Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Kuna ma siiski veel nii pea enda w203'st ei vabane (oli plaan vahepeal), siis tekkis mõte talle 18 tolline velg alla panna. Tegemist on AMG veljega. Olen netist igalt poolt otsinud aga ühest vastust ei leia... küsiks siis teie arvamusi.
Mis peaks ET olema, kui tegu on näiteks 18x8,5 veljega? Kas 30, 35? Mis visuaalselt etem välja näeks?
Kas ette peaks panema 1 ; 0,5 tolli kitsama velje?
Ma eeldan et 8,5 laiuse puhul oleks rehv 235-40-18, eeldusel, et ees on kitsam siis võiks olla rehv 225-40?
Mõte mõlgub kahe velje vahel - tüüpiline c55 amg velg ning siis see:
http://www.bekkers.com/Merchant2/merchan...ode=S2215S
Nagu näha on sellel OFFSET 30 - kas ta on okei või tasuks vaadata 30+ poole?
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
(15-07-2010, 05:10 PM)voodoo Kirjutas: Kuna ma siiski veel nii pea enda w203'st ei vabane (oli plaan vahepeal), siis tekkis mõte talle 18 tolline velg alla panna. Tegemist on AMG veljega. Olen netist igalt poolt otsinud aga ühest vastust ei leia... küsiks siis teie arvamusi.
Mis peaks ET olema, kui tegu on näiteks 18x8,5 veljega? Kas 30, 35? Mis visuaalselt etem välja näeks?
Kas ette peaks panema 1 ; 0,5 tolli kitsama velje?
Ma eeldan et 8,5 laiuse puhul oleks rehv 235-40-18, eeldusel, et ees on kitsam siis võiks olla rehv 225-40?
Mõte mõlgub kahe velje vahel - tüüpiline c55 amg velg ning siis see:
http://www.bekkers.com/Merchant2/merchan...ode=S2215S
Nagu näha on sellel OFFSET 30 - kas ta on okei või tasuks vaadata 30+ poole? pigem peaks rehv olema taga 245/35R18 ja ees 225/40R18
Noh ilusam jääb ikka siis kui velg on tiiva äärega tasa see tähendab siis väiksemat ET numbrit. Kuid ära ET-ga eriti üle tehase numbrite mine see on sildadele kiiremaks surmaks.
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
16-07-2010, 09:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2010, 10:08 AM ja muutjaks oli voodoo.)
Kas ees siis 8tolli laius ja taga 8,5 ? Millistel puhkudel sinu pakutud rehvi-lahendus toimiks?
üks c55 mis on müüa - tal on 225/40R18 nii ees kui taga.
Postitused: 855
Teemad: 16
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Nii, endal siis hetkel: ees 225/40/18 ja taga 255/35/18, läbimõõdu erinevus jääb normipiiresse ning muid anomaaliaid pole ka täheldanud. Ees on velje laius 8 ja taga 9 vist... Velg see http://www.cecwheels.com/images/medialib...ulti-3.gif
Velje-rehvi laiuse valikul oleks mõistlik arvestada ka sellega, et laiemaga kaasneb ka paraku vähe suurem veeretakistus loe: küttekulu
perpetum mobile
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Originaalis on C32 alla 7,5x18 ET37 ees ja 8,5x18 ET 34 taga.
Rehvid olid taga.
Teistele C klassidele on LUBATUD hiljem järelpaigaldusena paidaldada:
8Jx18 ET 31 ette ja taha
8Jx18 ET 31 ette + 9Jx18 ET 35 taha
7,5Jx18 ET 37 ette ja taha
7,5Jx18 ET 37 ette + 8,5Jx18 ET 34 taha
7,5Jx18 ET 37 ette + 8,5Jx18 ET 30 taha
Ja niipalju kui ma aru saan, siis tuleb (vähemalt T mallidel), pannes taha 8,5J või 9J velje koos 255/35R18 rehvidega või ka sedaanidel pannes taha ET 30 velje, eemaldada tagumine stange ja tagumised logarid ning vedrud ning seejärel auto metallplekki 20 mm ulatuses väänata.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Minul on taga 225 SLK originaalvelgedega ja ET suht väikene (vist 30), ning asi on väga OK väljanägemisega. ET 20 - unusta ära, unusta päris kindlasti ära.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
(17-07-2010, 02:13 AM)rauntz Kirjutas: Nii, endal siis hetkel: ees 225/40/18 ja taga 255/35/18, läbimõõdu erinevus jääb normipiiresse ning muid anomaaliaid pole ka täheldanud. Ees on velje laius 8 ja taga 9 vist... Velg see http://www.cecwheels.com/images/medialib...ulti-3.gif
Velje-rehvi laiuse valikul oleks mõistlik arvestada ka sellega, et laiemaga kaasneb ka paraku vähe suurem veeretakistus loe: küttekulu Kas tead ka mis velje ET sul on? Ma ise mõtlen et võiks olla offset siis 30+ aga alla 35 näiteks...
Ette siis 8tolline laius, 225/40/18 ning taha 8 või 8,5 nin 235 või 245 / 35 / 18...
Kas tasub üldse ette ja taha eraldi mõõdud panna või oleks etem sama mõõt? PS! Amg mudeliga võrreldes tavalisel vist kobaste suuruse erinevus puudub?
Postitused: 597
Teemad: 19
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Kui ette ja taha paned 8" siis peale ka ikka üks mõõt. Ma soovitan, ette 8" 225/40 ja taha 8,5" 245/35
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
22-07-2010, 12:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-07-2010, 12:20 PM ja muutjaks oli voodoo.)
(21-07-2010, 06:46 PM)cornah Kirjutas: Kui ette ja taha paned 8" siis peale ka ikka üks mõõt. Ma soovitan, ette 8" 225/40 ja taha 8,5" 245/35 Ma olen ka seda kaalunud.. eks oleneb ju ka velje olemus, nood amg tüüpilised double-spoked randiga on jah etem kui taga on tiba laiem... aga too velg millest ma räägin, ma pole tegelikult 8 tolli laia velge leidnudki veel sellist, on ainult 8,5 aga see on natuke overkill, kas pole?
Kui lai on tavaline 16 tolline velg c-klassil? mul on praegu 205/55 r16 ja tehasevelg.
http://www.finishlinewheels.com/specials...+%C0+18x9/
Kui lai on 9 tolline velg taga reaalselt? Tavalisel non-amg autol selline asi on üldse veel söödav?
|