Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lühike G 230 89a. teine mootor
#1
Oskab keegi anda infot mis mootorid sinna kapotialla kinnitustepoolest veel sobivad?
Kui kellelgi pakkuda kas originaal või midagi muud ( bens ) ootan pakkumisi.

Isend originaalis manuaal, aga võib ka automaatkomplekte pakkuda.
Vasta
#2
89.a peaks olema siis 230 GE, W460, M102, rida neli, 92KW? 230 G oli 1979-1981 ja M115.

Aga teadmata probleemi olemust ja soovitud eesmärki on natuke raske hüva nõu anda.

Mis originaal mootoriga juhtus?

Kinnituse poolest sobivad pea kõik G-klassi mootorid (esimestel aastatel oli teistsugused mootoripadjad aga see ei muuda mootoril midagi; hilisemad V8 mootorid on väga pakitud ja võimalik, et W460 amorditornid, mis on kõrgemad, jäävad ette, rääkimata elektroonikast, jahutusest jne…) On vahetatud ka teiste markide mootorite vastu (Chevy V8, Cumminsi diisel, BMW) aga peamiselt kasutatakse ikka MB mootoreid ja hetkel on kõige popim OM606 diisli swap. Küll võib mõne teise moortori ja käigukastiga tagumise puksi asukoht muutuda, seda saab raamil nihutada, küll läheb vaja sobiliku pikkusega kardaani.

Kui sellist G mootorit nagu hetkel peal ei leia, siis ilmselt kõige lihtsam ja odavam on leida sarnane kone sõiduautolt (?W124 230E/CE/TE 100KW) ja tõsta ümber G-spetsiifilised asjad nagu mootori käpad, karter, õli pumba kael?, õli filtri korpus?, õli varras? jne. Mootori käpad ja karter ongi mootorite peamine erinevus sõiduautodega, kui masin on tõstetud ei pruugi viimasest probleemi olla.

Vähemvõimsamat mootorit ei ole mõtet sellisele kuudile panna. Aga mõne teise mootori vastu vahetades, ka MB mootor, kulub viisaka tulemuse jaoks rohkem kui ainult moortori hind. Näiteks pannes rida kuus M110 on vaja teist tahhomeetrit jne…

Kui läheb automaat, siis mu on üks selline G pedaali-karp.
Vasta
#3
Ma vahetasin aastaid tagasi 2.3 mootori 5.0 m117 mootori vastu.
Kütusekulu jäi jämedalt samaks, aga dünaamika oli midagi muud.

Nüüd pikale kerele panin om606+5-käigulise ATM kasti. Minek nagu bensakal kui turbo laadima hakkab.

Om606 on lihtsam swap, kui vibratsioon, mis diiislitele omane, ei häiri.

Alla 200kw mootorit pole mõtet g vahele panna, kui juba vahetamiseks läheb. Liiga raske auto.

Edit: M110 mootor oleks huvitav, kas kompressori või turboga. Tegemist väga tugeva mootoriga, aga jällegi liiga nõrk ilma laadimiseta.
Põhiasi on 5-käik, mis võiks olla, et aeglaste sildadega maanteel sõita saaks.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  ML350 2013a mootor DmitriW166 0 280 02-01-2024, 07:49 PM
Viimane postitus: DmitriW166
Video ML 270 abi mootor swagiebear 7 1,157 07-05-2023, 10:30 PM
Viimane postitus: swagiebear
  MB ML 230 99´ manuaal 110kw Ingvar10 0 2,137 12-10-2015, 08:34 PM
Viimane postitus: Ingvar10
  280GE tühikäigu probleem, M 110 mootor! voolavvesi 3 3,895 27-08-2015, 01:58 PM
Viimane postitus: voolavvesi
  W463 G-klassi kõrvalistuja keskluku mootor-pärast 4-kuulist seismist hakkas ise tööle nostromo 14 12,711 26-05-2015, 09:21 PM
Viimane postitus: nostromo
Question ml 430 w163 1999 aasta mootor käitub kahtlaselt trooja6 1 3,065 11-11-2013, 10:08 AM
Viimane postitus: v6sa
  Vana ja lühike G klass? hents99 5 5,931 27-06-2007, 10:20 PM
Viimane postitus: rain



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne