Postitused: 1,046
Teemad: 22
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Selline diisel neli teeb ikka meele kadedaks küll...
Aga tore,e t klubiline ausa MB leidnud, edu ja nurruvaid kilomeetreid!
Kuidas pikemat sõitu tehes turbodiisli küttekulu ka on?
Postitused: 8,668
Teemad: 110
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(03-04-2012, 10:00 PM)Priit Kirjutas: ...
Ja isegi kui poleks, siis autot vaadates ausalt öeldes vahet pole.
Osa sõlmi oli juba (heas mõttes) fanaatikust "maaletooja" poolt hooldatud, üht koma teist on ka minu jaoks jäänud. Selle auto kohta tuleb vast teema ka liikmete autode alla. Müüjat soovitan kõigile.
Vastik vaadata, kui kenasid asju inimesed välja kaevavad.
Muretuid kilomeetreid igatahes.
Mis kütusekulusse puutub, siis föönitamine kütusekulu ei vähenda. Küll aga vähendab oluliselt edasiliikumiseks kuluvat vaeva ja vähendab liiklusstressi
Priit, ehk paned mulle PS peale selle müüja kontaktid - mul on karvane tunne, et HH hankimisele eelnenud kaevamisele tagasi vaadates on praegu paras aeg hakata järgmist noolima... Siis on hea teada, kellega tasuks äri ajada.
Postitused: 1,012
Teemad: 39
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(04-04-2012, 09:26 AM)Renkju Kirjutas: Selline diisel neli teeb ikka meele kadedaks küll...
Aga tore,e t klubiline ausa MB leidnud, edu ja nurruvaid kilomeetreid!
Kuidas pikemat sõitu tehes turbodiisli küttekulu ka on?
Kuna paak 90l, siis läheb veidi aega, et täispaagi meetodil katsetada. Seier kukub aeglaselt, aga selle järgi pole mõtet otsustada. Enne vahetan mootoriõli, jahutusvedeliku ja lasen kogu sillamajanduse üle vaadata. Hetkel ka katuseluugi mootor puudu (mis halvemal juhul võib tähendada ka muid ebameeldivaid üllatusi seoses luugi mehaanikaga).
Võrreldes bensukaga on auto esiots kõvasti raskem (selles suhtes bensukal tundub olema parem kaalujaotus) ja kuigi sillad vaiksed, tundub, et üht- teist tahab vahetada. Tehaseandmed on 6-8 l (90-120 kmh), elame-näeme. Müüja sõitis Võru linnas ja lähiümbruses paar tuhat km enne müüki ja pakkus, et lühiotstega 9 kanti.
Ps Janno lubas värskeid 124-sid Eestisse ka edaspidi tuua, kuni neid veel Euroopas vähegi mõistliku hinnaga leidub.
Postitused: 208
Teemad: 25
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Olen ka ühe 94 aasta musta W124 E300 (100kW) diisli sama isiku käest ostnud, väga hea auto oli. Sõitsin 8 kuud ja müüsin edasi.
Postitused: 937
Teemad: 18
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
04-04-2012, 12:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2012, 12:35 PM ja muutjaks oli ralak.)
(04-04-2012, 10:40 AM)Priit Kirjutas: (04-04-2012, 09:26 AM)Renkju Kirjutas: Selline diisel neli teeb ikka meele kadedaks küll...
Aga tore,e t klubiline ausa MB leidnud, edu ja nurruvaid kilomeetreid!
Kuidas pikemat sõitu tehes turbodiisli küttekulu ka on?
Kuna paak 90l, siis läheb veidi aega, et täispaagi meetodil katsetada. Seier kukub aeglaselt, aga selle järgi pole mõtet otsustada. Enne vahetan mootoriõli, jahutusvedeliku ja lasen kogu sillamajanduse üle vaadata. Hetkel ka katuseluugi mootor puudu (mis halvemal juhul võib tähendada ka muid ebameeldivaid üllatusi seoses luugi mehaanikaga).
Võrreldes bensukaga on auto esiots kõvasti raskem (selles suhtes bensukal tundub olema parem kaalujaotus) ja kuigi sillad vaiksed, tundub, et üht- teist tahab vahetada. Tehaseandmed on 6-8 l (90-120 kmh), elame-näeme. Müüja sõitis Võru linnas ja lähiümbruses paar tuhat km enne müüki ja pakkus, et lühiotstega 9 kanti.
Ps Janno lubas värskeid 124-sid Eestisse ka edaspidi tuua, kuni neid veel Euroopas vähegi mõistliku hinnaga leidub.
Tean Jannot juba pikka aega ning varasemalt kui isegi neid nelju Eestisse vahendasin sai palju diskuteeritud mersude saadavuse üle.
Ja ilmselt nüüd on käes see aeg kus korralik on alates 4-5k ning surnud panne on iga nurga peal kilo eest võtta.
setud sõitsid seciga
Postitused: 561
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
066A No code designation available
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
261 TYPE DESIGNATION ON FENDER / SIDEWARD DELETION
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
412 ELECTRIC SLIDING ROOF
430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
480 SELF-LEVELLING SUSPENSION
538 AUTO. ANTENNA AND SPEAKER, FRONT - WITHOUT
550 TRAILER COUPLING
561 REINFORCED DRIVER SEAT, LEFT
570 FOLDING ARMREST, FRONT
591 WD GREEN GLASS ALL-RND., HTD. REAR WIND.-ESG
620 AIR POLLUTION CONTROL
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
702 RANGE OF DELIVERY OF SKD VEHICLES - VIETNAM
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 1,012
Teemad: 39
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(04-04-2012, 06:27 PM)laf1247 Kirjutas: 480 SELF-LEVELLING SUSPENSION Tänud! Kas see tähendab hüdroamorte, pole põhja all veel uurinud ?
Postitused: 6,075
Teemad: 220
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
See teema läinud juba sujuvalt üle uue auto näitamiseks ja kiitmiseks/laitmiseks, paneks selle nüüd lukku ja ehk Priit teeb lähiajal auto kohta teema ka.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
|