15-12-2009, 07:45 PM
et otsing mulle vastust ei andnud siis tegin ise.
nagu aru olen saanud siis sisuliselt jagunevad pumbad kaheks: vanemad ja uuemad. uuema pumba tunneb väljastpoolt ära kuna tollel on "plekikate" kruvidega kinni, vanemal ainult "nagade" taga kinni. samas on ka ülemineku pumbad mis näevad väljast välja nagu "uuem" aga sisu siiski vana. sisu siis erineb selles, et vanema tüübi pumpadel peab pidevalt vahetama laagreid(soovituslik on iga 30k tagant kontrollida ja kui juba kontrollida, siis ~50.- laagrite alla panna pole ka kahjulik), mis on lahtised ja millede lagunemine võib kaasa tuua palju tüli ja kalli mootori remondi. uuema tüübi pumbal siis peaks olema kinnine laager, mille kuulid mootorisse kukkuda ei saa....parandage kui midagi valesti.
nüüd minu probleemi juurde. mul on 3 pumpa. 2 neist vanema tüübi omad, mis tekitavad piisava vaakumi pidurite ja suretuse tarvis vaid sooja mootoriga. hommikune toores puudub isegi suvel, kuna pump pole piisavalt soe et vaakumit tekitada. eriti hull on asi talvel, kuna külmaga puudub nii pidurivõim(tuleb mootori soojenedes), toores ja isegi peale 10km pikkust sõitu ei saa mootorit välja suretada (vahel aitab piisava vaakumi tekkele kaasa kerge gaasi andmine)
üks neist on aga uuema tüübi oma (see on hetkel küljes). see tekitab igas olukorras piisava vaakumi kuid teeb sellist veidrat häält. hääl sarnaneb pisut hüdratõukuri tiksumisega kuid on siiski kuidagi teist moodi(pisut pehmem). see tiksumine on kõige tugevama häälega kui mootor on soenenud nii palju et toores maha läheb, kui mootor on korralikult soe, siis tiksumist pea-aegu pole.
küsimused: 1.millest selline heli 2.mida tolle (tiksuva)pumbaga teha 3. kas see heli võib tähendada, et pump lähiajal laiali jookseb 4.kas vanema tüübi pumpadega on nii, et kui on kulunud siis viska minema või saab korda kuidagi...??
ootaks abistavaid vastuseid(sisuga "kas mitte hüdratõukur ei tiksu pole vaja teha, kuna teiste pumpadega tiksumist pole")
nagu aru olen saanud siis sisuliselt jagunevad pumbad kaheks: vanemad ja uuemad. uuema pumba tunneb väljastpoolt ära kuna tollel on "plekikate" kruvidega kinni, vanemal ainult "nagade" taga kinni. samas on ka ülemineku pumbad mis näevad väljast välja nagu "uuem" aga sisu siiski vana. sisu siis erineb selles, et vanema tüübi pumpadel peab pidevalt vahetama laagreid(soovituslik on iga 30k tagant kontrollida ja kui juba kontrollida, siis ~50.- laagrite alla panna pole ka kahjulik), mis on lahtised ja millede lagunemine võib kaasa tuua palju tüli ja kalli mootori remondi. uuema tüübi pumbal siis peaks olema kinnine laager, mille kuulid mootorisse kukkuda ei saa....parandage kui midagi valesti.
nüüd minu probleemi juurde. mul on 3 pumpa. 2 neist vanema tüübi omad, mis tekitavad piisava vaakumi pidurite ja suretuse tarvis vaid sooja mootoriga. hommikune toores puudub isegi suvel, kuna pump pole piisavalt soe et vaakumit tekitada. eriti hull on asi talvel, kuna külmaga puudub nii pidurivõim(tuleb mootori soojenedes), toores ja isegi peale 10km pikkust sõitu ei saa mootorit välja suretada (vahel aitab piisava vaakumi tekkele kaasa kerge gaasi andmine)
üks neist on aga uuema tüübi oma (see on hetkel küljes). see tekitab igas olukorras piisava vaakumi kuid teeb sellist veidrat häält. hääl sarnaneb pisut hüdratõukuri tiksumisega kuid on siiski kuidagi teist moodi(pisut pehmem). see tiksumine on kõige tugevama häälega kui mootor on soenenud nii palju et toores maha läheb, kui mootor on korralikult soe, siis tiksumist pea-aegu pole.
küsimused: 1.millest selline heli 2.mida tolle (tiksuva)pumbaga teha 3. kas see heli võib tähendada, et pump lähiajal laiali jookseb 4.kas vanema tüübi pumpadega on nii, et kui on kulunud siis viska minema või saab korda kuidagi...??
ootaks abistavaid vastuseid(sisuga "kas mitte hüdratõukur ei tiksu pole vaja teha, kuna teiste pumpadega tiksumist pole")