Postitused: 7
Teemad: 2
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
16-01-2010, 12:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-01-2010, 02:03 PM ja muutjaks oli Karl.)
Tere!...Probleem on selline siis,et sai 5-6 kuud tagasi vahetatud diisel S 350 td -l plokikaan,kuna ennem töötas ainult 6st silindrist 4-i.Nüüd asi korras,ka vahetatud kõik võimalikud tihendid ja poldid plokikaanel.Ja autol generaator ja starter ,süüde,uus aku,kütet 50 liitrit paagis,aga auto ei käivitu,kuigi ajab tossu tagant välja süüte keeramisel.Sai vahetatud ennem seda viga veel x6 hõõgküünlad ja ka kõik kollektori tihendid vahetatud+silikoon.Kohe peale küünalte vahetust tegin viimase sõidu ja vb umbes 5-10km ja parkisin auto parklasse...peale seda üritasin autot käima saada,aga seni asjatult?.....kas kellegile äkki tuleb see tuttav ette või oskab juhatada kellegi targni?...Lp.Tarmo
Postitused: 7
Teemad: 2
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Tere!
...Kirjutan vähe autost veel....
W140
Merdcedes-Bens S 350 TD.
Aasta...11.04.1996
mootori tüüp.... diisel
Automaat
Sedaan
Võimsus ...110kw
Et probleem mis on ülal välja toodud!
Postitused: 374
Teemad: 25
Liitus: May 2007
Maine:
3
16-01-2010, 11:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-01-2010, 11:36 PM ja muutjaks oli kaido.)
Kas lubab ka käima minna või ainult tuleb tagant suitsu kui käivitad?
Võid proovida pihustil ühe toru lahti keerata, siis näed kas küte
jõuab pihustini.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Ei tahaks nagu hästi uskuda, et kõik kuus pihustit nüüd korraga nii p...sses, et kütuserõhk silindritesse nö. "maha" jookseb ja käivitumist takistab...
Mis värvi see toss on, kas must või ikka hele kütuseudu nagu ilma eelsüüteküünlata kompressori käiamisel tavaline?
Postitused: 7
Teemad: 2
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
...Tere!...küünlad said siis ostetud uued 6 tk.Eelmised küünlad töötasid ainult 6st 1 küünal ja vedas käima ka selle ühega ,aga tuli üks kaks korda käita ikka.Küünlad said ka testermeeteriga kontrollitud ja tõesti vanadest 1-s näitas ainult elumärki ehk reageeris.Igaksjuhuks ütlen,et sai see töö ise ette võetud ja tegin endal seda garaaziz....tegelikult ju ei tohiks ka sellest midagi olla,et tegin seda tööd umbes -5 graadise ilmaga,aga lund sisse ei sadanud ja ses mõttes peaks kõik ok olema.
....Sumbutajast tuleb tõesti sellist laaget tossu,et nn kütus ei põle vist korralikult ka ära ja aga välimise filtri järgi saab ütelda,et kütus kaob kuhugile sealt,aga kuhu....
Postitused: 7
Teemad: 2
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
...seda ka ,et asi võib olla ka tegelikult pihustites,kuna ennem tuksus nagu vana Mercedes-Benz ikka...keegi soovitas kontrollida süüdet ennem,kui hakkan pihusteid vahetama,et kas sellel ka väike tõepõhi sees?
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Kui plokikaan maha käis ,siis käis maha ka kett. Kas sa ikka pärast kokku panemist kõrgsurve pumba märgi vaatasid üle. Mina arvan, et sul võis keti ühe hambavõrra üle visata ja pihustus nurk liiga hiline. 15 kraadi peale väntvõlli OT on pumba küljepealt korgi august näha sälku pöörleval võllil. Selle paika panemiseks on muidugi spets tööristad olemas, aga enamvähem täpselt saab silmaga ka panna.
Postitused: 7
Teemad: 2
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Tere!..Et,sain nüüd ühe elektrikuga asja üle kontrollitud ja asi järgmine,et saime auto käima vana hea rekkavendade tööriistaga eetriga...pihustamise näol õhusissevõtu avasse ja süüte keeramisel töötab nagu vana mees.Et eks nendel miinuskraadidel on ka omad miinused diisel autodele talvel.......Aga hetkel veel katkine salongi soojendusmootor,et kas sellest võiks nüüd sõitmisel midagi oleneda....kas tohib ültse ilma selleta sõita?Olen midagi kuulnud ,et sellest peaks mootori põõrded hakkama tõusma vms..oskab keegi midagi lisada?