Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
Kui termostaat lahti koguaeg(p'rses), siis peaks radikas koos mootoriga soojenema st. pane käsi peale kui mootori temperatuuri andur midagi näitama hakkab-peaks olema jääkülm kui termostaat korras. Muidugi sellise külmaga on mootoril soojenemisega raskusi kui salongi soojendus põhjas on.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 23
Teemad: 5
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Ma pole kunagi õieti aru saanud sellest aga 26c ja auto oli. Ei olnud HI ja auto.
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
Hmm.. Ma kahtlustan, et ta tahtis öelda, et kliima automaatik üritas 26 kraadi saavutada salongis. Päris palju tegelt tahtsid
Pane ventilaator nulli ja vaata mis siis saab.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 23
Teemad: 5
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Mul on esimene kogemus kliima automaatikuga ja ei saa siiani sellest aru. Aga ei olnud põhjas, oli 26c peal ja auto mitte HI ja auto (puhuks lolliks end)
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Olulist rolli küll ei tohiks temperatuuri valik mängida. Kui automaatse peal on, siis elektroonika peaks ootama kuni mootor vähe soojeneb ja siis hakkab ise reguleerima, kuhu ja palju ja kui kiiresti puhub.
Jahutusvedeliku tase on normis?
Sellise külmaga võib juba radiaatorile papitükki ka ette soovitada.
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
mario81 Kirjutas:taaviw126 Kirjutas:Hmm.. Ma kahtlustan, et ta tahtis öelda, et kliima automaatik üritas 26 kraadi saavutada salongis. Päris palju tegelt tahtsid Pane ventilaator nulli ja vaata mis siis saab.
Oleks pidanud a la 20c panema? Või mitte liiga palju tahtma ja nulli ning väljas 12min (mis on ette nähtud ühe suitsu tegemiseks) ära kasutama?
Ma ise panen jah kõik soojakraanid kinni ja lähen tuppa tagasi kohvi jooma. Kui auto siis niimoodi 20 minti töötanud on siis hakkab näidik näitama midagi juba ja siis võib sõitma minna. Natuke kannatan külma ja sõidan ilma sooja õhku raiskamatta
kui klaas muidugi väga uduseks ei lähe. Siis panen sooja puhuri põhja ja kütab päris kähku salongi soojaks ja samas säästab mootorit ka.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 23
Teemad: 5
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Ei ei, sul on ikka midagi väga mäda. Hommikul ma ei soojenda (seisab soojas garaazis) aga probleem päeval kui 2-3t seisnud auto.
Postitused: 153
Teemad: 5
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Kas sa hiljuti tosooli pole 2kki vahetanud...Võibolla on õhk sisse jäänud. Või tõesti tosooli natu vähe nagu eespool juba mainitud.
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
mario81 Kirjutas:Ei ei, sul on ikka midagi väga mäda. Hommikul ma ei soojenda (seisab soojas garaazis) aga probleem päeval kui 2-3t seisnud auto.
Ok kui vea teada saad siis postita siia kaa
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Mida kõikk kuulma ei pea, papp ette, soojendus kinni..
Vahetage termostaat korraliku originaal termostaadi vastu ja mitu aastat hooletu.
Tänase ilmaga (-17) 5min. kohapeal töötamist siis vaikselt sõittu ja 3-4km. pärast temp. 80-90 vahel. Ei mingeid pappe radika ees.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
Laur Kirjutas:Mida kõikk kuulma ei pea, papp ette, soojendus kinni..
Vahetage termostaat korraliku originaal termostaadi vastu ja mitu aastat hooletu.
Tänase ilmaga (-17) 5min. kohapeal töötamist siis vaikselt sõittu ja 3-4km. pärast temp. 80-90 vahel. Ei mingeid pappe radika ees.
Kui auto mootor läheb -17kraadiga salongi soojendus põhjas sama kähku soojaks kui soojendus kinni siis on kõik autod millega ma sõitnud olen vigased
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tee mis tahad, kui meeldib külmas autos sõitta siis lase edasi.
Korras auto soojeneb ka avatud soojendusega ruttu
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
hellrix Kirjutas:taaviw126 Kirjutas:Ma ise panen jah kõik soojakraanid kinni
Siis peaks mootor kauem soojenema kuna väike ring suletud ja termostaat läheb rutem lahti ning mootor peab suuremat kogust jahutusvedelikku soojendama. Väikese efekti annaks vendi seisma jätmine, mitte kraani sulgemine.
Üks kahest: kas sina oled millestki valesti aru saanud või mina. Olenevalt termostaadist avaneb ta(kui korras on) 80-90kraadi peal. Ja kraani all pidasin silmas seda, et salongi puhub väli õhk ehk siis külma õhu peale on lülitatud värk.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
Laur Kirjutas:Tee mis tahad, kui meeldib külmas autos sõitta siis lase edasi.
Korras auto soojeneb ka avatud soojendusega ruttu
Praegu sõidan autoga millel on väike diisel mootor ja see ei taha eriti kähku soojaks minna:S Auto on muidu korras. Eks peab kannatama jah
või suurema töömahuga bensuka ostma mis veits kiiremini vast soojeneb
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.