Postitused: 60
Teemad: 6
Liitus: Oct 2009
Maine:
1
Autol, C180 2005.a, süttis pealkirjas nimetatud punane märgutuli. Auto oli sõitnud selleks hetkeks järjest 80km, kui tuli süttis/kustus ja paarikümne sekundi järel veel korra. Töötava mootoriga mõõtsin akult 14,4V. Mainin ka ära, et aku on mercedes kirjadega ehk isegi originaal? Kuid siiski probleeme akuga täheldanud pole.
Nüüd siis küsimus, mis võiks olla ratsionaalne lähenemine? Sõita edasi ja jälgida, kas viga kordub? Demonteerida generaator ja viia pädeva spetsialisti juurde?
Ls:170 000 km
Ette tänades.
Postitused: 176
Teemad: 9
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Vaadake akki teine r kuskil rullik jaab kinni
Postitused: 70
Teemad: 5
Liitus: Feb 2015
Maine:
0
proovi jälgida sõidu ajal salamenüüst laadimispinget, näed mis teeb sõidu ajal.
Postitused: 60
Teemad: 6
Liitus: Oct 2009
Maine:
1
Kindlasti veel mõned ei tea, nagu mina ei teadnud: Peidetud või salamenüüsse pääseb järgnevalt: Võti keerata esimesse astmesse, menüüst valida läbisõit ja vajutada 3 korda järjest reset nuppu.
Tegin lühikese 5km sõidu voltmeetri näiduga, midagi "imelikku" ei tuvastanud. Järgmisel planeeritud pikemal sõidul võtan jälgimise alla.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
No kui genekas on stabiilselt üle 14V-di, siis vaheta see igivana aku ära ja asi korras.
Kui peale tunniajalist laadimist (= 80km sõitu) laadimisvool märkimisväärselt ei lange, siis ilmselt mingi plokk tunnetab selle ära ja hakkab tuld vilgutama.
.
Postitused: 12
Teemad: 5
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Mul oli c270 sama probleem viga oli geneka juhtmetemis olid mädad ja omavahel luhises
Postitused: 60
Teemad: 6
Liitus: Oct 2009
Maine:
1
Nüüd siis peab tõdema, et minu poolt jääb probleem ja selle lahendus teadmatusse. Olles juba veidi aega autot kuulutanud, leidis uue omaniku, teavitades ka teda võimalikust veast.
Aitäh mõttekaaslastele!