19-02-2016, 01:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-02-2016, 02:06 AM ja muutjaks oli Rain573.)
Kuna nüüd värske Mercedes-Benz omanik, siis teen oma kahest teisest liikurist ka siia väikse teema. Kuna see avalik foorum siis ehitamistest ja asjadest vägadetailselt rääkima ei hakka.
Esimene liikur siis Audi 80 competition
Igivana liikur mul juba. Algselt oli aistevahel 2,0 16v 103 kw mootor.
Quattro jaoks oli seda natuke vähe ja asendasin selle natuke võimsamaga
Mootor siis audi S6 pealt. Tehasest 250kw ja väänet oli 420 vist.
Edasi liigutab see jõuallikas autot päris kenasti.
400m aega parim 13 ja miili parim siiamaani 246km/h
Tulevikus natuke plaanis seda masinat veel paremini liikuma saada
Sai dynos käidud ja hetkel rattast 207kw370nm. Võib öelda, et tehase jõud alles kõik
Paar pilti veel
Paar videot ka
quattro libistamine
miil 0-246
Audi rwd
dyno
Teine auto on siis Fiat Punto Gt mis algselt oli 1,4 turbo 96kw.
Kuna selle auto kaal on ca 1000kg siis see mootor liigutas seda päris hästi edasi. Sai talle installitud suurem IC, kangem nukk ja moditud väljalase/sisselase ja type r id jäid seljataha Aga juhtus selline asi, et hukkasin tal plokikaane nii ära et enam taastada ei saanud. Ja auto seisis terve aasta sellepärast. Uut polnud ka võtta kuskilt. Siis lõpuks saigi ostetud, Fiat Marea 1,6 16V moto
Plaan on see siis panna peale. Natuke suurema turboga...mootori juhtimine jääb hetkel vana. Sellel saab natuke softi modida
Praegune seis on selline et moto on täiesti aatomiteks ja läheb uute jupidega kokku. Saaled, rõngad, tihendid jne...kolbe on natuke moditud... Eks paistab mis sellest välja tuleb
Paar pilti ka tegemistest
Kolvid ühte kaalu
Uuel mootoril oli väljalaske nukiga midagi valesti
Punane hermets on hästi meeldinud, isegi õlipump oli sellega kinni plötserdatud
Huvitav oli see, et uuel mootoril oli väljalaske nukk kulunud aga saaled olid kõik originaalid ja kulunud täiesti normipiires.
Vanal mootoril oli peal IHI VL7 turbo. See uuele motole peale ei lähe ja hetkel turbo valik on lahtine veel. Olen kaalunud T25 ja käis ka k24 läbi kuskilt aga midagi kindlat veel otsustanud ei ole. Mingeid ulme nr pole plaanis siit motost saada. Vana oli 133hp tehasest, mõtlesin siit miskit 200-250 saada ja kõik
Ongi kõik vist, eks kui midagi kuskil toimub siis kirjutan siia ka ikka
Esimene liikur siis Audi 80 competition
Igivana liikur mul juba. Algselt oli aistevahel 2,0 16v 103 kw mootor.
Quattro jaoks oli seda natuke vähe ja asendasin selle natuke võimsamaga
Mootor siis audi S6 pealt. Tehasest 250kw ja väänet oli 420 vist.
Edasi liigutab see jõuallikas autot päris kenasti.
400m aega parim 13 ja miili parim siiamaani 246km/h
Tulevikus natuke plaanis seda masinat veel paremini liikuma saada
Sai dynos käidud ja hetkel rattast 207kw370nm. Võib öelda, et tehase jõud alles kõik
Paar pilti veel
Paar videot ka
quattro libistamine
miil 0-246
Audi rwd
dyno
Teine auto on siis Fiat Punto Gt mis algselt oli 1,4 turbo 96kw.
Kuna selle auto kaal on ca 1000kg siis see mootor liigutas seda päris hästi edasi. Sai talle installitud suurem IC, kangem nukk ja moditud väljalase/sisselase ja type r id jäid seljataha Aga juhtus selline asi, et hukkasin tal plokikaane nii ära et enam taastada ei saanud. Ja auto seisis terve aasta sellepärast. Uut polnud ka võtta kuskilt. Siis lõpuks saigi ostetud, Fiat Marea 1,6 16V moto
Plaan on see siis panna peale. Natuke suurema turboga...mootori juhtimine jääb hetkel vana. Sellel saab natuke softi modida
Praegune seis on selline et moto on täiesti aatomiteks ja läheb uute jupidega kokku. Saaled, rõngad, tihendid jne...kolbe on natuke moditud... Eks paistab mis sellest välja tuleb
Paar pilti ka tegemistest
Kolvid ühte kaalu
Uuel mootoril oli väljalaske nukiga midagi valesti
Punane hermets on hästi meeldinud, isegi õlipump oli sellega kinni plötserdatud
Huvitav oli see, et uuel mootoril oli väljalaske nukk kulunud aga saaled olid kõik originaalid ja kulunud täiesti normipiires.
Vanal mootoril oli peal IHI VL7 turbo. See uuele motole peale ei lähe ja hetkel turbo valik on lahtine veel. Olen kaalunud T25 ja käis ka k24 läbi kuskilt aga midagi kindlat veel otsustanud ei ole. Mingeid ulme nr pole plaanis siit motost saada. Vana oli 133hp tehasest, mõtlesin siit miskit 200-250 saada ja kõik
Ongi kõik vist, eks kui midagi kuskil toimub siis kirjutan siia ka ikka