25-06-2009, 09:50 PM
Vabandan kohe ette ära, et võibolla pole pealkiri kõige parem. Tegemist on siis 2001 aasta C32 amg-ga. V6 kompressor mootor. Ütlen kohe ette ära et konkreetne viga on juba autol juba ostust saadik (oli pisut avariiline). Probleem on kompressori/mootori juhtimisega kuid ilmselt on põhimõtted samad kõigil Mercedes-Benz siduriga kompressoritel. Nimelt ei tule voolu peale intercooleri pumbale (pump ise korras), kuid nagu ma aru saan juhib seda otseselt aju? releed vahel pole?
Kas seetõttu võib ka kompressorit mitte järele võtta? Teisisõnu, mis tingimustel kompressor "välja lülitatakse" ? Tõsisemad veakoodid? Mingite kindlate andurite kala,mida võiks kontrollida?
Põleb ka mootori tuli.
Ilmselgelt oleks parim variant diagnost, kuid auto on suht laiali (värvimise jaoks) ja hea oleks kui saaks enne miskid võimalikud vead ise ära kontrollida.
Pikk jutt kokkuvõttes, mis juhtudel läheb mootor "avarii reziimi", mis juhtudel "kraaid kinni" keeratakse? Kas peaks uurima kompressori mehaanilist seisukorda ? On neil mingeid tüüpvigu mida võiks vaadata?
ette tänud.
Kas seetõttu võib ka kompressorit mitte järele võtta? Teisisõnu, mis tingimustel kompressor "välja lülitatakse" ? Tõsisemad veakoodid? Mingite kindlate andurite kala,mida võiks kontrollida?
Põleb ka mootori tuli.
Ilmselgelt oleks parim variant diagnost, kuid auto on suht laiali (värvimise jaoks) ja hea oleks kui saaks enne miskid võimalikud vead ise ära kontrollida.
Pikk jutt kokkuvõttes, mis juhtudel läheb mootor "avarii reziimi", mis juhtudel "kraaid kinni" keeratakse? Kas peaks uurima kompressori mehaanilist seisukorda ? On neil mingeid tüüpvigu mida võiks vaadata?
ette tänud.