16-04-2011, 02:40 PM
Tere.
Küsiks veidi nõu.
Nimelt on omadega läbi roostetanud tagumiste piduritrumlite taga olev kaitse/katteplekk, kuhu külge kinnituvad väikeste vedrudega seisupiduri klotsid.
Kes saab aru millega tegu, kes mitte. Tootekood on A 202 420 15 44
Igatahes. On keegi vahetanud sellist asja ? Töökojas remondimees soovitas, et lihtsam on uus plekk kõige kitsamast kohast läbi lõigata, veidi painutada, et omale kohale ajada ning siis keevitusega kinni punktida. Kõik selle asemel, et ei peaks rattalaagrit lahti keerama, kuna siis minevat laager katki või pooleks v miskit (ehk läheks vaja uut). On see nii ?
Või saab siiski kadudeta mutri otsast keerata, detailid kuni plekini eest ära võtta, uus plekk asemele ja komplekt kokku tagasi ?
Teine küsimus on, ega kellelgi ei juhtu vedelema eelmainitud mitte läbi roostetanud parempoolse tagumise ratta plekki ? Sellist, mis piduriklotse enda küljes hoiaks ka.
Uuena ainult silberist saada.
Küsiks veidi nõu.
Nimelt on omadega läbi roostetanud tagumiste piduritrumlite taga olev kaitse/katteplekk, kuhu külge kinnituvad väikeste vedrudega seisupiduri klotsid.
Kes saab aru millega tegu, kes mitte. Tootekood on A 202 420 15 44
Igatahes. On keegi vahetanud sellist asja ? Töökojas remondimees soovitas, et lihtsam on uus plekk kõige kitsamast kohast läbi lõigata, veidi painutada, et omale kohale ajada ning siis keevitusega kinni punktida. Kõik selle asemel, et ei peaks rattalaagrit lahti keerama, kuna siis minevat laager katki või pooleks v miskit (ehk läheks vaja uut). On see nii ?
Või saab siiski kadudeta mutri otsast keerata, detailid kuni plekini eest ära võtta, uus plekk asemele ja komplekt kokku tagasi ?
Teine küsimus on, ega kellelgi ei juhtu vedelema eelmainitud mitte läbi roostetanud parempoolse tagumise ratta plekki ? Sellist, mis piduriklotse enda küljes hoiaks ka.
Uuena ainult silberist saada.