Postitused: 319
Teemad: 7
Liitus: May 2007
Maine:
0
kolvid sulavad siis kui rõhk on aga kütet ei anta
bensukatel on segukell, diisli puhul ei tea. muidu neil vene mas-idel kruviti isuga pumpa peale ja
kes üle pingutas sel oli vaja hiljem ka mootorit lappida. muidu sõit läks vähe lahedamaks küll ja toss sumpsist ka vähe tummisemaks
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Võimsuse tõstmine "remappimise" teel pole mingi raketiteadus, aga chip`idega on probleem, et see ei pruugi kokku minna konkreetse rauaga.
Nagu mõned head aastad tagasi Audi R5 turbo omanikud tuunisid oma pille chipidega (nüüd mõni aasta on nad juba avastanud progeaju ja on näha ka tulemusi).
Ostsid eBay`st või mõne kohaliku ärika käest 350+kW chip`i, panid selle stock mootori peale ja lootsid, et nüüd tulebki pauku 200€ eest (siis maksid nad päris palju).
Progeajuga on sellesmõttes asi lihtsam, et saab seade teha vastavalt mootorile. Iga mootor on erinev, seepärast pole ka tehaseseade nii teravaks keeratud.
Tähtis on "monitoorida" (Vabandan, et võõraid kohandatuid sõnu pean kasutama, olen laisaks jäänud), mismoodi mootor käib. Chip`iga lihtsalt oletad, et nüüd tuli +50kW ja asi on kõik hästi.