Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
4-käigulisel automaatkastil nrid 3, 2 jne + W124 2,5 turbota diisli pöörded maanteel?
#1
Mida tähendavad 4-käigulisel aut. kastil nrid 3, 2 jane ning millised on norm. pöörded 2,5 turbota diislil (83kW) maanteel (90km/h)?
Vasta
#2
Kui lükkad kangi 2 peale siis üle teise käigu kast ei vaheta, paned 3 sama lugu.
Vasta
#3
3,0 turbokal on 90 km/h ca 2200 pööret
Vasta
#4
Eeldame, et su autol

on all 195/65R15 uued rehvid,
peaülekanne on 1:3,07 ning
autkasti ülekanne 4.nda käiguga on 1:1,

siis maanteel 90km/h sõites peaks pööre olema teoreetiliselt 2307 p/min.




Minu saanil (w124, 3,0d, manuaal; andmed pisut teised: 205/65R15 - 1:3.46 - 1:0.8)
on samal kiirusel pööre 2038 p/min, mis on enam vähem ka reaalne.
(arvestades, et tahhoka seier on 20a vanal sõiduautol kindlasti illustratiivne ja näitab lihtsalt "midagi")

Selliseid umbkaudseid arvutusi teeb päris palju interneti pööretekalkulaatoreid
Ega nad 100% täpsed pole (ntx. keegi ei tea, kui palju suureneb just sinu rehvi diameeter tsentrifugaaljõu toimel jne), aga mingi pildi saab...


Huvi pärast proovisin oma autole virtuaalselt ka "automaatkasti paigaldada": pööre kohe 2548.42631125049 p/min, ehk undab liiga palju ja kütusekulu laes.
Ehk tagadifri vahetusest ei pääse, kui aut. peale panna. (siis on 2121 p/min, mis on ainult pisut rohkem kui manuaalil ja lisakulu vaid 0,8l/100-le)
(24-06-2012, 11:17 AM)Priit Kirjutas: 3,0 turbokal on 90 km/h ca 2200 pööret

Priit, Sinu 133-el (WDB124133...) peaks pööre 90ne juures üldse 1992 p/min olema...???
Kas differ on õige või panen ma millegagi puusse...?


P.S. Spidokas valetab pea kõikidel autodel ja reeglina üles, s.o. näitab rohkem kiirust, kui tegelikult on; see on normaalne.
Märksa täpsema tulemuse saab, kui GPS-i järgi sõita.

Vasta
#5
minul, 225/40ZR18 uute rehvidega ja samas 215/55R16 pool kastutatud näitab 80ga 2000 ,100ga 2500 pööret, 120ga 3000 RPM jne jne, GPSi ise enesest valetab vägaväga vähe,100 täpselt spidos siis gps on ka nii 98-100 umbes.

algul tundus endalgi 100ga sõites kahtlaselt kõrged pöörded aga uurisin et see Mercedes-Benz 606 puhul normaalne.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 473 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 312 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 661 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 493 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 568 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,944 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 556 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 907 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W212 õrn susin kapoti all ja pöörded kõiguvad LAuRuS 1 637 25-10-2022, 11:51 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 959 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne