Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
12-08-2012, 10:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-08-2012, 10:11 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Peaks siis peale minema kangi korra ette (aktiveerib) ja seejärel üles (märgib hetke kiiruse) vajutades kuid toimib vaid pärast söidu alustamist-hiljem kui pidurit vajutades deaktiveerub ei taha enam uuesti peale minna vajutades taas kangi ette ja seejärel üles.
Mis nöks seal on?
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
Kas on sama nagu 210-el
ette - püsikas maha
enda poole - mälu
üles - püsikas peale, või kiirendamine iga lüke +1km/h
alla - iga lüke -1km/h
otsast vajutades limiit
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Mul limiter ka-piirab kuni 30km/h-milleks see mõeldud on? Vähemalt töötab.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
Mul 2001 W210 ja on limiit ka olemas, lisaks saab veel menüüst panna limiidi talve rehvidega (160 190 210 vist oli midagi veel) ei kujuta küll ette milleks see vajalik peaks olema.
Mulle tundub küll, et on +1 ja -1.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
herki postitusele täienduseks, sest küsiti ikkagi 160 jne piirangu kohta, et kui sattuda täitsakorras autoga Saksamaale, võib väga vabalt aru saada, milleks neid limiite vaja on.
Kui M+S rehvide kiirusindeks on seal 160 peal ja kogemata kulged rooli taga lösutades hajameelsusest keel põses maanteel 190-ga või kiiremini, on ju selge oht surma saada ja teisi ka ära tappa.