Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tictronic automaatkast
#1
Kas keegi viitsib pajatada kuidas seda kasti käsitsivahetusrezhiimis kõige otstarbekam on kasutada? Ja mis kütusekulu seisukohalt ökonoomsem - täisautomaatne või käsitsivahetus?
Vasta
#2
Hästi tegelt ei viitsi aga teen lühitalt ..."kuidas seda kasti käsitsivahetusrezhiimis kõige otstarbekam on kasutada" on seda mitte kasutada on lihtne vastus.!Aga see mis puutud kütuse kulusse mis kütusekulu seisukohalt ökonoomsem - täisautomaatne või käsitsivahetus?Eelkõige sõltub mootori võimsusest,sinu sõidu stiilist jne.
Kui sa juba Mercedes-Benz ostad ei tohiks vist küttekulu teema olla küll väga aktuaalne...või mis?
56562200
Vasta
#3
Kui sa juba Mercedes-Benz ostad ei tohiks vist küttekulu teema olla küll väga aktuaalne...või mis?


Aitäh vastamast, kuigi tõttöelda asi selgemaks ei saanud.
Kütusekulu on teema ikka - ainult et mitte just rahalises mõttes. Tahaks ju ikkagi rohkem teada selle kohta, mida tarbid.
Tegu on A-mersuga. Kas kellelgi kogemusi, kui palju see "loomake" niisuguse käigukastiga linnas rüüpab?
P.S. Palun ärge nüüd tulge mulle seletama, et sellise masinaga on maanteel halb sõita, juhitavus puudub jne. Ei ole tal häda midagi! Tõsi, mu C 180 istub tee küljes mõneti paremini tõesti, aga vastupidi oleks kah ikka imelik ja sellel paremal istumisel on oma hind.
Vasta
#4
Kulu sõltub mootorist. Endal peres 170CDI. Talvel linnas koos webastoga tuleb pea 9l/100km ära. Sõidab ta siis hommikul 3 km tööle ning õhtul koju tagasi. Samas pikemad otsad nii 5-6l/100km. Kindlasti sooja mootori ning ilma webastota saaks linnas 7 l vabalt hakkama.
Mis puutub käsi või automaat vahetusse, siis usun, et automaat reziimis on ökom. Käsi reziimis lased ilmselt pöörded kõrgemale jne.
Ega see käsi reziim tast veel manuaalkasti ei tee. Automaadi suurem kulu ju tulebki nn läbilibisemisest. Ühtlasel sõidul kui turbiin on lukus ei ole kuludel vahet.
Vasta
#5
Kulu sõltub mootorist. Endal peres 170CDI.

Mul on sama masin. Imelik tundub see, et user manual annab manuaal- ja automaatkastile vastavalt 6,2 ja 7,9 l/100 km linnas, ehk vahe on siis 1,7 l. Tundub kuidagi väga suur see vahe!? Ja samas C 180-l võtab automaatkast linnas koguni manuaalist suti vähem (kirjade järgi vähemalt). Miks nii - kas kastidel erinev ehitus ja tööpõhimõte?
Ja veel: olen kuulnud, et diiselmootori kütusetarve ei sõltu erinevalt bensukast sedavõrd mootori temperatuurist (külm või kuum). Linnalegend?
Vasta
#6
tiptronikut on otstarbekas kasutada eriolukordades, näiteks lumes, poris kinni siis paned 1 või 2 peale ja siis kast edasi enam käiku ei vaheta või siis möödasõidul lahjema mootoriga isendil on hea lükata D pealt 4 peale ja teha manööver ära ja taas D peale tagasi, samuti on hea kruusateel 2-3 peal sõita kui veermikuosast kahju peaks olema Rolleyes
Bavarian Motor Works - not for me
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W168 160 automaatkast Taavip 2 4,630 21-01-2013, 10:17 AM
Viimane postitus: Taavip



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne