09-03-2010, 05:08 PM
Nonii,
Natuke nukker asi hakkas siin kuu tagasi ilmnema. Vahepeal talvel on nagu ikka vaja küljeklaas alla lasta(sooja auto puhul loomulikult, jäävaba), et parkimispiletid vms vastu võtta. No kuni eilseni polnud asjal nüüd väga hullugi, arvasin et ajutine streik, aga siiski lõpetas miski seal oma töö(ilmselt mootor). Kõrvalistuja oma töötab, kuid juhipoolne mitte. Lülitile vajutades miski ukse sees plõksub ja täna hommikul isegi paar milli liikus, aga muidu on kööga.
Et oleks väga tänulik, kui keegi jagaks informatsiooni, mida edasi teha. Kas annab toda "mootorit" seal sees parandada(kui on muidugi on mootoris viga, ehk mingid hambad maas?) ja palju sellise asja parandamine maksma läheb? Näiteks ajami või mootori hinnad. Kuulsin ka, et kupeel ja sedaanil erinevad mootorid.
Õnneks aken tihendite vahel kinni, aga veidi on kosta välismüra ja tuult, päris kinni ta kohe kindlasti ei ole.
Natuke nukker asi hakkas siin kuu tagasi ilmnema. Vahepeal talvel on nagu ikka vaja küljeklaas alla lasta(sooja auto puhul loomulikult, jäävaba), et parkimispiletid vms vastu võtta. No kuni eilseni polnud asjal nüüd väga hullugi, arvasin et ajutine streik, aga siiski lõpetas miski seal oma töö(ilmselt mootor). Kõrvalistuja oma töötab, kuid juhipoolne mitte. Lülitile vajutades miski ukse sees plõksub ja täna hommikul isegi paar milli liikus, aga muidu on kööga.
Et oleks väga tänulik, kui keegi jagaks informatsiooni, mida edasi teha. Kas annab toda "mootorit" seal sees parandada(kui on muidugi on mootoris viga, ehk mingid hambad maas?) ja palju sellise asja parandamine maksma läheb? Näiteks ajami või mootori hinnad. Kuulsin ka, et kupeel ja sedaanil erinevad mootorid.
Õnneks aken tihendite vahel kinni, aga veidi on kosta välismüra ja tuult, päris kinni ta kohe kindlasti ei ole.
Volvo S60´11