Postitused: 2
Teemad: 1
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
Tere.
Mure siis järgmine. Kui bensiinipaagil kork lahti teha siis see susiseb nagu oleks seal surve sees. On see normaalne või ei. Kui ei siis milles võiks viga olla? ( A-160 )
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
kus sa tangid? mis ajast viga esineb?
kui tangid statis või nestes, proovi alexela või olexi kütet ja vastupidi. mul aitas, kui hakkasin venemaa lukoilides tankima, minek ka palju parem.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
põhh Kirjutas:kus sa tangid? mis ajast viga esineb?
kui tangid statis või nestes, proovi alexela või olexi kütet ja vastupidi. mul aitas, kui hakkasin venemaa lukoilides tankima, minek ka palju parem.
See küll viimase aja parimaid väiteid, et tanklast sõltub........
On küll normaalne kui avades susiseb, vähemalt mul kõik autod seda teinud.
Postitused: 499
Teemad: 21
Liitus: Jun 2008
Maine:
1
....ja mida vähem kütet sees on seda suurem sussss tuleb, mulle selline mulje jäänud nagu oleks tegu kerge vaakumiga ( minu jagu susiseb ka) Äkki on paagi tuulutus umbes kergelt või tõepoolest peabki susisema ja sisisema?? Ei tea.
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
25-11-2009, 11:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2009, 11:17 PM ja muutjaks oli põhh.)
Karl Kirjutas:põhh Kirjutas:kus sa tangid? mis ajast viga esineb?
kui tangid statis või nestes, proovi alexela või olexi kütet ja vastupidi. mul aitas, kui hakkasin venemaa lukoilides tankima, minek ka palju parem.
See küll viimase aja parimaid väiteid, et tanklast sõltub........
On küll normaalne kui avades susiseb, vähemalt mul kõik autod seda teinud.
neste - paagi avamisel ükskõik mis ilmaga liiga suur rõhk paagis
statoil - vahepeal tavalisest suurem rõhk
alexela - niiskete ilmadega justkui vaakum paagis
olerex - vahest nagu tekiks väike vaakum
lukoil - iga ilmaga 0 rõhk
mingi X firma vene küte - vahepeal vaakum
ja ma põletan nädalas ~70-80L pena, julgen väita, et küttest sõltub vägagi palju. kindlasti mõjutab seda ka ilm või kütuse partii mingil määral (testitud väidetavalt 95-stega)
Tegelikult ei tohiks susiseda, paagi tuulutus ilmselt tõesti umbes.
Postitused: 2
Teemad: 1
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
Paistab ,et pole siiski erilist põhjust paanikaks Panin ise ka seda tähele , et mida vähem kütust paagis on seda rohkem susiseb.
Tangin ise muidu Nestes ja Alexelas.
Uurin ka selle paagi tuulutuse kohta. Aga tänud sellegi poolest nendele kellel oli viitsimist siis kriblada...
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
26-11-2009, 12:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-11-2009, 12:31 AM ja muutjaks oli taaviw126.)
põhh Kirjutas:Karl Kirjutas:põhh Kirjutas:kus sa tangid? mis ajast viga esineb?
kui tangid statis või nestes, proovi alexela või olexi kütet ja vastupidi. mul aitas, kui hakkasin venemaa lukoilides tankima, minek ka palju parem.
See küll viimase aja parimaid väiteid, et tanklast sõltub........
On küll normaalne kui avades susiseb, vähemalt mul kõik autod seda teinud.
neste - paagi avamisel ükskõik mis ilmaga liiga suur rõhk paagis
statoil - vahepeal tavalisest suurem rõhk
alexela - niiskete ilmadega justkui vaakum paagis
olerex - vahest nagu tekiks väike vaakum
lukoil - iga ilmaga 0 rõhk
mingi X firma vene küte - vahepeal vaakum
ja ma põletan nädalas ~70-80L pena, julgen väita, et küttest sõltub vägagi palju. kindlasti mõjutab seda ka ilm või kütuse partii mingil määral (testitud väidetavalt 95-stega)
Tegelikult ei tohiks susiseda, paagi tuulutus ilmselt tõesti umbes. Kuidas sul siis mõnede tanklate küttega rõhk/vaakum tekib kui sul tuulutus korras on? Küte tuleb enamasti kõik ühest kohast. Mingi lisandite vahe lihtsalt.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
OOOOT OOT mehed - kas te arvate et MB on nii keskkonnavaenulik, et laseb bensiini aurud otse välja? Läbi söefiltri suunatakse need ikka kui surde liiga suureks läheb minuteada.
