Postitused: 64
Teemad: 18
Liitus: May 2010
Maine:
0
Mure järgmine, kui salongis keeran nupust puhuri tööle siis esiklaas hakkab kohe uduseks minema. Külma ja isegi jahedat õhku ei puhu autost üldse.
Oskab keegi aidata, et millest võib see tuleneda, kas salongi filter võib põhjus olla?
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Salongifilter tundub see vägagi tõene põhjus olema, kui sellel autol see üldse olemas.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas I põlve kuuel salongiõhu filtrit üleüldse oli? Kuigi välistada ei saa. Rolz, kas oli? Ning kui oli, siis kus paikneb?
Kas õhu liikumine on puhuri erinevates astemetes tuntavalt erinev?
Ega jahutusvedelikku kao? Mattide all magusat niiskust ei ole?
Postitused: 2,411
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ei olnud mingit filtrit üldse W126-l, ei I ega II generatsioonil. Ju siis oli tollal õhk palju puhtam, et ei peetud selle olemasolu vajalikuks veel
Suure tõenäosusega on salongiradika tosoolileke (kuigi kuutel seda tihti ei juhtu) või jookseb kuskil vesi salongi, vaata oma matid üle ja pilt selge.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 64
Teemad: 18
Liitus: May 2010
Maine:
0
Juhipoolne tagumise istme jalaalune oli niiske eelmine nädalalõpp. Peale seda pole ma puhureid tööle pannud. Hommikuti autosse istudes on öö jahedust veel tunda, ning tööle sõites ei piisa ainult istmesoojenduse soojusest.
Mis lahendust oskate soovitada?