18-12-2009, 12:36 AM
mb 300DL 1985 must ,algselt on olnud 280SEL.
Keegi on mingiaeg mootori asendanud 3,0 65kw diisliga ja manuaalkastiga.
Lisad:el.aknad(korras), el. katuseluuk(ei tea), el. istmed (lylitid katki),kesklukk(katki ja pagasnik ei avane yldse),mingi kahtlane soendus plokk(muidugi mitte töökorras), nahksisu ja eks neid nuppe ole veel ,mis midagi ei tee,termostaat kutu ,eelsoendusega mingi kamm , syytelukuga mingi kamm . Mingi räme vibratsioon.
Igatahes suht p***es , aga s6idab.
mb280SE 1983 hall, mootorivahetus passis kirjas.
Välimuselt tundub täitsa viisakas , kui mitte arvestada et stanged ja yks tagumine nurk on sodiks s6idetud.
Lisadest siis aut.kast , katuseluuk ja ilmselt pumba veaga 3.0 65 kw diisel(mis pidavat väga heas korras olema).Sisu on riidest , aga täitsa viisakas. Samuti on armatuur jm. vaadatavas seisukorras. Sleppis olles tundus väga vaikne olevat võrreldes Liga
Lkfist vaadates on umbes rohkem kui aasta tagsi osalenud avariis mille tagajärjel on otsustatud autot mitte taastada.
Taastatud ta siiski on ja sellest järeldan , et päris laipa ei oleks keegi hakanud taastama kui auto ise otsas poleks. Et ma arvan et ideepoolest on see nyyd korralikum pill.
Sõpra , kes sleppis oli pole näha old , ilmselt sai kangreeni ja kopsupöletiku , ega mul omalgi parem pold sest hi-tech soendusplokk ei funka.
Niisiis alustuseks paar kysimust:
äkki keegi teab mingit ajalugu neist autodest ja oskab soovitada kumb nyyd doonoriks teha ?
Kuidas avada pagass(ilma midagi l6hkumatta)?
Lappasin s-klassi foorumi läbi , minu pöhivigade kohta eriti teemasid ei olnud. Ei hakka vast foorumit risustama oma teemadega ,nii et laskaga k6ik nõuanded siia tulla
Keegi on mingiaeg mootori asendanud 3,0 65kw diisliga ja manuaalkastiga.
Lisad:el.aknad(korras), el. katuseluuk(ei tea), el. istmed (lylitid katki),kesklukk(katki ja pagasnik ei avane yldse),mingi kahtlane soendus plokk(muidugi mitte töökorras), nahksisu ja eks neid nuppe ole veel ,mis midagi ei tee,termostaat kutu ,eelsoendusega mingi kamm , syytelukuga mingi kamm . Mingi räme vibratsioon.
Igatahes suht p***es , aga s6idab.
mb280SE 1983 hall, mootorivahetus passis kirjas.
Välimuselt tundub täitsa viisakas , kui mitte arvestada et stanged ja yks tagumine nurk on sodiks s6idetud.
Lisadest siis aut.kast , katuseluuk ja ilmselt pumba veaga 3.0 65 kw diisel(mis pidavat väga heas korras olema).Sisu on riidest , aga täitsa viisakas. Samuti on armatuur jm. vaadatavas seisukorras. Sleppis olles tundus väga vaikne olevat võrreldes Liga
Lkfist vaadates on umbes rohkem kui aasta tagsi osalenud avariis mille tagajärjel on otsustatud autot mitte taastada.
Taastatud ta siiski on ja sellest järeldan , et päris laipa ei oleks keegi hakanud taastama kui auto ise otsas poleks. Et ma arvan et ideepoolest on see nyyd korralikum pill.
Sõpra , kes sleppis oli pole näha old , ilmselt sai kangreeni ja kopsupöletiku , ega mul omalgi parem pold sest hi-tech soendusplokk ei funka.
Niisiis alustuseks paar kysimust:
äkki keegi teab mingit ajalugu neist autodest ja oskab soovitada kumb nyyd doonoriks teha ?
Kuidas avada pagass(ilma midagi l6hkumatta)?
Lappasin s-klassi foorumi läbi , minu pöhivigade kohta eriti teemasid ei olnud. Ei hakka vast foorumit risustama oma teemadega ,nii et laskaga k6ik nõuanded siia tulla