Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1992 300CE automaatkliima salongiventikas jäi vilistades seisma VIN:WDB1240511B543327
#1
Töötas senimaani ideaalselt kuni auto seisis väljas u 2 nädalat ja eile -7C käima pannes salongipuhur alguses vaid korraks puhus paar sekundit kuni hakkas vilisema ja jäi seisma.

Enne eilset pole kunagi vilisenud.

Enam ei tööta ühegi nupuga.

Salongiventilaator siis tõenäoliselt läbi? Kas saab remontida või peab uue ostma mis vist päris kallis?

Häda selles et sõita ka ei saa kuna klaasid lähevad kohe uduseksIcon_sad

Kas need Alvadi 100€-sed ok?

http://alvadi.ee/varuosad/mercedes-benz/...ntilaator/

[Pilt: 75188.jpg]

VIN: WDB1240511B543327
Vasta
#2
Kliimaautomaadiga autodel olen kohanud 3 erinevat mootorit, kui välja selgitad, milline seal täpselt on, siis Hella oma võin hankida 150€ kandis, olenevalt versioonist.

Ei saanud alvadi linki lahti ja ei viitsinud ka uurida, mida nad täpsemalt pakuvad, mingid odavad Topranid jms väga ei sünni.
Vasta
#3
soovitan kasutada ainult originaali, kuna alvadist ostetud kestavad paar hooaega . olen klientidele pannud neid mitu tüki juba
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#4
Kas kaitse on korras üldse?
Vasta
#5
Puhuri mootori vahetus suhteliselt ebameeldiv töö, palju habrast plastikut, mis LÄHEB tahest tahtmata katki.

Sarnaselt eelmise postitajaga kahtlustaks kaitset, miski poos mootori kinni ja põletas kaitsme maha. Endal sellist vilinat masuudipressil paar korda olnud, viimati ülemöödunud talv, tänase päevani pole rohkem esinenud ja mootor töötab kah ilusti.,

Kuna sa temaga nagunii sõita praegu ei saa, siis võta lahti ja lase mootorile otse akult 12V peale, siis saad teada, kas on mootor, relee või miski muu vigane.

Lõpetuseks, sa oled klubi liige, võta EPC lahti ja vaata VINi järgi täpselt mis mootor tal peal on.

Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
#6
Pane auto maaaluse parklasse kuivama, kui klaasid seest on kuivad ja puhtad pane anti kondensaat keemiat klaasidele (ca 7€ maksab), nii saad sõita kuni teed salongi ventika korda Smile
Vasta
#7
Mul oli salongifilter otsapidi ventika mootoris. Ei tea kas sul on sedasi, aga teen pakkumise see üle vaadata, vb proovida ventikale väike hoog sisse lükata. Ilmselt on mootor läbi. Aga ega ei tea kui ei vaata. Eusa_angel
Vasta
#8
Selge. Kiiret pole otseselt kuna nö hobiauto. Eks tuleb köigepealt uurida mis ventikas/mootor seal üldse on. Ostan siis originaali.

Esimese asjana sai jah kaitse kontrollitud (nr 12 Blower)-oli kahjuks korras.
Vasta
#9
Ma lasin endaoma hiiul geneka remondis korda teha. Siiamaani töötab. Samad mured olid, küll ilma vilinata aga jäi kinni.
Turbo
Vasta
#10
pelle-seal? Palju maksma läks ja kuidas ta kinni jäi-milles viga ilmnes?

Kuna asub ju halvas kohas ehk ligipääsuks peab terve armatuuri lahti kakkuma-ei tahaks seda teist korda teha.

Et kas riskida vana remondiga või osta ikkagi uus originaal. Samas auto müügis ja niigi juba palju raha kulunud.

Starterite, generaatorite parandus: Endel Kaharpea FIE  
Autoremonditöökoda · Nõmme
Aadress: Pärnu maantee 388c, 11612 Tallinn
Telefon: 650 6019

Keegi viitsib uurida palju võiks uus originaal (HELLA?) maksta kui VIN:WDB1240511B543327

[Pilt: 85983d1287647051-noisy-blower-motor-scre...-03.43.jpg]
Vasta
#11
Mul peale talvel seismist jäi lihtsalt seisma, võtsin maha ja no otse akupealt käis aga väga vaevaliselt. 50e või 30e vist läks aga pead ei anna. Aadressi ma täpselt ei tea a sama koht tundub küll, küsi üle igaks juhuks kas võtab ette.
Kapotialt kojamehe alt saad kätte mootori. Seal aga igast liiste ja plastik junne, mis katki võivad minna lahti võttes nagu mainiti. Ma sain küll enda omal kõik ühes tükis kätte ja tagasi.
Turbo
Vasta
#12
Tervet armaturi küll lahti kiskuma ei pea. Poole tunniga võttab lahti ja tunniga paneb ilusti kokku.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#13
On erinevaid 124. Mul on olnud üks millel ei saa kapotialt mootorit kätte.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#14
mootorit saad kätte kapoti alt 20 minutiga. pole midagi rasket . neid on 3 erinevat variandi.
kui autos polnud originaalis kliimat tehasest ja see juurde pandud , nagu minu endise auto peal siis pead tõesti armatuuri maha võtta
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#15
Endal sama probleem, küll ei vilisenud (enda teada), aga ei tööta - kaitsmed korras. Kas konditsioneeri ja automaatkliima puhul on puhurimootori eemaldamine identne?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W123 VIN ei loe varustust (ei tuvasta VIN koodi) Mike22 4 3,097 11-04-2019, 11:06 PM
Viimane postitus: jansa
  E 430 98a. mootor ei jää võtmest seisma aavs 3 2,982 05-10-2018, 08:11 PM
Viimane postitus: aavs
  1992 C124 4.2 M119 ABS põleb vahelduvalt ja ASR tuli jääb pärast ca 100m alati peale nostromo 6 5,083 17-06-2017, 12:27 PM
Viimane postitus: Werewolf
  W 124 ,320 bens jäi seisma SENATOR 16 10,355 26-12-2016, 10:47 AM
Viimane postitus: .Alar.
  W124 E500 1992 sobiv katalüsaator - Ostmisel MarJ 39 28,220 22-03-2015, 09:02 PM
Viimane postitus: MarJ
  300ce sureb välja TaaviD 2 2,267 27-02-2015, 10:13 PM
Viimane postitus: kaupo51
  1992 W124 200D siduriküsimus (käigud ei lähe sisse) urraa 21 17,970 26-12-2014, 05:21 PM
Viimane postitus: Mr.Spurway.Cooke
  1992 W124 kesklukk urraa 3 3,556 15-05-2014, 01:43 PM
Viimane postitus: urraa
  w124 1992.a ei lähe soojaks! xxstenxx 15 11,076 07-01-2014, 11:25 PM
Viimane postitus: xxstenxx
  W124, 3.0D, 1992, probleem kliimaga mersuk 0 1,645 10-07-2013, 12:45 AM
Viimane postitus: mersuk



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne