Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mb c180 w202 ei lähe tööle
#1
Tere.

autoks on mb c180 w202 1.8 (90kw) 96.a atm
probleem selles et auto ei lähe tööle.
säde olemas kütust saab peale kõik peaks nagu ideaalne olema et käivituks kui ei käivitu.
tõsi, korra sain auto topkaga käima ja töötas täiesti ilusti nagu polekski midagi viga.läksin sõitma ja kui gaasi põhja vajutasin suri auto välja ja nüüd läheb käima pika käiamise peale ja siis töötab niivisi nagu süüde oleks vale oskab keegi öelda kuidas süüde paikka panna?
Vasta
#2
Miks arvad, et süüde paigast on?

Mootor M111?
Kas kõigis neljas silindris on säde olemas?
Kas küünlad märjaks lähevad?
Vasta
#3
Säde kõigis neljas. Ja küünlad lähevad märjaks.
säde on väga hea.kütust saab peale ja kõik peaks nagu korras olema aga läheb käima pika käimise peale .ja kui tööle läheb siis ei tööta korralikult vaid jubedalt puterdab.täpselt selline tunne nagu oleks süüde paigast ära
Vasta
#4
1.8 puhul kahtlustaxin esimese asjana otsa saanud õhukulumõõtjat, seda esineb vanusest tingituna üsna tihti. Ja ma kahtlen, et sellel mootoril saax süüde mehhaaniliselt paigast minna, kuna juba vanemal KE-Jetronicul juhtis süüdet aju ja võisid keerata jagajat kuhu tahtsid, aju keeras ikka süüte tagasi. Aju teeb oma otsused lähtudes anduritest tulevast infost. Põhilistex anduritex on õhukulumõõtja, lamda, väntvõlli- ja nukaandur, jahutusvedeliku temperatuuri andur, sisselaske õhu temperatuuri andur ja drosselklapi asendiandur. Nendelt anduritelt saadud info põhjal määrab aju õige kütusekoguse ja süütenurga. Kui mõni neist anduritest näitab ajule valet väärtust, annab aju süütesüsteemile ja pihustitele edasi valed käsklused ja mootor ei tööta enam õigesti.

Mõistlik olex pöörduda pädevasse diagnostikasse, kus arvuti ja mõõteseadmete abil häired mootori töös tuvastataxe ja vigane komponent üles leitaxe.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#5
Kui andmed on õiged, siis sellel on otsesüüde kaksikpooliga. Ehk süüde ei saa valeks minna, kui keegi pole just küünlajuhtmeid valesti peale pannaudWink Mida tasuks kontrollida, kuigi on raudpolkindlalt õigesti.

Aga kõige tõenäolisema süüdlane käis juba läbi. Võta ÕKM pistik lahti ja proovi uuesti.
Vasta
#6
Ei ole harv juhus, kus mootori juhtaju on koolenud, tekitab samuti igasuguseid huvitavaid anomaaliaid.
Vasta
#7
(04-09-2015, 09:39 AM)onu_siim Kirjutas: Ei ole harv juhus, kus mootori juhtaju on koolenud, tekitab samuti igasuguseid huvitavaid anomaaliaid.

Jep, aga mõistlik oleks nagu enne välistada lihtsamad veadWink Nagu näiteks pistikute oksüdeerumine või labane kereühenduse puudumine... Ning jätta ajukirurgia hilisemaks, kui on tekkinud juba mingi arusaamine asjade olemusest.Eusa_angel
Vasta
#8
Absoluutselt.
Vasta
#9
Aga kuidas süüdet saab paikka panna?
olen kuulnud et alt rihma seibi peal on märge OT ja siis ülevalt nukad paikka aga kas see on õige et OT tuleb panna?
Kus see õhukulumõõtja andur asub? Ja kus nuka ja väntvõlli andur?
kas nuka ja väntvõlli andur sama pole?
Vasta
#10
(04-09-2015, 03:03 PM)mb jann Kirjutas: Aga kuidas süüdet saab paikka panna?
olen kuulnud et alt rihma seibi peal on märge OT ja siis ülevalt nukad paikka aga kas see on õige et OT tuleb panna?
Kus see õhukulumõõtja andur asub? Ja kus nuka ja väntvõlli andur?
kas nuka ja väntvõlli andur sama pole?

See kõik on suvalises autoremondijuhendis kirjas. Ole hea ja tee põhiasjad enne selgeks, kui hakkad süüdet paika panemaEusa_naughty

Sel mootoril ei lähe süüde valeks, kui just kett üle ei viska. Ning ka siis on mureks hoopis paigast gaasijaotus ja mitte valel hetkel antav säde.

Märgid leiad AutoDatast või netist vastavalt mootori koodile.
Vasta
#11
(04-09-2015, 03:03 PM)mb jann Kirjutas: Aga kuidas süüdet saab paikka panna?
olen kuulnud et alt rihma seibi peal on märge OT ja siis ülevalt nukad paikka aga kas see on õige et OT tuleb panna?
Kus see õhukulumõõtja andur asub? Ja kus nuka ja väntvõlli andur?
kas nuka ja väntvõlli andur sama pole?

Sellistele küsimustele saad vastuse, kui läbid õpingud mõnes ametikoolis, kus õpetatakse välja autotehnikuid. Teine võimalus on lugeda erialast kirjandus, vaadata youtubest videoid jne. Lisaks peab olema muidugi kaasasündinud tehnilist taipu.
Siis võid hankida endale mõne toreda programmi, nagu autodata, vivid workshop, tolerance data ja sealt uurida.
Sinu puhul pakun välja ka võimaluse viia auto mõne pädeva remondimehe kätte ja maksta talle raha auto remontimise eest.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W202 Pidurite ohutuled ja aknatõstukid korraga jamavad Atman67 2 361 10-09-2023, 09:19 AM
Viimane postitus: v6sa
  W202 raadio koodi vaja indrek 3 1,781 07-05-2021, 05:54 PM
Viimane postitus: Zlang
  W220 V8 teisel kerel tööle aandroo 10 5,273 27-01-2019, 11:37 AM
Viimane postitus: Werewolf
  w202, jõuetus om605 110kw. Alvar111 12 7,551 29-04-2017, 11:33 PM
Viimane postitus: peedu.
  MB c180 mootori järgi aitamine. soolapurk 3 3,779 08-12-2016, 10:50 AM
Viimane postitus: v6sa
  105kw cdi ei lähe soojaks salumees 12 8,820 27-11-2016, 03:36 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  17x8 ET30 / 17x9 ET32 veljed W201/W202/W124/W210 all? Uku 6 5,667 12-10-2016, 04:41 PM
Viimane postitus: stihl
  MB C180 W202 võtmed sees, auto lukus. Rechine 3 3,489 08-07-2016, 08:53 PM
Viimane postitus: Werewolf
  C180 W202 kütuseseier ei tööta Rechine 3 3,059 03-07-2016, 02:12 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  W202 turbo vizion 5 3,623 23-03-2016, 10:38 AM
Viimane postitus: arts24h



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne