Postitused: 41
Teemad: 8
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
Selline piinlik elujuhtum juhtunud jah. Autoks E240 '99
Varda pea küljes olev jupp ca sõrmepikkune.
Küsimus suurele ringile kõlaks loomulikult - kuidas selle jupi sealt torust kätte saaks ?
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas varras on metallist? Kas see metall on magnetiline?
Mina sain kunagi oma kolmel murdunud vardajupi kätte magnetiga (teleskoopvarrega magnetiga). Aga neljal käigukasti sisse murdunud õlivarda juppi kätte ei saanudki ilma põhja lahti kangutamata - magnet ei mahtunud torust läbi.
Postitused: 41
Teemad: 8
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
Metallist ikki.
Magnetiga proovitud.
See krdi toru on seal ju siuke seasaba, et anna olla ...
Kunagi, kui teda sisse surutud sai - aga ta siis ka mitte eriti lubinal ei läinud ..
Ainumas variant paistab olema kusagilt altpoolt ligineda ... aga mis valemiga ?
Iseenda teadmiste ja kogemustega selles vallas just päris ''suurmeistri'' nimetusele ei pretendeeri ..
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Siin peavad nüüd teadjad appi tulema - kas võlivarda toru on karteripõhja küljes kinni jäigalt? Või saab selle kinnitusi avades kätte?
Eraldi plekist põhja sellel mootoril vist enam pole ja kogu karteripõhja vist mootorit maha võtmata kätte ei saagi...
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Õlivarda toru on tavaliselt O-ringiga ploki/karteripõhja küljes, enamusel mootoritest. St tõmmates peaks välja tulema, eeldusel et ülemine/ülemised tugipoldid on lahti.
Aga enne tuleks mootorit veidi puhastada, et midagi abrasiivset õlitoru august sisse ei kukuks.