10-08-2014, 11:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-08-2014, 11:28 PM ja muutjaks oli DieForADequila.)
Käisin täna Pärnumaal siis sellist isendit vaatamas: http://www.auto24.ee/used/1788263
Ütleks,et auto hea pool oli see,et esimene sillatala oli rooste poolest kõige hullemas seisus. Esipumper samuti vigane. Mootor oli pisut õli välja ajanud bloki tihendi vahelt kuid mitte oluliselt. Käiguosa oli kuiv,reduktor samuti. Veermik oli väga heas korras. Loksusid kusagil polnud,samuti kardaan ja kast ka loksuvabad. Sellega piirdus ka selle auto hea pool. Veermik ja kere üldjoontes head, süda aga õhtal.
Kõige pealt selgus,et süütelükk on üle võlli vist keeratud,igatahes 360 kraadi käis julgelt see ära. Aretatud oli nuppudel alternatiiv süsteem kus 1 nupp soojendus ja teine käivitus. Seoses selle süüteluku tuksis olemisega ja EPC tule põlemisega viisin mingisugustel interneti allikatel kokku,et esimese korraga käima jäämisega on EPC probleem justkui võtit lugeda. Konks peitus selles,et esimese käivitusega jäi mootor raskelt lonkama. Hetkeks võttes tagant ära süüte ja tagasi pannes jätkas mootor oma tööd normaalselt. Kuigi mootoripadjad olid läbi, töötas tegelikult üsna ühtlaselt. Kuna aga välimus on petlik siis nii saigi olema, andsin korra paaru ja lõi sumpsist sellise korralikuma mustapahvaka välja. Omanik väitis,et torud puhtaks laskmata. Otsustasingi siis sooja mootoriga kohe torusid tühjendama hakata. Esmalt kanali poole sõites (ca 3km) ühtlastel pööretel sõites nagu väga ei toimunudki midagi, pigem kiirendusega oli see pilveke jälle taga. Sai kanalil käidud ja poolnõus ära ostma juba kui otsustasin tagasi teel veel sõita. Hakkasin uuesti kiirendama kuni 4000 pöördeni,et äkkist viskab veel midagi välja, aga toimuma hakkas miskit muud. Pöörded hakkasid tõusma palju vaevalisemalt ning 2500 pealt lõi mootorisse mingi metallikragina laadse toote hääl sisse mis ei olnud üldsegi loomulik. Tagant kohe mustale pilvele vähe suurem sinine pilv väljas. Vahetasin kohe käigud,et pöördeid veelgi madalamaks saada, see hääl kadus ära ning jätkasin tagasiteed (3km) muretult kuni majani ilma probleemideta. Imestan,et justkui eelmine kuu ülevaatusel käinud, et miks siis laiali seal ei lennanud? Või on asi mustalt siis tehtud.
Igatahes hind on soodne, aga auto on selles suhtes südametu.
Tuleviku perspektiivis jätan siia ka numbrimärgi: 775AXL
Kõike head.
Ütleks,et auto hea pool oli see,et esimene sillatala oli rooste poolest kõige hullemas seisus. Esipumper samuti vigane. Mootor oli pisut õli välja ajanud bloki tihendi vahelt kuid mitte oluliselt. Käiguosa oli kuiv,reduktor samuti. Veermik oli väga heas korras. Loksusid kusagil polnud,samuti kardaan ja kast ka loksuvabad. Sellega piirdus ka selle auto hea pool. Veermik ja kere üldjoontes head, süda aga õhtal.
Kõige pealt selgus,et süütelükk on üle võlli vist keeratud,igatahes 360 kraadi käis julgelt see ära. Aretatud oli nuppudel alternatiiv süsteem kus 1 nupp soojendus ja teine käivitus. Seoses selle süüteluku tuksis olemisega ja EPC tule põlemisega viisin mingisugustel interneti allikatel kokku,et esimese korraga käima jäämisega on EPC probleem justkui võtit lugeda. Konks peitus selles,et esimese käivitusega jäi mootor raskelt lonkama. Hetkeks võttes tagant ära süüte ja tagasi pannes jätkas mootor oma tööd normaalselt. Kuigi mootoripadjad olid läbi, töötas tegelikult üsna ühtlaselt. Kuna aga välimus on petlik siis nii saigi olema, andsin korra paaru ja lõi sumpsist sellise korralikuma mustapahvaka välja. Omanik väitis,et torud puhtaks laskmata. Otsustasingi siis sooja mootoriga kohe torusid tühjendama hakata. Esmalt kanali poole sõites (ca 3km) ühtlastel pööretel sõites nagu väga ei toimunudki midagi, pigem kiirendusega oli see pilveke jälle taga. Sai kanalil käidud ja poolnõus ära ostma juba kui otsustasin tagasi teel veel sõita. Hakkasin uuesti kiirendama kuni 4000 pöördeni,et äkkist viskab veel midagi välja, aga toimuma hakkas miskit muud. Pöörded hakkasid tõusma palju vaevalisemalt ning 2500 pealt lõi mootorisse mingi metallikragina laadse toote hääl sisse mis ei olnud üldsegi loomulik. Tagant kohe mustale pilvele vähe suurem sinine pilv väljas. Vahetasin kohe käigud,et pöördeid veelgi madalamaks saada, see hääl kadus ära ning jätkasin tagasiteed (3km) muretult kuni majani ilma probleemideta. Imestan,et justkui eelmine kuu ülevaatusel käinud, et miks siis laiali seal ei lennanud? Või on asi mustalt siis tehtud.
Igatahes hind on soodne, aga auto on selles suhtes südametu.
Tuleviku perspektiivis jätan siia ka numbrimärgi: 775AXL
Kõike head.
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !