06-09-2014, 09:42 AM
Tervist!
Susserdasin siin otsingus ka midagi otseselt ei leidnud.
Probleem Vitoga.
Mootor on 2,2 Cdi 108kw
Aasta 1999
Sõidu ajal süttis põlema mootori tuli.
Diagnosti tehes, ütleb Fuel shutoff valve. Ehk kõrgsurvepumba peale tuleva kütte klapp.
Viga kustutades, kustub tuli, kuid süttib viie minutiga.
Kuna on olemas üks doonor auto, võtsin sealt selle klapi vahetasin ära.
Mõõtsin ka takistuse ära, mõlemal oli õige 12 OOmi (Vanal kui ka doonorilt tulnud)
Tulemus ikka sama. Viga on endine ja kõik toimib sama valesti.
Kontrollisin ka juhtmed üle, et ajuni mingisugust katkestust ei oleks.
Võtsin doonor bussi pealt mootori aju.
Võisin näpud teavasse visata ja öelda, et auto on korras.
Sõitis tervelt 5 päeva, enne kui mootori tuli uuesti põlema läks.
Veakood jälle sama... P1622
On kellegil ideid mida teha?
Susserdasin siin otsingus ka midagi otseselt ei leidnud.
Probleem Vitoga.
Mootor on 2,2 Cdi 108kw
Aasta 1999
Sõidu ajal süttis põlema mootori tuli.
Diagnosti tehes, ütleb Fuel shutoff valve. Ehk kõrgsurvepumba peale tuleva kütte klapp.
Viga kustutades, kustub tuli, kuid süttib viie minutiga.
Kuna on olemas üks doonor auto, võtsin sealt selle klapi vahetasin ära.
Mõõtsin ka takistuse ära, mõlemal oli õige 12 OOmi (Vanal kui ka doonorilt tulnud)
Tulemus ikka sama. Viga on endine ja kõik toimib sama valesti.
Kontrollisin ka juhtmed üle, et ajuni mingisugust katkestust ei oleks.
Võtsin doonor bussi pealt mootori aju.
Võisin näpud teavasse visata ja öelda, et auto on korras.
Sõitis tervelt 5 päeva, enne kui mootori tuli uuesti põlema läks.
Veakood jälle sama... P1622
On kellegil ideid mida teha?