Minul on w203 200CDI 90kw 2004a, külmaga absoluutselt käima ei läinud. Eelsüüteküünalde tuli põles. Mõtlesin, et asi selles siis, ostsin 4 uut küünalt, vahetasin ära. Proovin siis hommikul - ikka sama lugu. käima ei lähe
ja kui lõpuks läbi häda käima sain, siis eelsüüteküünalde tuli põles (kustub natukese aja pärast). Milles võib asi olla?
Proovisin kõige 1. küünalt. Pessa panin 1 küünla ja massi ka järgi ning läks punaseks.
Panin uue aku ka peale autole, ja käisin proovimas. Panen süüte sisse, tuli läheb põlema, kustub. Vahepeal panin süüte sisse läks põlema ja jäigi pikaks ajaks põlema. Siis olenevalt olukorrast, panin käima, vahepeal hakkas uuesti põlema. U minutiks..
Vähemalt W124 ja W210 asub eelsoojendusküünalde relee vasaku lanseka peal esitule taga. Sealt saad pistiku lahti ühendada ja siis kontrollida kas relees kõik väljundid annavad voolu. Kui jah siis juba juhtmeid kontrollima, On olnud juhus, et juhe oli katkenud vahetult enne küünalt aga rüü hoidis juhet koos ja visuaalselt polnud midagi näha.
Võta küünalde ploki küljest suur pistik lahti, kontrolli esmalt kontroll lambiga läbi plussi kõik küünlad ja juhtmed üle(üks ots siis plussi ja teisega pistikust kõik küünlad läbi)Silindrite numbrid reeglina MB-del pistiku peal kirjas. Kui küünlad kõik olemas, siis kontrolli testriga takistused ka üle, mõni küünal võib olla vabalt lühises. Kui küünlad korras ja auto ei käivitu endiselt, siis on probleem relees või sinna tulevas toitejuhtmes. Võib öelda et tüüpvead neil.
Releed saab remontida ka, kui natuke nokitseda.
tnx Kirjutas:Võta küünalde ploki küljest suur pistik lahti, kontrolli esmalt kontroll lambiga läbi plussi kõik küünlad ja juhtmed üle(üks ots siis plussi ja teisega pistikust kõik küünlad läbi)Silindrite numbrid reeglina MB-del pistiku peal kirjas. Kui küünlad kõik olemas, siis kontrolli testriga takistused ka üle, mõni küünal võib olla vabalt lühises. Kui küünlad korras ja auto ei käivitu endiselt, siis on probleem relees või sinna tulevas toitejuhtmes. Võib öelda et tüüpvead neil.
Releed saab remontida ka, kui natuke nokitseda.
Kontrollisin. Juhtmed terved mis releest lähevad küünaldele. Samuti toitejuhe korras, sinna nn plokki tuleb sisse 10 koma midagi volti. 2 kontaktil on vool, kahel ei ole. Ju siis seal plokis mingi viga, võtan maha.
see karp on jah kinnine,tuleb alt lahti lõigata noaga.Seal sees on igale küünlale oma kaitse või mingi traat mis lühisega maha põleb.Kui korda saad pane kokku ja tee silikooniga veekindlaks.
Eks ma homme hommikul näen, kuidas käivitub üldse auto.. Ilmselt on viga selles, et ühendasin selle läbisulanud koha otse juhtmega sealt klemmplaadi küljest.. Kui käivitub ilusti (küünlad kõik töötavad siis ilmselt), võtan lahti ja parandan selle koha aind ära, mis katki oli.