Postitused: 319
	Teemad: 7
	Liitus: May 2007
	
Maine: 
0
	 
	
	
		kolvid sulavad siis kui rõhk on aga kütet ei anta

bensukatel on segukell, diisli puhul ei tea. muidu neil vene mas-idel kruviti isuga pumpa peale ja
kes üle pingutas sel oli vaja hiljem ka mootorit lappida. muidu sõit läks vähe lahedamaks küll ja toss sumpsist ka vähe tummisemaks
 
	
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,379
	Teemad: 87
	Liitus: Nov 2007
	
Maine: 
5
	 
	
	
	
	
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,379
	Teemad: 87
	Liitus: Nov 2007
	
Maine: 
5
	 
	
	
	
	
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,993
	Teemad: 199
	Liitus: Dec 2005
	
Maine: 
16
	 
	
	
		Võimsuse tõstmine "remappimise" teel pole mingi raketiteadus, aga chip`idega on probleem, et see ei pruugi kokku minna konkreetse rauaga. 
Nagu mõned head aastad tagasi Audi R5 turbo omanikud tuunisid oma pille chipidega (nüüd mõni aasta on nad juba avastanud progeaju ja on näha ka tulemusi). 
Ostsid eBay`st või mõne kohaliku ärika käest 350+kW chip`i, panid selle stock mootori peale ja lootsid, et nüüd tulebki pauku 200€ eest (siis maksid nad päris palju). 
Progeajuga on sellesmõttes asi lihtsam, et saab seade teha vastavalt mootorile. Iga mootor on erinev, seepärast pole ka tehaseseade nii teravaks keeratud. 
Tähtis on "monitoorida" (Vabandan, et võõraid kohandatuid sõnu pean kasutama, olen laisaks jäänud), mismoodi mootor käib. Chip`iga lihtsalt oletad, et nüüd tuli +50kW ja asi on kõik hästi.