Postitused: 15
Teemad: 4
Liitus: Oct 2015
Maine:
0
Kuna MB täiesti uus aparaat mu jaoks siis avastan ikka ja jälle midagi uut. Peale esisilla täelikku taastamist ja tagumiste ketaste ja klotsode vahetamist avastasin et tagumiste amortide küljes mingid voolikud mis kuhugi ümarasse potti jooksevad. KAldun arvama et see seotud siis mingi õhk/amordi süsteemiga. Kuna aga ma ise olen täiesti rooki sellele alal sisi oleks vaja nõu mis peaksin tegema. Asi selles et taga on kõva kolks...eeldan et siis amordid või see süsteem õhtul seal. Puksid ja õõtsad on korras...nii et ainuke variant on amordid...aga ma nagu ei saa aru kuidas see systeem seal töötama peaks. Ja kui ongi see asi seal hukas..ka saaksin asendada selle systeemi tagavlise gaasi amordiga...või mis peaksin tegema?
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Nivoovedrustus on kõigil MB vanemtel universaalidel taga. Loe otsingut, süsteemist on kirjutatud. Tükid on mudelispetsiifilised, põhimõte on Airmaticu tulekuni sama.
Lihtne ja lollikindel süsteem, amordid on väga pikaealised. Aga kulub alumine liigend. Soovitav on taastada, uue soetamine on hinnaline.
Teoorias on liigend vahetatav, asenduseks tuleb leiutada.
Universaalile läheb asenduseks Frontera esiamort, kuid selle asendusega rikutakse auto kandevõime ära. Ei soovita.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Mis ajal see kolks esineb? Kogu aeg või käigu vahetuse hetkel? Tagasilla padjad on vahetatud?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!