26-03-2006, 07:28 PM
autoks on mb 190 2,0d tahaks käigukasti vahetada 5-lise vastu kuid palju tuleb ümber ehitada kas käiguhoovastikus tuleb midagi muuta.
4-ne kast 5-se vastu
|
26-03-2006, 07:28 PM
autoks on mb 190 2,0d tahaks käigukasti vahetada 5-lise vastu kuid palju tuleb ümber ehitada kas käiguhoovastikus tuleb midagi muuta.
29-03-2006, 09:36 PM
Kui paned viiese alla ega ta siis täislastis minna jõua,samas peaks neljase kastiga autol tagasild olema kiirema ülekandearvuga, nii et muutub veel mannetumaks.
29-03-2006, 11:34 PM
4 ja 5 kastil pikkuse vahe, et siis KARDAAN või selle esimene ots ainult,
käiguhoovastiku ei tea, aga kui lühemaks vaja siis seda lihtne teha. Rauasaag ja M10 keermelõikur
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
30-03-2006, 07:43 AM
Üks varras tuleb juurde panna hoovastikku.
Üldiselt kõik vardad tuleb ümber vahetada . . . kuid ei maksa suurt midagi. Samuti Kuliss tuleb ümber vahetada . . . kah tehtav.
02-04-2006, 07:28 PM
proovisin 2,5d diffrit alla kõik sobis kuid spidiokas hakkas valetama ja selle mõtlesin et panen ka 5-se kasti sest ei tea kas kast ja differ on ültse disla omad sest keegi "keenius" on vahetanud eestis olles mootorit millest sain pärast soetamist aru kuid ei tea mis seis on sest läheb suht halvasti edasi linnas jään kõigile jalgu
03-09-2006, 12:49 PM
Tõstatan vana teema üles.
Tegin vahetuse neljase viiese vastu. Kast all, kuliss vahetatud 5se vastu. Nüüd aga ei tea kuhu hoovad ühendada. Proovisin et vasak vasakuga, parem paremaga, keskmine keskmisega, ei lähe käigud korralikult sisse, ja mingi käik jäi sisse kah. On kusagil mingit skeemi hoobade jaoks või ütleb keegi kuidas käib. Ja mis jutt see on et üks varras tuleb 5sele juurde? 3 hooba on 4sel ja 3 hooba ka 5sel. Vardad sain kah 5 käigulise omad. Samuti 6 pütase pealt. Asjaga kiire, saaks täna auto uuesti liikuma. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|