Bensiinil on selline omadus nagu aururõhk - see on standardiga (loe kvaliteedinõuded) paika pandud kui palju lenduvaid osakesi olla tohib. Ja mingil määral sõltub kütuse tarnijast - sest oktaanarvu saadakse erinevalt (erinevate lisanditega).
Väike rõhk on OK.
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Paaki ei tohi tulla üleliia suur rõhk. Siis peab avanema ülerõhu klapp,mis laseb selle auru läbi söefiltri õue. Paaki ei tohi tekkida ka üleliia alarõhku. Muidu kisub paagi kortsu. Siis avaneb jällegi alarõhu klapp. Mootor ju pidevalt vähendab paadis olevat küttekogust ja see iseeneset tekitab paaki alarõhu. Lisaks sellele on bensiinil omadus aurustuda ja seda teeb ta meelsasti , kui vähe sooja saab. Siit tekib jälle ülerõhk. Mootorid samas jälle imevad seda aurustunid bensiini töödates sisselaskesse ja põletavad ära. Ühesõnaga käib see paak pidevalt nüüd ühes kui ka teises suunas nagu akordion. Seda küll 0,2bar ulatuses. Siiski alarõhku ikkagi paaki väga ei lasta tekkida,Pigem tekib sinna ülerõhk. Nii et see on täiesti normaalne, et paagis on ülerõhk . Mis muidu diislimehed räägivad. Pole kunagi täheldanud diisli paagis ülerõhku. Ilmselt ta ei aurusta nii vägevalt. Olen kunagi diislil täheldanud, et alarõhu klapp laseb paaki rõhku juurde töötava mootoriga . Tükk aega sai mõtiskletud, mis see vahepeal piniseb :-D Aga kui sul lukoili küttega paak ei susise, ?????? Siis on kaks asja.... kas on pidevalt juhtunud see hetk, kus paagist on just aur ära imetud, või siis lukoili küte ei aurustu :-D Bensiin peab muidu hästi aurustuma.
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
26-11-2009, 09:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-11-2009, 09:41 AM ja muutjaks oli põhh.)
taaviw126 Kirjutas:Kuidas sul siis mõnede tanklate küttega rõhk/vaakum tekib kui sul tuulutus korras on? Küte tuleb enamasti kõik ühest kohast. Mingi lisandite vahe lihtsalt. polegi väitnud, et minu autol tuulutus korras on. kogemus näitab lihtsalt, et rõhk sõltub suurel määral küttest ikkagi.
wdb240 Kirjutas:Aga kui sul lukoili küttega paak ei susise, ?????? Siis on kaks asja.... kas on pidevalt juhtunud see hetk, kus paagist on just aur ära imetud, või siis lukoili küte ei aurustu :-D Bensiin peab muidu hästi aurustuma. ei oskagi öelda/arvata, kumb variant. bensiini olen kõvasti maha ajanud ja aurustuvad kõik kiirelt. samas paagi tuulutus peaks ikka umbes olema - seega, kuhu see rõhk sealt kaob, ei tea. aga kindel on see, et muid tanklaid külastan minimaalselt. maitse asi.
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Minu kogemused küll ka sellised, et korraliku paagikorgiga on alati korgi avades väike ülerõhk paagis. Teoretiseerimine teemadel et selle ja teise firma tanklast tangituna, poole ja täie paagiga, pikalt ja lühiajaliselt sõitnud autol ... vist nagu puudub vajadus.
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
26-11-2009, 09:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-11-2009, 09:54 PM ja muutjaks oli põhh.)
taadu Kirjutas:Minu kogemused küll ka sellised, et korraliku paagikorgiga on alati korgi avades väike ülerõhk paagis. Teoretiseerimine teemadel et selle ja teise firma tanklast tangituna, poole ja täie paagiga, pikalt ja lühiajaliselt sõitnud autol ... vist nagu puudub vajadus.
ainult korralikust korgist ei pruugi piisata - xenoni komplekt ja metallikvärk vähendavad survet veel omakorda. tegelikult on teooria ikkagi midagi hoopis teistsugust, kui praktika.
Postitused: 355
Teemad: 33
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Tasub kontrollida jah,paagi tuulutussüsteemi.Seda enam,kui auto ajaloo vältel pole seda kordagi tehtud.Ülerõhk,kui tekib,siis rohkem soojal ajal.Aga kipub just vaakum tekkima.Ning tuttava "kutsikal" plõnksas tänu tekkinud vaakumile paagi tiba pisemaks.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
|