Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 E200 1985 2.0 80 kw karpamootor külmalt tõrgub
#1
Täna hommikul käima pannes ei tahtnud kuidagi tööle jääda mootor. Paned gaasi rohkem,sureb kohe välja.Tühikäigul ei jää tööle,kuidagi hästi natukene gaasi andes ja hoides lökutab,aga välja ei sure.Kestab see see nali umbes 15 sekundit. Natuke soojenedes hakkad sõita,siis gaasi andes ikka poob,julmalt põhja lüües poob,aga tõmbab lõpuks tuurid üles. Auto pole kaua minu käes olnud,ei tea minevikku. Miinuskraadidega olen ilmselt jalamees. Krt,mul on Zigull ka paremini käima läinud,tooreklapi rõõmud Smile. Ei taha mootorile julmalt haiget ka teha,et lennukipööretega piinata soojaks.
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Vasta
#2
Loomulikult käib sigull paremini külmaga - Vene talve jaoks see ju tehtigi. MB tehti aga inimesele...Rolleyes

Hiromante meil siin teadaolevalt ei ole, kuigi mõni hull paneb segase veakirjelduse alusel kadestamapanevalt täpseid diagnooseParanoid. Loodame, et nad vaevuvad ka siia kirjutama. Huvitaks ennastki, mida selle karburaatori juures esimesena kahtlustada...
Ega sel enam ometi Strömbergi takerduvakurgulist kasutatud?

Oled kindel, et süüdi on toide? Niisked ja jahedad ilmad - äkki on hoopis süüteosa oma elupäevi lõpetamas? Küünlad, kõrgepingejuhtmed, jaoturi kaas ja rootor - need on ühed kuratlikult alatud tegelased ottomootori juures.Puke

Elu on näidanud, et üle paari talve ei taha igapäevaselt lühikesi otsi tiksuvatel autodel süüte kõrgepingepoole kuluosad kesta... Maanteeristlejatel on see mure väiksem, kuid mõned soolased talved ja hakkavad kahtlused tekkima ka neil.
Vasta
#3
(01-10-2012, 09:55 AM)v6sa Kirjutas: Loomulikult käib sigull paremini külmaga - Vene talve jaoks see ju tehtigi. MB tehti aga inimesele...Rolleyes

Hiromante meil siin teadaolevalt ei ole, kuigi mõni hull paneb segase veakirjelduse alusel kadestamapanevalt täpseid diagnooseParanoid. Loodame, et nad vaevuvad ka siia kirjutama. Huvitaks ennastki, mida selle karburaatori juures esimesena kahtlustada...
Ega sel enam ometi Strömbergi takerduvakurgulist kasutatud?

Oled kindel, et süüdi on toide? Niisked ja jahedad ilmad - äkki on hoopis süüteosa oma elupäevi lõpetamas? Küünlad, kõrgepingejuhtmed, jaoturi kaas ja rootor - need on ühed kuratlikult alatud tegelased ottomootori juures.Puke

Elu on näidanud, et üle paari talve ei taha igapäevaselt lühikesi otsi tiksuvatel autodel süüte kõrgepingepoole kuluosad kesta... Maanteeristlejatel on see mure väiksem, kuid mõned soolased talved ja hakkavad kahtlused tekkima ka neil.
Ei ole kindel,et toide. Aga miks ta siis soojenedes paremini tööle hakkab,niiskus nii kähku ikka ära ei kao? Küünlajuhtmed on küll räbalad. Muidugi üle võiks ka vaadata jagajakaane seestpoolt. Külmalt on lausa mõni silinder rivist väljas

Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Vasta
#4
Peal on Pieburgi karburaator. See vist ei tohiks lugeda käivitusele,millises asendis on vaakumklapi regulaator? See rohkem kiirenduse teema,ma arvan. Aina hullemaks läheb jama. Kodus peaks lahti kakkuma karpa,äkki on vesi sees.
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Vasta
#5
Teed, mis sa teed, aga ära midagi kakkuma küll hakka...Eusa_drool
Kakkumine pole ühelegi autole kunagi head teinud, küll aga suurendab pärast remondiarvet, et asi uuesti korda teha...Thumbsup

Pigem võta see karburaator ettevaatlikult maha (tee pilte protsessist, kui pole kindel, et kõik oskad tagasi panna) ja proovi laua peal üle vaadata, mis seal viga on...Mitte mingeid reguleerkruvisid/võimalusi ära torgi.

Konkreetset Pierburgi pole küll lahanud, aga üldjoontes on nad kõik sarnase põhimõttega: külmalt liiguvad mingid siibrid rohkem kinni, et mootori vaakum tõmbaks läbi düüside rohkem kütust peale...
Neid siibreid liigutab kas soojenev jahutusvedelik (läbi bimetalli) või elekter, mille tulemusena lisaõhutakistus eest ära liigutatakse.
Või, arenenumates süsteemides, avatakse mingeid lisadüüse, mis kütust lihtsalt rohkem läbi lasevad.

See peaks peale vaadates näha olema, millega ta täpselt omale "toorest" tekitab".
Selles toorevärgis ilmselt viga ongi.

Vee olemasolu karburaatoris võid kohe unustada, kui see vesi seal olekski, siis on ka kuumalt ja mootor lihtsalt hakib igas asendis.

Vasta
#6
Toores võib ka viga olla. Suht loogiline.
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Vasta
#7
No keegi veel pakub midagi?
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Vasta
#8
Ma pakun, et karburaatoreid remontida oskavaid vana kooli mehi jääb iga aastaga aina vähemaks. Katsu neist mõni üles leida ja ehk saad auto korda. Ise ei soovita asja torkida, kui karburaatori hingeelu ei tunne.
Vasta
#9
Krt,see jebla süveneb iga päevaga. Täna hommikul hea,et üldse käima läks. Käima saab panna ainult gaas maas. Kui piisavalt lubama ära hakkab,siis peab gaasiga pumpama sittakanti,et kuidagi tööle hakkaks. See on ajuvaba,ma panen ta põlema varsti. Kontrollisin vaakumvoolikud üle igaks juhuks- korras. No nii IGAKS JUHUKS kruttisin ka kiirenduspumpa,sest kiirendades tõrkus.
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 465 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 310 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 656 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 487 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 567 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,915 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 416 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 556 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 902 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  E200 W211 kardaan Kolla99 2 1,057 05-08-2022, 12:05 PM
Viimane postitus: TõnisL



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne