Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S600 differ
#1
Sain nüüd auto (c140, S600, 1995, 5 käiguline kast, ESP, difri ülekanne 2,65 (vist)) difrist jagu ja sellega seoses mõned mõtted. Kui nüüd peab vahetama hakkama siis oma mõistusega paneks natuke teistsuguse alla. Ideaalis võiks see olla

1. LSD (saaks parema pidamise)
2. 2,8 või 3,x ülekandega (300km/h ei ole just tihti vaja sõita aga algus võiks teravam olla)
3. vastupidav (et ei peaks sellega uuesti tegelema järgmised 100 000 km)


Kas selline asi on üldse on mõistlik ja võimalik ? Kuidas ?
Vasta
#2
1. LSD teeb Sulle Hents99.
2. 2,65 on kõige kiirem differ.
3. Differ kestab vähemalt 500 kkm. Ka 6,0l. mootoril.
Vasta
#3
Algus võiks teravam olla? Kui 5 käigulisega V12 ei ole teran siis on autol midagi viga. See peaks ju vägagi lihtsalt ratta ringi tõmbama! Suurema ülekandega diffriga hakkab niigi janune pill veelgi rohkem võtma. Milleks ise MB inseneriks hakata - see on parim kooslus, selle arvutuse on suht pädevad vennad Stuttgartis teinud.
Endal lendas samasugune differ õhtale - hakkan millalgi remontima. Kuna Eestis seda keegi minuteada ei tee, siis võtan asja ise käsile.
Vasta
#4
R129 Kirjutas:Algus võiks teravam olla? Kui 5 käigulisega V12 ei ole teran siis on autol midagi viga. See peaks ju vägagi lihtsalt ratta ringi tõmbama! Suurema ülekandega diffriga hakkab niigi janune pill veelgi rohkem võtma. Milleks ise MB inseneriks hakata - see on parim kooslus, selle arvutuse on suht pädevad vennad Stuttgartis teinud.
Endal lendas samasugune differ õhtale - hakkan millalgi remontima. Kuna Eestis seda keegi minuteada ei tee, siis võtan asja ise käsile.


Kõigega harjubSmile
äkki teed siis kohe 2tk korda ? Millal on plaanis asi ette võtta ?
Praegu veel auto sõitis aga difri õli oli rauapurune.
Kas mingite teiste masinate omad võivad ka alla minna?
E-bays nägin W211, W219, AMG (E55) difreid (A211 350 73 62) 800EURiga
Vasta
#5
Oeh diffrite teema on päris lai. Osadel kattub sisu teistel korpus, mõnel ainult tagakaas teistsugune. Sõltub ka veel aastaarvust (näiteks R129 ja W140 puhul) jne. Võin infot jagada, siis on vaja Sinu auto kerekoodi.
Enda monstrum on praegu talvekorteris ja teine differ all - pole viitsinud originaali ära remontida. Millalgi uue aasta alguses hakkan ilmselt tegema. Mul oli ka rauapuru, see on vanade õlide ja ka vähese õlikoguse viga. Keskmised väikesed hammakad annavad saba. See kokkupanek on MB juhendi järgi päris selline ettevõtmine. Kasutatud asi on ka selline .... Smile
Teatud diffrid on tugevdatud sisuga - V12 mootoriga masinad ning uuemad 500. Ülekanne on näiteks 320 CDI sama kuid need pole osad tugevdatud jne. Pikk teema ühesõnaga.
Vasta
#6
WDB1400761A277958

Ma nii kaua ei tahaks päris ilma autota olla, otsin siis mujalt lahendusi. Kui kasutatud difer osta siis peaks ilmselt lahti võtma ja vaatama mis nägu need kettad seal sees on ?
Vasta
#7
Jah tagumise kaane mahe. Muudmoodi lammutades hakkad sealt samast pihta kus mindagi - ehk siis MB remondijuhend ja hulga tööd (sentinjuutonmeeter võti, ühekõrdsed puksid, õiges mõõdus tellitavad vaheseibid jne).

Sinu differ on üks ühele 140.070/076/050/051/056/057 mudelitel all.

Aga näiteks esimene korpus ja kiiruga vaadates ka SISU on lisaks ka veel 129.067/076 mudelitel. Ehk kui leiad sellise siis vahetad lihtsalt tagumise poole ära ja valmis. Pead ei anna sest ei viitsinud kõiki mitukümmend detaili ükshaaval üle kontrollida.

Muud diffrid võib ka kuidagi alla sobitada, aga vaevalt sa seda teha viitsid. Vanematel 220 mudelitel oli ka suht samasugused diffrid, aga noh varuosakood kahjuks ei ütle, kas mingi suvaline valurant on diffril teine (kohe uus tootekood) ja võibolla isegi istuks näiteks S320 CDI oma täpselt alla.
Vasta
#8
Tere!

Mul vis vedeleb üks 600-jase kube tag.differ 94a

WDB1400761A199276
Vasta
#9
Tänu Kadaka (Orto) MB meestele sai differ asendatud.
Vasta
#10
Kui vana toas jalus püsib võtaks heameelega ära Smile
Vasta
#11
helista neile (5232198) ja võta ära, minust jäi ta sinna.
Vasta
#12
Sealt pole midagi võtta, keskvõll oli omale "uue" pesa teinud, suur taldrik on väljast "näritud".
Vaatasin seda lähemalt - prügikasti kaup.
Vasta
#13
Jah vähemalt sain korpuse sealt Smile ja poolasside otsad. Sattelliidid pidid veel lume all rauahunnikus kuskil olema ja Joonas lubas need kunagi lume sulades välja kookida. Kas need olid ka täiega õhtal?
Vasta
#14
Ja palju see "löbu" maksma läks kui saladus pole?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2001 W220 s600 vasaku süüteploki viga V2inoV2nge 3 393 16-04-2024, 11:26 PM
Viimane postitus: HotPapa
  W221 S600 V12 kummaline heli indrek 4 602 13-06-2023, 07:36 PM
Viimane postitus: v6sa
  W220 s600 mootori õli leke kepart 2 4,524 14-09-2019, 06:36 PM
Viimane postitus: OberHenn
  s55 amg lsd differ ytka29 2 2,584 05-07-2016, 09:12 PM
Viimane postitus: ytka29
  s600 tagumised uksed ei avane margus1976 3 3,447 08-05-2009, 09:47 PM
Viimane postitus: rauntz
  MB S600 raadio kood Circa 5 4,096 26-01-2009, 02:11 PM
Viimane postitus: Circa
  vajaks nõu kuidas tühjendada s600 kütusepaaki margus1976 35 24,580 21-01-2009, 10:29 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: S600  C140 Veiko66 3 2,864 27-07-2008, 11:26 AM
Viimane postitus: skiman



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne