Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Tere,
olen MB fänn juba ammusest ajast, kuid tänaseid foorumeid lugedes on jäänud mulje, et peab ikka palju raha olema, et mersuga sõita. Vanasti oli Mercedes-Benz ikka eluaeg kulgev tank, nüüdsed mudelid ei kesta eriti?
Siit minu küsimused:
Huvitab üks müügil olev 2001 E430 Avantgarde. Kas sellel mudelil on ka oodata käigukasti ''rasedus'' probleeme?
Mootor nagu aru saan on suht pommi-ja lollikindel?
Mis selle õhulugejaga võib juhtuda? Mis läbisõidul?
Saksas on neid müügil 3-4000EURiga terve rida, mida konkreetset peaks vaatama, kui seda autot osta.
Seda autot ostes kütusekulu kohta ei hakka küsima, olen palju V8 pidanud.
Ootan asjatundlikke nõuandeid ja arvamusi,
ette tänades
Jaak
P.S. teen ka teise postituse, kus küsin arvamusi diisli kohta. Palun mitte kohtlaseks pidada, aga olen palju erinevate asjatudjate arvamusi kuulnud, tahaks Mercedes-Benz kohta otse mersumeestelt kuulda. Olen kindel et see foorum on õige koht
Postitused: 263
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Ma pole kindel, et tean mis see käigukasti "rasedus" on. Minu tagasihoidlik arvamus on, et kui Mercedes-Benz ja uuem kui ca 1999 aasta, siis bensukas. Puhtalt minu kogemus räägib, et diislil on palju-palju igasugu anureid ja liiga tihti nad nöögivad. Paraku on ENAMUS diagnostikuid piisavalt lollid, et CDI mootorit parandada. Minu 2000 aasta CDI oli rohkem katki ja avariis kui ülejäänud autod 15 aasta jooksul kokku. Ka maksin pidevalt remondi eest ja viga ikka alles. Võimalik, et sitt juhus, kuid CDI jamasi siin foorumis palju kirjas. Auto on tahetud teha ökonoomseks ja keskkonna sõbralikuks. See on õnnestunud, mootor on hea jne... kuid sellel on kallis hind. Kui see hea asi jamab, siis pole ju palju kasu. Kui nüüd veel rääkida E430-st, siis mina ka valiksin avantgarde. Lihtsalt visuaalselt kuidagi meeldivam. Küll aga soovitan vaadata 4matic poole. Kuna meil pool aastat sajab sitta, siis võiks need v8 poolt pakutavad hobujõud ikka normaalselt asfaltile kanda. Veel üks minu kogemus räägib sellest, et ESP võimaldab jääda kinni absoluutselt igale poole. Esiosa raske, ja ESP taga jälle vedada üritava ratta pidurdab kinni ja nii kraabidki endale augu, isegi siledal rohuplatsil, lumest rääkimata. Küll aga on Mercedes-Benz ESP sõites ideaalne, perim mida kohanud olen. Ja ärge ajage, et oleks esp pidanud välja lülitama jne... Eesti oludes suure mootoriga auto peaks võimalusel olema nelivedu. Kes vastu vaidleb, see ilmselt ei sõida neliveoga (eriti sellel talvel).
Õhukulumõõtjaga see jama veel (CDI), et diagnostika võib seda näidata, tegelikult aga võib olla hoopis muu viga. Ehk seepärast tundub, et sagedane probleem. Ja bensukatel on õhukulumõõtja hind suhteliselt krõbe. Kui sa pole aga valmis ootamatult välja käima näiteks 5000.-, siis pole mõtet selle auto poole vaadata ka.
Sry, kui olin Mercedes-Benz suhtes kriitiline. Hinges olen jäägitu Mercedes-Benz fänn. Kes mu postitusi jälginud on, see teab põhjust, miks ma mersut osta ei saa.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Kastidel esines raseduse probleeme tõesti - selle vastu on rohtu, kuid enne ostu võiks õli spets testriga vaadata.
CDI mootori eluiga sõltub eelkõige kütusest. Enne ostu võiks pihustite lekkeid mõõta.
Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
tänud virgo.
Raseduse all mõeldakse vist siin foorumis seda jahutusvedeliku sattumist kasti õli sisse. Et tehakse Silberis rasedustest.
Kes veel omab arvamust/oma kogemust 2001 E430 ülalpidamise kulukuse ja/või vastupidavuse kohta? Selge, et sõltub eelmiste omanike hooldamistavadest, aga äkki on tal mingeid spetsiifilisi vigu?
Eestis praegu ainult üks saadaval, aga saksas pikk rivi müügis. Mida kontrollida eriti enne ostu?
Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Ostuabi lugesin läbi, ega konkreetselt abi ei olnud. Ikka tahaks kuulda isikliku kogemusega inimese käest.
