Postitused: 1
Teemad: 1
Liitus: May 2009
Maine:
0
Võti enam ei keera, rool on lukus. Jamas juba tükk aega, et kui oli tuju, läks kohe käima, aga kui polnud tuju, siis pidin mingi 5-6 korda võtit keerama. Aga täna enne seda totaalset jama pidin umbes 30 korda võtit keerama, alles siis läks käima. Ja nüüd siis ei keera enam üldse mitte kuhugipoole. Ma elan veel sellises kohas ka, kus pole Mercedes-Benz juppe võtta ja romulaid siin samuti pole. Appi!
Postitused: 54
Teemad: 3
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
tartus vanas taksopargi õuepeal aitas mind lukkumeister.oli sama jama ja maksma läks 1500.-.aega võttis 2 päeva
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
Tere!
Ära lammutama kohe hakka vast. Äkki saad võtme esimesse või teise asendisse pika logistamise peale. Siis on kergem süüteluku südamikku vahetada. Kui ei saa, siis soovitan roolisamba sees olevat difti välja puurida(eriti kõva teras on). Meisliga võid peksta kaa difti. Kui võti on null asendis, siis ei saa pistikut kaa tagant, kuid seda on kerge kätte saada rauasaega polte läbi lõigates. Siis saad klemmplaadi kätte ja saad linna ära sõita..
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 28
Teemad: 8
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
Lisan vanale teemale uut juurde. Nimelt jooksis mul samuti w202 süütelukk kinni. Logistades saab keerata. Ostsin omale juba uue südamiku ka, aga kui hakkasin lahti võtma tuli välja, et mul võib olla üldse w124 süütelukk?! Vaadates videosi, siis tundub lahti võtmine käib w124 kahe traadi abil, w202 aga saab kullinokkadega või mingi taolisega. Minul on siis võimalus traatidega teha. Pika jutu küsimus, et kas c-klassi süütelukk läheb E klassi omale ja kas on üldse võimalik ,et E klassi süütelukk on C klassil?