Postitused: 331
Teemad: 125
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Kere kipub roostetama. Kui välisel vaatlusel midagi ei leia, siis kontrolli üle pagassipõhi, uksealused, uksenurgad ning põhi.
Kerel ei tohiks olla suuremaid toonierinevusi. Lakimustritest jne siin vist rääkida pole mõtet.
Pihustite juurest tasuks kontrollida, et lekkeid ei esineks.
Käigukast peaks ilusti vahetama, st nõksudeta. Ka kohapeal võiks kast D-le või R-le lülitades ilusti töötada, st liigsete müksudeta.
Kliima peaks külma puhuma, sealhulgas kõik lisad, mis autol peal.
Tahmata ei tohiks ülemäära, st musta ning veelvähem sinist ajada.
2 võtit peaks olema kaasas.
Soovitan eelnevalt auto kontrolli viia, kus mõõdetakse ning testitakse mootori- ning käigukastitöö üle. Hiljem võib remont päris kalliks kujuneda.
Üldiselt, minu kogemus ütleb, et sellise raha eest midagi väga head ei saa, kuid võibolla ma eksin ning olen üle maksnud.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Need heledad liistud meenutavad ühte E klassi, mis oli päris korraliku laksuga ja müüdi "heas korras, avariivaba" autona. Kogu parem külg oli sees, kaasaarvatud katus. Õhtu uurin, kas leian need pildid veel, siis teab kas on sama auto.
Postitused: 52
Teemad: 14
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
Tundub olevat sama mb, millega käisi. Isegi tutvumas. Sel ajal olid tal küll leedu numbrimärgid, naelkummid ning originaal mb makk, mis vajas koodi. Pealtnäha tundus ilus masin olevat. Ka mootor ning käigukast tundusid täitsa korras olevat. Must nahksisu KORRALIK!
Lähemal vaatlusl oli märgata rohkelt kerevigu. Ustel, taga luugil. Konditsioneer ei tundunud töötavat, külma ei tulnud.