08-09-2016, 09:00 PM
Olen siin pool internetti ära lugenud ja kuna niipalju kui on inimesi, siis niipalju on ka arvamusi. Tekkis vajadus om606 mootoril uue turbo järele. Kuna aga niikuinii on juba pump vahetatud mehaanilose vastu, siis otsiks juba väikse potensiaaliga turbot. Alguses arvasin, et elu väga lihtne:holseti hx35 peale ja asi valmis. Nüüd aga järjest rohkem lugedes aina enam hakkan kahtlema. Kuna siin foorumis on päris mitu kiire diisel Mercedes-Benz ehitajat, siis ehk aitaksite omapoolsete arvamisega.
Idee pole ehitada mingit kiirendus masinat, vaid vaikset daily driver G klassi näol. Miks üldse originaalist suuremat jõudu taga ajan on haagise vedamisel vajaka jääv vôimsus.
Pakutud on erinevaid turbosid: garret gt23 ja gt25 mõlemad siis muutuva geomeetriaga turbod, eeliseks saadavus ning hind, kuid hirm on natuke geomeetria juhtimise ees. Veel pakutud ka hx kõrvale hy 35 holseti perest.
Tänud
Idee pole ehitada mingit kiirendus masinat, vaid vaikset daily driver G klassi näol. Miks üldse originaalist suuremat jõudu taga ajan on haagise vedamisel vajaka jääv vôimsus.
Pakutud on erinevaid turbosid: garret gt23 ja gt25 mõlemad siis muutuva geomeetriaga turbod, eeliseks saadavus ning hind, kuid hirm on natuke geomeetria juhtimise ees. Veel pakutud ka hx kõrvale hy 35 holseti perest.
Tänud