Sõbral oli sedaan 2000a vist e420, oli väga rahul, aga vajas jahil käimiseks džiipi. Müüs MB maha ja ostis mingi 2006 70000km läbisõiduga Nissani, peaaegu uus ju. Ja nüüd kahetseb, et müüs hea auto maha. Jaapanlane, olgu ta uus, ja diisel ja mis kõik veel, jääb ikka jaapanlaseks. Mercedes-Benz lähedale ei saa.
Postitused: 263
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
R129 Kirjutas:Enne ostu võiks pihustite lekkeid mõõta.
Jah, CDI üks pihusti maksab ca 8000.-. Kui eelnev omanik pole seibe vahetanud, siis võib kulukas olla.
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Peaasi, et ei roostetaks ja auto näeks värske välja. 4.3 pidavat hea mootor olema samas ma ise ütleks, et 3.2 V6 on optimaalne. Ise arvan küttekulu on alati määrav, isegi kui seda jõuad osta. Virgo mainis ära ka 4 maticu ja nõustun temaga täesti, olen nüüd värske omanik ja teel püsivusega libedal maanteel pole mingit probleemi, samuti kohalt minemisega 4 matic ikka üleprahi.
Postitused: 263
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
HotPapa Kirjutas:Peaasi, et ei roostetaks ja auto näeks värske välja. 4.3 pidavat hea mootor olema samas ma ise ütleks, et 3.2 V6 on optimaalne. Ise arvan küttekulu on alati määrav, isegi kui seda jõuad osta. Virgo mainis ära ka 4 maticu ja nõustun temaga täesti, olen nüüd värske omanik ja teel püsivusega libedal maanteel pole mingit probleemi, samuti kohalt minemisega 4 matic ikka üleprahi.
4.3 eestis müügis jah vaid üks. Seevastu 3,2 4maticuid kolm. Nagu mainisin enne, siis pool aastat on selline ilm, et olgu või 10 liitrine mootor, aga seda jõudu teele kanda ei saa. Antud valguses eelistaksin igal juhul 3,2 nelivedu 4,3-le.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
virgo Kirjutas:R129 Kirjutas:Enne ostu võiks pihustite lekkeid mõõta.
Jah, CDI üks pihusti maksab ca 8000.-. Kui eelnev omanik pole seibe vahetanud, siis võib kulukas olla.
Mina olen siiamaani suutnud teatuid pihusteid isegi 3500 EEKiga müüa. Tõsi nende garantii on 2 a ja vahetus võtab aega kuna on saksa tellimus.
Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Tänud veelkord nõuandjatele. Vaatasin täna selle 430 üle ja tegin proovisõidu ka. Auto oli sõites väga hea, välimuses---üllatus-üllatus---- mitmeid roostes kohti. Aga mis ei meeldinud, oli sisu. Ega ta polnud müügiks puhtaks tehtud ja liiv ja praht ei häirinudki, aga nahk oli ikka väga vana välimusega ja valet värvi- mingi roheka kulunud tooniga.
Mercedes-Benz ostaks ikka sellepärast et endal oleks hea sõita ja sees istumine meeldiks. Mitte ainult teistele näitamiseks
Päris maha veel ei kanna seda konkreetset masinat, aga vaatan veel veidi ringi. Kindlasti vaatan ka need 320 4maticud ka üle.
Teemat võib veel arendada....kes oskab kaasa rääkida.
Postitused: 263
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Pööra tähelepanu ka pisiasjadele, et EL vidinad (parkimisandurid, vihmaandur) jne töötaks. Hea kui oleks vähemalt 2 võtit. Hea kui enne ostu teed ka diagnosti. Tähelepanu võiks ka õlileketele pöörata, sest näiteks roolilatt pole üldse odav. Proovisõit soovitavalt tee pikem - soovitaks lausa tunnike, poole linnas ja pool maanteel. Kiktauni ja pidurdamisi, kiirendust. Hoia ise ka meid kursis.
Postitused: 98
Teemad: 3
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
(03-03-2010, 11:35 AM)virgo Kirjutas: Veel üks minu kogemus räägib sellest, et ESP võimaldab jääda kinni absoluutselt igale poole. Esiosa raske, ja ESP taga jälle vedada üritava ratta pidurdab kinni ja nii kraabidki endale augu, isegi siledal rohuplatsil, lumest rääkimata.
100% sellega nõus, oi kuidas ma olen vandunud oma CL-ga, mul ple küll ESP (vist ASR orsmth) aga no vahet ple...ees raske V8 ja tagaots kerge, ja nii lihtne on just lörtsis ja sellisel plägas kinni jääda, lihtsalt uskumatu!!!
|