Postitused: 47
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
24-07-2011, 08:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-07-2011, 12:12 PM ja muutjaks oli sun.)
Tere huvilised,
Küsin nõu W202 ostul, mootori valikul.
Valik tehtud: automaatne kast 4 käiku (vanem versioon, hüdrauliline töökindlam)
Kaalun diislit, kuid ainult siis kui töötab võimalikult vaikselt, ning remondiga ei tuleks tegeleda. Kogemus diislitega puudub.
Kogemus mitmete MB bensiinimootoritega (W123, W201, W202) positiivne (töökindlad, vaiksed, sujuvad, heitgaasid normis)
Senine kogemus: kasutasin 1a C180 bensiini automaati (M111 mootoriga), sõiduomadused head, kuid häiris kütusekulu linnas.
Uurisin web-ist W202 diislite kohta, pandi peale:
OM604 2.2 l
mehhaaniline diisel
OM611 2.2 l
moodsam turbodiisel
Küsimused:
valik: kas OM604 või OM611
omadused: kas OM604 müra ei sega
vastupidavus: kas turbo peab vastu, kas OM611 on töökindel
muud: kas tasub väiksema kütusekulu pärast diislit valida: suurem müra, robustsem töötamine, vist kallim hooldus.
Läbisõit kuni 10000 km aastas põhiliselt linnas.
LISAD:
1. M111 (C180, 1.8 l bensiin)
2. OM604 (C220 diesel, 2.2 l diisel)
3. OM611 (C220 CDI, 2.2 l turbodiisel)
4. OM605 (C250, 2.5 l diisel)
Tänan,
sun
1981 W123 230E aut (running)
1979 W123 230 aut (stored)
1993 W201 190E aut (stored)
198x W123 250CE coupe man (planned)
mail: tanno@mail.ee
telefon: 56 916 730
Postitused: 68
Teemad: 3
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
24-07-2011, 08:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-07-2011, 08:57 PM ja muutjaks oli HullHunt.)
Hey,
Mina olen ringiliikunud juba kuskil aasta w202 2,5 83kw 94 diisliga, kuskil 95% linnas. Ma muidugi spetsialist ei ole seega panen kirja lihtsalt oma mõtted. Diisli müra kui seline mida olen kuulnud teiste diisli sõidukitel tulevat siis minu oma töötab üllatavalt ühtlaselt ja vaikselt ja kuna MB suudab teha väga head salongi siis sees seda kuulda nagu üldse poleks, mootor nagu mootor ikka mis puutub rahalisse kokkuhoidu diisli näol siis siin tuleb mängu terve mõistus, kui sõidad aasta 10k ja 90% linnas siis mina isiklikult vaataks benskuaid. Hoolduse ja remondi kohapealt ei ütleks, et diislit hooldada oleks kulukam, kui välja arvata igasugused ootamatud remondid, möödunud talvel trikitas ja turtsus minu masin ei suutnud pöördeid hoida , pidi tegema kõrgsurvepumba remonti mis läks maksma 500 euri. Eks diislite nõrgad kohad ongi kõik need kütte etteande vidinad. Kuid need kulutused olenevad ikka kõik reaalse soetava auto hooldusest. See on ka minul esimene diisel ja olen juba ehmatusest ülesaanud . Mina ei sõida samuti aastas üle 10k ja kõik sõidud linnas , kui aus olla oleks ostnud bensuka.
PS! Müra koha pealt, pigem olen vist ära harjunud !
Aga edu valiku tegemisel !
Postitused: 89
Teemad: 15
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Soe soovitus. Hoia eemale Lucase pumbaga Mercedes-Benz diislitest. Kui soovid osta diisel W202, siis vaata ainult CDI mootoritega isendeid.
Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Sama jutt, hoia Lucasest eemale, soovitavalt. Lucase pumbad peaks siis olema 2,2 diislitel. Vana tüübi mootor. Mootor on muidu väga öko
Kui CDI tahad siis pead loobuma 4k automaadist. CDI käib vaikselt ja on ka öko. Samas hooldamata jätmise korral ei andesta. Vana tüübi mootor küll.
