Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Probleem S124 tagumiste nivoodega
#1
Niisiis probleem järgmine: raputab krt neerud välja!
Ehk siis kui sõita treppis teel, taguots sõna otseses mõttes põrkab. Oleks amordid peetis, ujuks ja vetruks sujuvalt läbi. Seisma jäädes ja käru konksul hüpates on ka näha, kuidas taguots hüppab, mitte ei vetru sujuvalt võrrelduna esiotsaga.
Vahetatud sai nivoosüsteemis paunad - tulemus null.

On kellelgi äkki mingit ideed, kust võiks viga olla, või lõhnab tõesti amortide vahetusele?
Vasta
#2
Siis peaks su autol ka taguots max kõrgusel olema.
Omal kunagi lõi august läbi sõites selle hoovakese stabi(mängu)-varda peal vale nurga peale ja amordid said kogu aeg surve järgi - ühesõnaga auto vetrus rehvide peal.Oi kui tore oli sõita
Vasta
#3
Kas amordid on lõpuni väljas?

Regulaator lekib sissepoole?
Varras kõver/lahti?

Kas vardast allalastes ikka tuleb allapoole?

Iseenest võiks sellist asja põhjustada ka tagasivoolu ummistumine...

Vasta
#4
Heinar Kirjutas:Siis peaks su autol ka taguots max kõrgusel olema.
Omal kunagi lõi august läbi sõites selle hoovakese stabi(mängu)-varda peal vale nurga peale ja amordid said kogu aeg surve järgi - ühesõnaga auto vetrus rehvide peal.Oi kui tore oli sõita

Hakkab tulema :hump:

Taguots on suts kõrgel jah. Ja pmtselt võib vast öelda küll, et vetrub rehvide peal.
Aga täpsusta palun, ei saanud sellest "hoovakese stabi(mängu)-varda peal vale nurga peale" hästi aru - et siis stabikavarda või nivoo kõrkuse regullimise hoova?
Vasta
#5
v6sa Kirjutas:Kas amordid on lõpuni väljas?

Regulaator lekib sissepoole?
Varras kõver/lahti?

Kas vardast allalastes ikka tuleb allapoole?

Iseenest võiks sellist asja põhjustada ka tagasivoolu ummistumine...


Vardast üles regullides läheb ülespoole, aga alla regullides ei muutunud eriti miskit. Varras suht pikaks regullitud, aga tagumik ikka uppis.

Kuidas aru saada, et regulaator lekib sissepoole?
Vasta
#6
Kui reguleerimine tulemust ei anna, siis vast midagi kas jagaja või tagasivooluga.

123 kinnitub reguleeritav varras läbi hoova stabikavarda külge(kust saab info auto kere kõrguse kohta).Selle hoova kinnitumine varda külge on u-poldiga ja see kinnitus mul nihkuski vale nurga alla ja avaski jagaja jäädavalt.
Vasta
#7
Heinar Kirjutas:Kui reguleerimine tulemust ei anna, siis vast midagi kas jagaja või tagasivooluga.

123 kinnitub reguleeritav varras läbi hoova stabikavarda külge(kust saab info auto kere kõrguse kohta).Selle hoova kinnitumine varda külge on u-poldiga ja see kinnitus mul nihkuski vale nurga alla ja avaski jagaja jäädavalt.


Nii, selles see viga oligi ja reguleerimine siiski andis tulemuse ja sain taguotsa ilusti alla tagasi ja täitsa hea sõita kohe :hump:
Ehk siis kokkuvõtteks - tänud "mõtteavalduste" eest, ise poleks selle peale tulnudgi.
Ainult krt ma ei mõista, mis ime pärast peale "paunade" vahetust vahetaja selle tagumiku ikka ülemisse asendisse jättis? Ilmselt Küsimus jääbki õhku rippuma.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 1 269 30-12-2024, 12:44 PM
Viimane postitus: Arukaev
  827-THN 1995 modifitseeritud S124 OM605 E250 turbodiisel osta.ee nostromo 4 263 20-12-2024, 12:05 PM
Viimane postitus: nostromo
  s124 Amordi trall Leppik 6 454 08-09-2024, 05:36 PM
Viimane postitus: Leppik
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 281 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  S124 dexter 0 237 16-03-2024, 01:33 PM
Viimane postitus: dexter
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 839 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,346 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 939 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 460 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 543 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne