| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 207 
	Teemad: 16 
	Liitus: Apr 2010
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		03-05-2011, 10:40 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2020, 10:01 PM  ja muutjaks oli Kaltsyum.)
	
	 
		peab olema 85bar või rohkem. võiks asuda lõuna eestis. pakkumisi teha postkasti kuna telefon läks tosoolivanni ujuma.
 OM603.912 peaks olema mootori tüüp.
 sobivad ka 2.0 ja 2.5 diislite roolivõimu pumbad. põhiline, et 85+ bar
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,993 
	Teemad: 199 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
16 
	
	
		Pumbad peaks vast samad olema. Rihmaratta mõõt on ehk erinev. Mul üks disla oma üle (108kW 3.0 TD)
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,993 
	Teemad: 199 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
16 
	
	
		Ahjaa, unustasin mainida, et mul on rihmaratas ainult   
Võibolla on pump ka kusagil.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 319 
	Teemad: 7 
	Liitus: May 2007
	
 Maine: 
0 
	
	
		mul on üks pump. pärint ta muidu 2,6 bensaka pealt. välimuse järgi on ta sama nagu disla omagi. aga kust ma tean palju tal rõhk on   ega´s ma enam teda kuidagi mõõta saa  
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,993 
	Teemad: 199 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
16 
	
	
		OT, aga mis vahet seal on, kui mitu bar`i rõhku toodab? Roolikarbid ju enivei samad.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 1,379 
	Teemad: 87 
	Liitus: Nov 2007
	
 Maine: 
5 
	
	
	
		
	Postitused: 1,213 
	Teemad: 26 
	Liitus: Mar 2006
	
 Maine: 
5 
	
	
		 (03-05-2011, 11:50 PM)hents99 Kirjutas:  OT, aga mis vahet seal on, kui mitu bar`i rõhku toodab? Roolikarbid ju enivei samad. 
Ilmselt see vahe, et raske keerata - kerge keerata... 
Muud nagu ei saa olla ju.
 
Lattroolid sõidavad veel suurema rõhuga, mingi 130 - 150 barri we..
	 
	
	
	
		
	Postitused: 461 
	Teemad: 16 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
	
		
	Postitused: 1,519 
	Teemad: 60 
	Liitus: Nov 2006
	
 Maine: 
5 
	
	
	
		
	Postitused: 3,993 
	Teemad: 199 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
16 
	
	
		 (04-05-2011, 08:53 AM)stihl Kirjutas:   (03-05-2011, 11:50 PM)hents99 Kirjutas:  OT, aga mis vahet seal on, kui mitu bar`i rõhku toodab? Roolikarbid ju enivei samad. Ilmselt see vahe, et raske keerata - kerge keerata...
 Muud nagu ei saa olla ju.
 
 Lattroolid sõidavad veel suurema rõhuga, mingi 130 - 150 barri we..
 
W124 ei ole lattroolid levinud.  
Minu silm pole veel erinevaid(erineva rõhu tootlikkusega) pumpasid näinud, ei W124 bensakatel ega diislitel, sellest ka sedalaadi küsimus.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 207 
	Teemad: 16 
	Liitus: Apr 2010
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		04-05-2011, 11:46 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2011, 11:48 AM  ja muutjaks oli Kaltsyum.)
	
	 
		mul 3 erinevat roolivõimu pumpa. ühel kinnitus katki, sellel on 85 bar peale kirjutatud(rool mõnusalt kerge tollega)teine mis sobib peale on 65 bar peale kirjutatud. see vahe on, et rooli kergem/raskem keerata. kuna peale läheb pisike sportrool autole siis oleks parem kui rool kerge.
 kolmas pump on üldse teistmoodi ja läbi omadega.
 lattidest ei oska midagi öelda sellel puhul.
 õhufilter kinnitub roolivõimu pumba külge. bensukatel ja diislitel on erinevad õhufiltrid aga kinnitus on õhufiltri küljes, mitte pumba, niiet bensuka omad sobivad ka.
 pikk jutt aga vast arusaadav
 
	
	
	
		
	Postitused: 4,735 
	Teemad: 194 
	Liitus: Sep 2007
	
 Maine: 
7 
	
	
		on olemas pump 95bar hind 80euri ! asukoht tallinn
 55940333
 
	
	
	
		
	Postitused: 319 
	Teemad: 7 
	Liitus: May 2007
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (04-05-2011, 02:19 PM)arturmalcik Kirjutas:  on olemas pump 95bar hind 80euri ! 
wow   kas pumbad nii kallid? jooksen kohe hommikult garaazi neid bar-e vaatama    
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
 
	
	
	
		
	Postitused: 319 
	Teemad: 7 
	Liitus: May 2007
	
 Maine: 
0 
	
	
		aga kui mul 85+ bar-ine on kas siis on huvi? annaksin 40 euriga ära  
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
 
	
	
	
		
	Postitused: 319 
	Teemad: 7 
	Liitus: May 2007
	
 Maine: 
0 
	
	
		ja miks ei ostnud siis? kas hind ei sobind?mis hinda siis ühe 85+ bar-ise eest ostetavaks pead?
 
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
 |