Postitused: 45
Teemad: 8
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Auto muidu väga korralik, sillad vaiksed ja kere ei roosteta. Mootor käib ilusti ei tossa ega midagi, vabalthingava diisli kohta astub edasi ka kenasti. Tundub, et eelnevalt kasutatud heaperemehelikult. Lihtsalt kütusekulu nimetasin ulmeliseks seetõttu, et diisel põletab sama koguse kütust 100 läbimisel, mis samasuguse töömahuga ottomootor samal masinal, mis pole väga loogiline. Kuid nagu mainisin siis lasen teha vastavad protseduurid, et viga välja selgitada
Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
13-04-2013, 11:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2013, 11:26 AM ja muutjaks oli DimitiS.)
(13-04-2013, 11:13 AM)jyrx66 Kirjutas: .... Kuid nagu mainisin siis lasen teha vastavad protseduurid, et viga välja selgitada
Ah ära näe vaeva ja ära raiska oma raha! Viga on lihtsalt selles, et sa mõõdad oma auto kulu. Kõigil teistel võtab ka samamoodi palju aga nad ei mõõda või ei räägi.
Sa lihtsalt jäta see kulu enda teada, kõigile ütle, et võtab 6 sajale.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(13-04-2013, 11:25 AM)DimitiS Kirjutas: ...
Kõigil teistel võtab ka samamoodi palju aga nad ei mõõda või ei räägi.
Eksid, kütusekulu jälgimine ja ilma välise põhjuseta tõusnud kulu on esimene märk, mis hoiatab saabuvate probleemide eest. Iga mõistlik autoomanik ju jälgib seda niikuinii.
Postitused: 57
Teemad: 9
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Tuleb j2lgida ikka kulu kuna mul ka vottis maanteel kuskil 12 liitrit 100 km
ja linnas sama. aga t2na pihustiotstele sain kulu 7 peale maanteel, minu arust on see hea diil. Kui oleks ainult enda teada j2tnud siis olekski j22nud tanklatele pappi viskama.
Aga jah sa vii kellegi asjaliku juurde kes diaknostib milles asi selleks huupi on motetu vahetada.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(13-04-2013, 11:25 AM)DimitiS Kirjutas: (13-04-2013, 11:13 AM)jyrx66 Kirjutas: .... Kuid nagu mainisin siis lasen teha vastavad protseduurid, et viga välja selgitada
Ah ära näe vaeva ja ära raiska oma raha! Viga on lihtsalt selles, et sa mõõdad oma auto kulu. Kõigil teistel võtab ka samamoodi palju aga nad ei mõõda või ei räägi.
Sa lihtsalt jäta see kulu enda teada, kõigile ütle, et võtab 6 sajale.
Sellise januga on autoga mitte tegelemise korral antud tingimustel (keskmine kulu 15l/100 50/50 maantee/linn korral) kütte eest makstud lisahind rahas 10000 km peale 800-900 eurot võrreldes korras autoga, mis võtab sellisel puhul mitte üle 8-9 liitri/100 km olenevalt liikluseeskirjadest kinnipidamisest ja jala raskusest.
Ma ei ole oma autoga talvel küll kulu mõõtnud, aga W124 täislastis autoga 603.960 mootoriga (auto täismass sama mis W210, tehase antud kulu suurem kui W210) sai suvel ca 3000 km reisi keskmiseks, mis sisaldas nii kiirteid, linnu, mägesid ja ka Poola külavahet, napilt 7 l/100 keskmiseks (mõõdetud täis paagi meetodil).
Ka näiteks WW T4 Caravellega 2,4 diisel 57 kW suurema seltskonnaga Põhja-Soomes käies tuli kütusekulu ca 8,5 l 100; teisel aastal Caravelle T4 1,9 turbokaga napilt 8. (need tripid siis kevadel, aga Eesti mõistes talvetingimustes (hommikuti üle -20), pedaaliga tagasi ei hoidnud).
Postitused: 45
Teemad: 8
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
(13-04-2013, 03:30 PM)Priit Kirjutas: (13-04-2013, 11:25 AM)DimitiS Kirjutas: (13-04-2013, 11:13 AM)jyrx66 Kirjutas: .... Kuid nagu mainisin siis lasen teha vastavad protseduurid, et viga välja selgitada
Ah ära näe vaeva ja ära raiska oma raha! Viga on lihtsalt selles, et sa mõõdad oma auto kulu. Kõigil teistel võtab ka samamoodi palju aga nad ei mõõda või ei räägi.
Sa lihtsalt jäta see kulu enda teada, kõigile ütle, et võtab 6 sajale.
Sellise januga on autoga mitte tegelemise korral antud tingimustel (keskmine kulu 15l/100 50/50 maantee/linn korral) kütte eest makstud lisahind rahas 10000 km peale 800-900 eurot võrreldes korras autoga, mis võtab sellisel puhul mitte üle 8-9 liitri/100 km olenevalt liikluseeskirjadest kinnipidamisest ja jala raskusest.
Ma ei ole oma autoga talvel küll kulu mõõtnud, aga W124 täislastis autoga 603.960 mootoriga (auto täismass sama mis W210, tehase antud kulu suurem kui W210) sai suvel ca 3000 km reisi keskmiseks, mis sisaldas nii kiirteid, linnu, mägesid ja ka Poola külavahet, napilt 7 l/100 keskmiseks (mõõdetud täis paagi meetodil).
Ka näiteks WW T4 Caravellega 2,4 diisel 57 kW suurema seltskonnaga Põhja-Soomes käies tuli kütusekulu ca 8,5 l 100; teisel aastal Caravelle T4 1,9 turbokaga napilt 8. (need tripid siis kevadel, aga Eesti mõistes talvetingimustes (hommikuti üle -20), pedaaliga tagasi ei hoidnud). Linnavahel kriipsuvahe hakkama panna pole probleem jh. Juhul kui ta veega sõidaks, siis ilmselt seda teemat poleks siin ka
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Kuidas soojalt käima läheb? Midagi seal ikka väga nihu. Kas kytuse tagasivool terve/toimib nii nagu peab? 15 keskmine on peaaegu väikeveoki m66t juba.
Ja kuhu selline kogus kytet kaob kui ei suitse ja ei leki? Kui kenasti ta sul edasi astub, äkki pumpa näpitud varemalt (elemendid)?
having trouble having fun...
Postitused: 45
Teemad: 8
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
(13-04-2013, 05:25 PM)itbilen Kirjutas: Kuidas soojalt käima läheb? Midagi seal ikka väga nihu. Kas kytuse tagasivool terve/toimib nii nagu peab? 15 keskmine on peaaegu väikeveoki m66t juba.
Ja kuhu selline kogus kytet kaob kui ei suitse ja ei leki? Kui kenasti ta sul edasi astub, äkki pumpa näpitud varemalt (elemendid)? Soojalt käivitub ka põhimõtteliselt hästi, hetk võibolla kauem kui külmalt. Külmalt käivitades lööb küll pahmaka välja sumpast korralikult, sellist halli suitu, aga see vaid hetk. Minekut ei oska võrrelda, kuna pole teise sellisega sõitnud. Maanteel kannatab möödasõitu sooritada ja kui linnas vaja kuskile vahele krapsata siis ei teki ka probleemi. Üldiselt veeren sujuvalt ja väga masinat ei talla.
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Minu isendil s124-l sama mootor peal ja täis paagi meetodil keskmiseks saanud 7,3l/100km. Kindlasti on kusagil miskit valesti, pumbanurk, pihustid- nendest oleks vist mõistlik alustada.
|