Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Küll teemasid igasuguseid siin, aga siiski tundub, et mul natukese teistsorti mure.
Auto on iseenesest väga hea, läheb ka külmast peast peaaegu poolest pöördest käima. Mure on aga selles,et mootor hakkab vahepeal väga hullult lonkama, täheldasin seda eile esimest korda ka soojast peast foori taga seistes kus 2 liitrine diisel töötas nagu vana 8 liitrine challenger. No ikka korralikult kere kõigub, aga pöörded on ühtlased, selles suhtes,et ei kõigu noh- vähemalt pole aru saada
Kütusekulu oli esimese 50 liitriga kuskil 560-580 km. Selle tankimis korraga sain 14 liitriga juba 211 km sõidetud. Siiski tundub,et asi pole õige, see et ta külmast peast esimesed 5-10 sekundit lonkab pole nagu õige- iseenesest imelik,sest külmast peast peaksid kõik lonkama, aga ta on suutnud isegi ilma lonkamata tööle hakata. Külmast peast ajab valget suitsu samuti meeletult välja. Seega ei saa nagu aru, kord töötab- kord mitte. Kord ajab valget, 1 korra on juhtunud ka sinist ning eile lesvenis sai ka kõrgetel pööretel korra musta välja.
Ennem kui ma ikkagi sinna kuttide juurde peaks midagi remontima minema, tahaksin teada teie arvamust. Kus kohas see kala on mis vahepeal selle mootori tööle paneb nagu iidse v8 mootori. See pole normaalne,et 2 liitrine diisel keret kõigutab
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Vahetasin ka ära nüüd pihustitorud originaalide vastu. Probleem endiselt säilib, mootor töötab temperatuuri tõustes aina rohkem ebaühtlasemalt. Nagu mainitud, väristab nagu V8. Käima läheb ilma probleemideta. Lisaks veel, et tundub nagu oleks hakanud mootoris surve tõusma, kuidagi on suutnud juba õlikorgi vahelt välja seda õli immitseda.
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Näitab nagu oleks pihustiotsad läbi - külmast peast valge toss- kusevad pihustid, samuti jätab vahele. See ebaühtlane töö kah sellest - 1-2 pihustit veel kuidagi töötavad, teised 2 ei tööta ja ongi vibra ja rappumine.
Kui mootor kohv aga pihustid korras, peab ikka ilusti töötama.
Endal oli kunagi sama mootor mis võttis 300km peale üle liitri õli aga käis nagu siidi ja läks kah -20 matsust käima, uute pihustitega.
Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
See seletaks seda, et esimesele pütile panna käsi ette, siis mootori töö muutub raskemaks, ülejäänud 3-ga ei juhtu miskit, samuti nende 3-ga ei teki nii suurt vaakumit käe ette pannes kui esimesega?
Kui pihustiotsad nüüd ära vahetada, kas need sobivad ka kohe poest ostes peale toppida või ikkagi stend tarvis?
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Otsi vahetada saad ise. Aga mõistlik oleks lasta diislitöökojas teha diagnostikat ka: surved, hõõgküünlad, pihustid (koos otse vahetusega! - siis on nende jama, kui praakotsad satuvad), pritsehetk...
Niisama ehku peale tehes läheb remont kulukaks.
Aga enne lammutamist tee selgeks, milles asi. Palju on sooja mootori tühikäik? Palju külmalt? Kui palju on tegelikult "...peaaegu poolest pöördest"?
Kas koormuse all suitseb musta? Kas mootorit pikemalt soojalt tiksuda lastes ja siis gaasi tallates viskab sinist ka?
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
08-04-2013, 04:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-04-2013, 04:34 PM ja muutjaks oli taadu.)
Ma pakuks veel välja vigast pumpa. Kui külmast peast käivitub ilusti ja soojast peast lonkab tühikäigul siis võid viga otsida ka plunzrite ebatihedusest (tagasilöögi klapid ebatihedad).
See diagnoos peab paika vaid siis kui suurtel pöörtel ebaühtlane töö kaob (pole tunnetetav tagumikuga) ja mootori võimsus pole oluliselt langenud.
Reeglina hall toss ja võimsusekadu viitavad päris kindlalt mittetöötavale pihustile.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Olen täheldanud rõhu kasvu mis siis karterisse peaks minema, sest enam naljalt see kork seal peal püsida ei taha. Kui pump oleks minekul, siis kas ei peaks ka pikemalt käiama seda autot käima? Asi on selles,et vahest toimib ka kogu süsteem vastupidi, külmalt väristab-soojalt mitte. Vahest ei tee kumbagi.
Samas olen täheldanud autodel,et kui mootor lonkab, siis on ka mootori töötakti erinevalt kuulda. Mina enda omal ei ole täheldanud seda või olen lihtsalt ise nii loll ja aru ei saa- ei tea.
Pumbal ajab esimese pihustitoru alt küll no grammi välja, aga see ju imeväike leke. Lesveni kutid rääkisid ka süüte või pritsenurgast-et ühesõnaga see vale.
Ei julge nii ehku peale ka välja minna- pärast parandan vale asja veel ära
Muidugi kere on raske ja ei saagi täheldada mingit võimsust, kui peeneks ajada, siis minekut iseenesest tunda küll. Tallates ei ole ka mingit tomu täheldanud,et lendaks välja.
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
saad auto reg numbri kirjutada ? äkki oli see auto kuskil paranduses nähtud !?
Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
795 ATI
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Tahaks veel küsida,et kuidas mõõta mootori pöördeid kui tahhokat ei ole?
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(09-04-2013, 05:55 PM)DieForADequila Kirjutas: Tahaks veel küsida,et kuidas mõõta mootori pöördeid kui tahhokat ei ole?
Mehh. tahhomeetriga mõnelt pöörlevalt võllilt.
Impulsstahhomeetriga laadimisvoolust.
Vibratsioontahhomeetriga pihustilt.
Võib olla veel kuidagi.
MB enda tahho paigaldusest tehti eelmisel suvel kena teema, otsinguga peaks välja tulema.
|