Ise sõidan C180 ja enamus linnas, 10k aastas ja tunnen küll diislist puudust. Võib rääkida, et remont kallim ja uuest peast kallim osta aga hetke sääst on ka oluline. Kas ma lasen 1x kuus paagi diislit täis või 2x kuus bensiini siis minu jaoks on see väga oluline sääst.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
http://www.mercefreaken.com/ põhjal M111 bensukad 1,8-2,2 l kõik linnas automaadiga ca 11 l sajale, CDI-d ca 9 l sajale. Kuigi vana auto puhul on palju konkreetses autos kinni ning linnal ja linnal on vahe, siis suhted näeb siit ära ja minu jaoks diisli kulu üllatavalt suur linnas. Mul endal 2,2 bensukas (W124) ja CDI plussiks 300 Nm momenti (220CDI) vs bensuka 210Nm ja selle CDI minek tõesti hea, teeb bensukale ära.
Postitused: 47
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Tere,
Tänan tagasiside ja kogemuse info eest.
Lisasin valikusse veel ühe variandina OM605 mootori (C250)
Hetkel tundub, et parim valik oleks:
1. C250
positiivsed omadused:
mehhaaniline diisel: lihtsam
ilma turbota: töökindlam
käigukast: saab koos 4k hüdraulilise automaatkastiga, vanem mudel/töökindlam
negatiivsed omadused
R5 mootor, 5 silindrit võrreldes 4-ga (arvan, et R5 ebastabiilsem käik, peab mõnda autot proovima)
Otsin veel web-ist infot ning teen millalgi kokkuvõtte erinevate mootorite omadustest/pidamisest.
Seniks kõik,
Tänan,
sun
1981 W123 230E aut (running)
1979 W123 230 aut (stored)
1993 W201 190E aut (stored)
198x W123 250CE coupe man (planned)
mail: tanno@mail.ee
telefon: 56 916 730
Postitused: 60
Teemad: 6
Liitus: Oct 2009
Maine:
1
C250 R5 on väga rahuliku töökäiguga ja muheda häälega. Aga vähemalt oma kogemuselt leian, et see mootor + automaat on linnas üsna suure kütusekuluga.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
25-07-2011, 03:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-07-2011, 04:03 PM ja muutjaks oli Priit.)
(25-07-2011, 12:22 PM)sun Kirjutas: Tere,
Tänan tagasiside ja kogemuse info eest.
Lisasin valikusse veel ühe variandina OM605 mootori (C250)
Hetkel tundub, et parim valik oleks:
1. C250
positiivsed omadused:
mehhaaniline diisel: lihtsam
ilma turbota: töökindlam
käigukast: saab koos 4k hüdraulilise automaatkastiga, vanem mudel/töökindlam
negatiivsed omadused
R5 mootor, 5 silindrit võrreldes 4-ga (arvan, et R5 ebastabiilsem käik, peab mõnda autot proovima)
Otsin veel web-ist infot ning teen millalgi kokkuvõtte erinevate mootorite omadustest/pidamisest.
Seniks kõik,
Tänan,
See 2,5 mootor:
-170 Nm e nõrgem kui 2,2 bensukas
-Kiirendus 0-100 ca 15 sek
-Kütust võtab linnas vaid 0,5 l vähem kui 2,2 CDI
Postitused: 68
Teemad: 3
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
25-07-2011, 05:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-07-2011, 07:30 PM ja muutjaks oli HullHunt.)
Kui on huvi ja tahtmist siis olen lahkelt nõus oma masinat näidata, katsuda, kuulata ja proovisõitu teha. Saad mingisugused võrdlus pointi, et edasi võrrelda masinatega mida kaema lähed juba ostu mõttega.
Kütuse kulu kohta nii palju, et mina pole saanud alla 10l/100km linnas võiks öölda ka seda et ma pooldan rahuliku sõidustiil ja ei talla foorist foorini, kuigi nagu siin mainiti siis nii vanade autode korral oleneb see üldisest auto seisukorrast, ma arvan, et kui sõita nagu preester, tillerdada kõigil jalus,vahetada mõned jubinad ära mis vähe väsinud siis saaks kindlasti liitri alla. Aga see on pigem spekuleerimine kas saab seda alla või mitte.
|