Postitused: 77
Teemad: 13
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Oliverk Kirjutas:ma ei püüa targutada vaid ma püüan vältida vale arusaama, et 3.0 mootoritega on võimalik sõita 10l/100km -need on naiste jutud saunas!
selles suhtes olen ma suga täiesti nõus. ja olen nõus et päris 10 see ei ole aga jääb alla 15 ikka. mina olen koguaeg arvestanud nii 12-14 linnas. ja maanteel 9-10
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ma isiklikult arvan, et ostes isegi suure kubatuuriga masina on küttekulu üsna tähtis, hea teada kui 5 liitriline mootor võtab linnas 14-15 l sajale.
Postitused: 96
Teemad: 4
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
14-02-2008, 08:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-02-2008, 04:23 PM ja muutjaks oli Oliverk.)
kodanikud, ärgem väänakem fakte.
ma kirjutasin eelnevalt:
kõik mis algab 3.0l võtavad sinna 15l/100km kanti eriti veel kui sõitmist tuleb enamuses linnas.
15liitri kanti on suht sama mis 14l
teiseks linnas sõites ei saa mina 5liitrise mootoriga alla 15l -vaid maantee/linn kokku, ning minu arvutused põhinevad teoorial: paak ääreni täis kuniks hakkab põlema kollane tuli, vaatan spidot ja see annan 400-420km, bensu jaama minnes selgub, et paaki mahub 72liitrit, seega lihtne matemaatiline tehe ütleb: 7200/400=18l/100km on kulu.
kolmandaks ei tasuks segi ajada eri aastate 5 liitriseid ja eri mudelite 5 liitriseid, kuna sõltuvalt mootorist ja mudelist tarbivad need kõik erinevat kogust kütust 100km kohta.
neljandaks, ma isiklikult aravn, et kodanik kes otsutas osta 3 või enam liitrise mootoriga isendi, ei hakka muretsema oma neljarattalise kütuse kulu üle, sest ta juba ostu tehes otsustas selle ära, et see kütuse teema pole tema jaoks probleem!
the end.
MB C320CDI
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Täiesti nõus Oliverki jutuga!
Olles omanud juba kolme CE-d 3,0 24V mootoriga siis elu on näidanud, et 15 +/- 1-2 liitrit (vastavalt aastaajale) kulub iga nurga alt linnasõidul, kui just kusagil Karksi-Nuias kössuta. Kes väidab, et saab 10-ga hakkama siis palju õnne talle...
Mõelge ise, krt külm mootor, R6, kaua keegi soojendab enne sõitu? Hea kui minut ära tuleb, sellega tempi ei saa ollagi + esimesed kiirendused on käiguvahetused kõrgematelt pööretelt + palju selliseid otsi teed sa päevas + reavahetustel vajutad rohkem, ristmikult ka lased teinekord koos bemmiga võidu minema. See on nagu tavaline linnasõit minu arust, kus koguaeg ei mõtle, et krt ma ikka ei vajuta peale seda pöörakut, muidu läheb keskmine kulu selle paagitäiega paigast ning tuju alla..... sellisel viisil ärge parem ostke kolmeliitrist bensukat vaid 1,5 sivik.
Järgmine samm, läksin kurbsilmale üle, 2,8 R6 kindlasti väiksema läbisõiduga kui 124-d, täiesti korras mootoriga, hehh 16L talvel nagu koliseb. Praegu punn 3,2 V6, linn kena ümmargune 15 (pole ju eriti talve ka), isegi arvutada ei viitsi enam. Ja mitte kunagi ei osta antud võimsusklassis järgmist autot, lootuses, ehk see on liitrikese ökonoomsem... mõttetu.
setud sõitsid seciga
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Eks iga inimene ise teab kuidas ta sellesse suhtub...ja üldse kõik on suhteline, seega tegelikult üsna tobe seda kõike arutada, a mõnele vb pakub huvi. Igaljuhul see teema on Turbo nätus maitsega, mida on nämmutatud 30 min.
Postitused: 855
Teemad: 16
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
masendav nämmutamine teemal "võimas auto aa tahaks odavalt läbi ajada". Kui võimast autot kasutada sihtotstarbeliselt, võib sealt võluda üsna korralikke numbreid välja. Mul külma mootoriga, lühikesed otsad ca 18l/100le. Samas kodust tööle ja tagasi 12-13 vahel. Maanteel 8-9-10-11, oleneb kiirusest, möödasõitudest. Sama süsteemiga saab iga auto küttekulu arvestada. Kui tahad ökot, osta siuke kesmine diisel, tahad minekut - võimalikult suur (või ülelaetud) bensiin. Lihtne? Vahepealsed variandid on enesepetmine.
perpetum mobile
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Ainuke Mercedes-Benz, mis minu käes tehase antud bensukuluga sõitis, oli 300CE 4Matic 132kW ´88. See oli u. 16,5l.
Samas oli ta veermik tosi kakis seisus(mina polnud ka omanik).
W124 E500... tehas 16,9, mul eelmine suvi kasti testides on-off gaasipedaaliga 15-16l.
Suvel vahetan KAT-id ja Lambda ära, siis saab näha, palju kulu langeb.
W210 E420 3 nädalat tagasi Tallinn-Tartu-Tallin : 400,6 km ja 32,98l. e. 8,2...l
Linnas on 13,5l. "penskari" sõidustiiliga(mis on kiirem, kui Oliverk -l). :wink:
Punnsilma väikesed V6(M113) mootorid võtavadki rohkem, kui suured.
2,8/3,2 4Matic-15,9. 3,2-15,4. 4,2(M119)/4,3(M113)-14,4l.
Kuna ma sõidan autodega aastas alla 15 000 km, siis on mul ka suht ükskõik, palju nad tarbivad.
W124 E500 Limited
Postitused: 24
Teemad: 4
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
enda auto võttis siis 8,2 maanteel 100-110ga sõites(et siis 300-24ce). Täna mõõtsin
Postitused: 96
Teemad: 4
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
17-02-2008, 10:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2008, 10:12 AM ja muutjaks oli Oliverk.)
to erki87, räägi kuidas mõõtmist teostasid? ja linnas?
MB C320CDI
Postitused: 24
Teemad: 4
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
18-02-2008, 12:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2008, 12:05 AM ja muutjaks oli erki87.)
esiteks siis, et erki87 mitte erik87
mõõtsin nagu ikka: paak täis, siis sõit maanteel üle 200 km(sinna sisse kuulusid neljast autost möödumine,viis peatust, üks auto soendamine ja üks kiirendus nullist sajani-mis polnud tegelikult vajalik:tongue Peale seda tankisin uuesti ja lihtne arvutus näitas 8,2.
Edit: Linnas pole veel mõõtnud, hiljem annan teada.
Postitused: 77
Teemad: 13
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
no mida me ikka vadleme nagunii jääb igaüks enda arvamuse juurde nii rt võiks hoopis teema lukku panna.
Postitused: 156
Teemad: 9
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
marko300ce Kirjutas:no mida me ikka vadleme nagunii jääb igaüks enda arvamuse juurde nii rt võiks hoopis teema lukku panna. eks ta õige ole ... aga üks mis selge on see, et ega autu rohkem ikka ei võta kui paaki mahub.... olgu siis 1,5 sivik või 5l Mercedes-Benz....:tongue:
Postitused: 24
Teemad: 4
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
ma arvan kah et teema võiks lukku panna, auto ja vastused juba käes
|