Sai siis läbi foorumi soetatud esimeste akende el. tõstukid. Nagu on meelde jäänud, siis kinnituste poolepealt jääb kõik samaks.
Paigaldamisel siis järgmine probleem:
Kaitsmeplokist jooksevad välja kaks + juhet
Kere külge lähevad kaks - juhet.
Need juhtmede jooksevad lülititesse, mõlemale lülitile siis üks + ja üks -.
Lülititest väljub omakorda 6 juhet, ehk siis ühest lülitist 3 juhet.
2 juhet jooksevad mootorisse, mis hakkavad mootori tööd juhtima.
Kuhu peavad minema lülititest väljuvad juhtmed nr 3??? Kas seal käib veel mingi ülepinge relee??? Juhtmed ise on sinised.
Kui keegi saaks mingi pildi skeemist anda oleks ka jube sex.
Ootan abi, tänud sellel, kes viitsib ennast vaevata kirjutamisega.:hump:
Mida teeb mees õhtul kui naine magab, õpib auto el. skeemi päheilly:
Skeemi uurides leidsin el.akende relee, kuid ta saab ja minumeelest annab välja niipaljudesse ahelatesse selle skeemi järgi, et ma ei hammust lahti hetkel. Äkki keegi oskab öelda , kas tema eesmärk on järgmine: et ta saab aru, kui aken eoi saa liiguda mingist hetkest rohkem ja lülitab ahela lahti kaitstes mootorit, ehk kaitseb ülepinge eest ja me nimetame teda ülepingereleeks? Samas kasutavad elektriaknad kahte kaitset, milleks skeemi järgi on 11 ja 12, kuid skeem näitab ainult ühe relee lemasolu, aga akendel on toitepistikud eraldi, kas see üks relee juhib mõlemaid ahelaid???
Kunagi oli sellest ka kuskil MB foorumis juttu, aga otsinguga seda tuvastada ei suutnud.
Aknad on otse lülitist- mootorisse.. Ülepingereleed ei ole. Relee, mille skeemilt leidsin on nn comfort-relee ja see on seetõttu, et kui süüde väljas on ja ukse lahti teed, et saaks akent-kinni lahti...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Testriga mõõtsin eraldi juhtmeid armatuuri alt ja lõpuks panin süüte alla nuppude tule juhtimise. Ehk siis otsisin juhtme, kuhu süüte sissekeeramisel vool peale lasti ja sinna ühendasingi, valisin selle tee, kuna näiteks kuskil parklas tiksudes, kui tulesid sees pole, nuppudes on ikka valgus. Mul oli mingi jama veel: skeemi järgi on akendel kaitsmed 11 ja 12, kaitsmetelt mõõtes vool tuli, alt pistikusse ei tuld, modisin natuke pistikut ja panin mingisse teise pesasse ja kogu muusika. Peale seda operatsiooni vist ilma el akendeta masinat naljalt ei osta
:lol:
nunii, mingit skeemi õppimist vaja polnud, võtsin juhtme ja hakkasin uut süsteemi peale aretama. pole miski elektrik, kuid asi töötab ja megahea on ikka valge inimese aknaid kasutada. ühe õhtuga sai asi tehtud. kuid nüüd tarvis uut puitu - panin ka kuulutuse foorumi õigesse veergu.
praegu veel ühendamata see lüliti valgustuse juhe. mis jutub kui ühendada viimane näiteks el peegli lüliti valgustuse juhtmesse/klemmi? siis peaks ju asja saama!
strong Kirjutas:Ma tegin pidu ise noaga ümber, kaks õhtut nokkimist ja valmis ta oligi. Selle nupu valguse alla võiks küll ühendada.
kas mõrasid ei tulnud kui ise nikerdasid puidu kallal? vanast puidust ei anna midagi teha paraku, suht pekkis. tahaks panna uue. siis kui uue puidu saan, siis ühendangi sinna el peegli valguse klemmi.
Nimelt sain enda kutsikale esimesed el akna mootorid ja on olemas ka keskkonsool nuppudega. Ühtegi juhet kaasa ei saanud, tekkis küsimus et kas 1990a w201-l on siis juba tehasest valmisolek? Ühendan pistikud kokku ning ustes 2 juhet ja minek? Küsin sest ei taha niisama autot lahti lammutama hakata.