Postitused: 4
Teemad: 2
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Tere.Milline oleks kõige parem/lihtsam viis e270cdi universaal 2004a madalaks lasta.Esisillaga on lihtne aga kuidas tagumise sillaga toimida(ilma nivoota õhk padjad).Kas tagumist silda arvutiga või kuidagi mehaaniliselt ära petta ei saa??.Kui palju madaldust üldse s211 kannatab ratasteks r19
Postitused: 31
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Kõige lihsam on tagasild ümberehitada vedrude peale. Sobivad sedaani õõtsad. Õhkpadjad ilmselt pooltühjas olekus kaua ei kesta.
Postitused: 133
Teemad: 23
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
02-04-2014, 03:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2014, 03:56 PM ja muutjaks oli Joel..)
Siimu autol on coilid ja 18" veljed. Sõidumugavus on täiesti normaalne, ei peksa tagumikku ega põruta hambaid. Kontakti saad
www.aftermarket.ee.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Mis varustusega su auto on? Kas vahetad ka amordid ära, oma projekti raames?
ootan diskussiooni
Postitused: 4
Teemad: 2
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Auto on elegance paketiga.Esialgu on plaan jätta amordid samaks.Kui aga peaks amortide töötsooni ja käiguga probleem tekkima(amort ei reageeri piisavalt kiiresti)siis tuleks välja vahetada.
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Selles mõttes et classicul ja elegance-l ongi teised amordid kui avantgardel, niiet kui madalamaks tahad pead amordid ka ära vahetama.
ootan diskussiooni
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Õhkvedrustust annab madalamaks õpetada.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee