Võtsin klapi välja, puhkusin - läbi, tõmbasin - läbi... Selge - perses
Üritasin ümber teha, aga tein nii ümber et kohe pahupidi ja detail nahkas. Võtsin ta lahti küll ja nägin et sees sama pilt täpselt mis STD foorumis näidatud, lahti võtmine on ainult paras ooper, peab mingi päris kõva detailiga peksma väikesest avast et teiselt poolt kuul eest ära lüüa. Nende vahel on rõhku hoidmas üks imeõrn vedru mis peakski siis seda 0,3Bar - 0,5Bar (full load) hoidma. Enda tehtuga sai paar proovi ka tehtud, kütust üles pumbates ja umbes tund aega seistes ei vajunud ühtegi torru õhku, ka mitte peamisse imitorru kuhu muidu midagi ikka sattus, niiet hoian sõrmi risti et see ikkagi on tagasivoolu klapi viga.
Teine asi mis nagu mõtlema paneb, et kas tõesti etteandepump ei jõua sellest 0,5Barist rohkem toota? Reguleerisin ise tehtu (mis hilje puruks läks) klapi avanema 0,5 bari kanti (mõõtsin manomeetri ja õhurõhuga) ja tagasivoolu ei pumbatud no mitte essugi - etteandepump ka õhtal? Üks ükskik õhumull jooksis ainult peenfiltrisse ja tagasi kui käivitada, ehk siis etteandepump lihtsalt tõmbas ja lasi tagasi. Võtsin ta ka korra maha, laua peal nagu töötaks - aga tegu jälle remontimatu asjaga, kus tagasivoolu klapp on ära keeratava pea sees ja kätte seda ei saa. Vana W123 pump lööb küll nii mis hirmus, et paar matsu ja on süsteem uut kütet täis, aga see ei taha üldse midagi liigutada kui veidi õhku saab. OM602 oma ka ei sobi jälle kiirliidete pärast - muidu näeb täpselt samasugune välja.
Muide, kas sellel süsteemil ongi etteandepump ühe klapiga, ehk siis kui kolb liigub siis imivoolik pulseerib - klapp peaks survet tekitama ja aitama pumbale piisava ette rõhu tekitada et plunserid täituda suudaks.
Parandan ennast: ikka kahe klapiga, üks klapp on lihtsalt etteandepumba kolvi sees.
http://www.peachparts.com/shopforum/atta...-pump3.jpg
Seega suure jagelemise peale ehk leidub keegi hea inimene kellel oleks mõni OM605 või OM606 turbomootor kokku jooksnud või varuosadeks. Võtaksin hea meelega ühe kütusepumba torudest ja ühendustest paljaks ja hakkaks järjest otsast vahetama...
Pihustiteema on jah õige, pihusti on lahtisesse asendisse jäänud ja seepärast vahutab ka (silindri surve lööb pihustist läbi)... Nüüd oleks vaja otsida õhukese seinaga 22 võti kuskilt ja ots ära vahetada.