muig... saab auto ka olla
hinnata saab kas a) orig. kriteeriumide järgi mille järgi uunikume hinnatakse (st klassikuid jms. on olemas üritused) või b) tuuninguvõistluste kriteeriumide järgi (ka NEED võistlused on olemas ning vastupidiselt esimesele punktile ka kodumaal).
Nt mis ilmneks minu auto kohta:
-Esimeste aknapiilarite nahkkatted on alumistest otstest lahti (vaja nahk uuesti liimida)
-Turvavöö käppade juurest vaja nahk tagasi venitada (päike on oma töö teinud ja naha äär lahti
-ajastule sobimatu Beckeri makk
-tagumist aknalauda on rüvetatud ja augud on originaalust suuremaks tehtud - 165mm kõlarid sees. mitteoriginaalid. näha küll pole aga ei sobi.
-ees Peerlessi koaksiaalid. ei ole orig.
-Käetoe õmbluseid kattev plastikrant pragunenud
-põhjakate puudu
-jagajaid juhtmeid ja küünlaid katva kaane poldid ei ole kinni (tüüpviga nendel motodel, vaja 3mm pikemaid polte)
-esivõrel täke
-tagamise ratta juurest on plastikuringil veidi värvi maha tulnud (ratta alt tulnud kivi on otsa lahti teinud?) ja krunt paistab. pisike koht.
-tungrauaaukude juures kerge rooste. vajab roostesurma
-jalamatis ei ole beezid, vaid on tumedad. beeze enam ei toodeta
-orig. võtmekomplekt (osaliselt) ja tulekustuti puudu.
-immo ja signa. immo peidus aga signa on kapoti all nähtav
-orig. handsfree on kadunud, järel augud aftermarket asjast (3 täppi) ja mikker laes. + mingi asi mille olemust pole tunnistada suutnud. lihtne eemaldada
-tehnilise poole pealt uuesti vaja tagaamordid vahetada ja uued mootoripadjad ehk.
- ning keegi idioot on pagassi luugist augu läbi teinud ja sinna antenni pannud. masendav.
Huvitav kas kellelgi on originaalkonditsioonist rohkem järgi?
...