnoosida ju aega sisustada, mõtteid koguda. Puhkus tulekul saab tegeleda ehk asjaga.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(30-06-2017, 08:21 AM)indumen Kirjutas: ...
Netis on tore diagnoosida ju aega sisustada, mõtteid koguda. Puhkus tulekul saab tegeleda ehk asjaga.
Mis annab Sulle alust arvata, et asja tegelikult tundvatel inimestel on probleeme aja sisustamisega? Sinul on häda, mitte neil.
Kui tahad reaalset abi, siis pane üles helifail/video sellest hetkest, kui müra ilmneb. Ilma tümakata!!!
Kriitiliselt tasuks üle vaadata kõik kereläbiviigud (muu hulgas näiteks aku tuulutus) ja silla kinnitused. Et näiteks ei oleks mõni tobe kivi end sillatala ja kere vahele parkinud. Või näiteks labane roosteauk saba all. Müra oskab kenasti muidu vaiksesse autosse tungida ka väikesest mulgust.
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Hei,
Üks mõte veel. Mootoripadjad.
Need on sedasorti vanematel MB-del pahatihti otsas (ehk kokku vajunud) ja keresse jõudev vibra meenutab sageli igasuguseid muid rikkeid.
Edu!
Parimate soovidega,
Tauno
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Postitused: 149
Teemad: 14
Liitus: Dec 2016
Maine:
0
mootoripadjad ja kastipadi ka vahetatud juba alguses kui masin minu kätte jõudis need olid nii läbi, et peale suuremat lamavat oli kuulda kuidas mootor kolksus kapoti all
telefoniga salvestada seda heli pole mõtet, paremat tehnikat mul selleks pole ja autos tümakat ka pole, tehase papid just väga häält ei tee, võibolla ongi üks viga selles
palgapäev tulekul proovin korra Lesveni ust ka kraapida vaatame mis härrad räägivad
Postitused: 149
Teemad: 14
Liitus: Dec 2016
Maine:
0
Viimased remondid ja veel silladetaile vahetatud uue kummi vastu olukord ei muutunud.
kõik varasemalt teemas pakutud probleemiallikad korduvalt kontrollitud ja mõned asjad ka vahetatud, probleem jäi püsima
Just nüüd kui olin jõudmas viimase piirini, tegime sõbraga veel natuke loomkatseid, viskasin ta pagassi, proovisime sõita luuk natuke lahti, autos oli kohe inimlik olla lõpuks. nüüd jääb üle ainult välja mõelda mis edasi saab.
Esialgne plaan natuke mürasummutusega mätsida siiski, luugi sisu ja pagasiruumi küljed ehk.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(13-06-2017, 04:21 PM)indumen Kirjutas: käidud tõstuki peal ja hetkel potensiaalne süüdlane leitud, tagumise difri esimene laager siis uriseb.
Mis sellest laagrist sai?
.
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Aga kas sa tagant luugi oled ära regullinud? Mersul peaks ju olema sellised kohad olemas. Lukk ja siis need kummipadjad. Ma ühe audiga nägi tükk vaeva ennem kui avastasin, et luuk kõmises. Võttis kuidagi tuule vahele sõites.
Postitused: 149
Teemad: 14
Liitus: Dec 2016
Maine:
0
laagriga sai kõik ok, luugi sättimise ja kummipatjade vahetus jne nüüd kõik plaani võetud, nädalavahetusel võtan polstri maha vaatan kas ehk karkass kuskilt järgi andnud või lahti omavahel jne.
iseenesest lukku tõmbab väga kõvasti ja selles osas loksu nagu ei tundu olevat.
Elame näeme
Kerge lootusekiir jälle tärkas, olin valmis juba müügikuulutusele OK vajutama
|