Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Tere!
Autoks w124 bensukas, 91. a, 200E manuaal.
Imelik saatuse iroonia, tegin just mitme tuhande krooni eest veermikus remonti, aga välja lõi hoopis mingi muu jama.
Juba mõnda aega oli siduripedaalil imepisike vabakäik. Samas lahutas kenasti ja käigud lülitusid hästi.
Nüüd siis probleem: käigus liiguvad üliraskelt, eriti tagumine ( teeb lausa häält ). Ja nt kolmandalt teisele vahetamine. Lisaks on suurenenud siduri vabakäik ning täna hommikul ei tulnud pedaal peale vajutamist enam üles tagasi ise, vaid pidi lausa varbaga aitama.
Käigukastis on samas mul juba 4 a olnud mingi kõrin, mis on olnud valjem just külmadel ilmadel, samas soojal ajal ei saa arugi.
Tundub nagu, et midagi oleks laiali lendamas...kardan lausa juba autoga ringi sõita.
Pidurivedelikuanum on max ääreni täis, lisaks on eelmine kevad vahetatud ka käigukastis õli. Nii et ei tohiks nagu vana õli probleem olla.
Mis variandid olla võiks?
Aitäh!
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Siduri töösilinder? Samas vedelikku ei kao.
Külmade ilmadega annab eriti tunda.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Siduri pedaal ei tule ülesse - kusagil ikkagi leke ja õli lahkunud. Pead järele vaatama kas salongis või põhja all peab õline olema. Samas peaks süsteem õli saama piduriõli anumast ja kui see täis on ...?
Mu 123-l oli selline imelik viga, et pärast siduri töösilindri manseti vahetamist õli vabatahlikult süsteemi ei tahtnudki minna. Oli vaja suruõhu abi.
Kõriseda võib hoorattas asuv käigukasti võlli otsalaager, sellisel juhul sidur all ja käik sees ei tohiks enam häält teha.
Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
No siiski jah õli on olemas, anumast seda vähenenud pole.
Täna hommikul oli veidi külmem vist, pedaal päris põhja ei jäänud, aga samas päris üles ka ei tulnud. Jäi seega kuskile vahepeale. Varbaga aidates tuli.
Aga just et käigud nii raskelt käivad, see on imelik. Enne seda ei olnud.
Heinar, asi ongi nii, et kui sidurit all hoida, ei ole mingit häält. Ja kui pedaal üleval, on kuulda sisinat. Aga kõriseb ainult liikudes.
Segane olukord. Uisapäisa otsast asju vahetama ka ei tahaks hakata.
Kahtlusalused võiksid ju olla töösilinder, peasilinder, siduri komplekt ise ja ka käigukast...
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Kui pedaal üleval ja sirin/krigin vms. heli tekib, siis kahtlustan surve laagrit ning ühtlasi ka võib ta sul probleeme tekitada käigu vahetamisel, ehk siis teeb raskemaks selle.
Teine võimalus on, et käigukasti hoovastik lumist ja jäist ollust täis( Ise Norras soojas kliimas, ei tea mis Eestis praegu on).
Kui käigud siiski sisse lähevad, kuigi raskelt ning vedu koheselt taha ei tule, siis ei saa sidurit süüdlaseks seada.
Proovi siduri töösilindri mansetile ligi pääseda, soovitatavalt sõbra abiga ning üks väike õhutus teha, vaata, kas süsteemis on õli liikvel.
Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Nonii... asi on siis hullemaks läinud. Tahtsin täna sõita ühe tuttava remondimehe juurde autot näitama, aga enam ei lähe ükski käik sisse.
Imelik on see, et kui mootor ei tööta, lähevad kõik käigud, aga kui mootor käib ja siduri alla vajutan, ei lähe isegi jõuga. Ma muidugi päris suure jõuga ei hakanud suruma...
Mida arvate? Kas sidur ikkagi? Või emb-kumb siduri silindritest?
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Kui töötava mootoriga käiku sisse üritasid suruda, kas siis auto vaikselt liikuma tahtis hakata?
Igaljhul julgen pakkuda, et sidur on nüüd õhtal, ehk siis sidur, sidurikorv ning sureka vahetus
Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
To: Renkju
Jah, oli küll nii, et kui proovisin suruda käiku töötava mootoriga, siis auto kergelt tahtis liikuma hakata.
Nii et seega siis saab välistada silindrid ning vaja vahetada sidurikomplekt?
Oskab keegi nõu anda, millise tootja juppe kasutada ning kui keeruline vahetus on? Kas kohe mõistlik ka vahetada sirinakahtlusega käigukasti otsalaager?
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
No kui siduri pedaal on nagu kerge, aga samas käib üles-alla ilusti, siis julgen välistada siduri töösilindri.
Usun, et on viga siduris ja komplekti vahetus ning komplekt ei midagi muud kui Sachs.
Ja siiski usun, et sirina kahtlus ongi see samune surve laager. Käigukasti peavõlli laager mõtled vast!? See tekitab taaliselt vibratsiooni tühikäigul ja kaasi vajutades.
Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
TO Renkju:
No tänan hea ülevaate eest!
Siduripedaal mul tõesti väga kerge. Vabakäik on suurem kui alguses, aga siiski nõrgast puudutusest ta alla ka ei vaju.
Aga igatahes on selge, et sidur ei lahuta, sest käigud sisse ei lähe.
Selle siriseva laagri kohta ma nüüd ei tea. Olen kuulnud, et kui sidurit all hoiad ja siriseb, siis on survelaager. Ja kui hääl on mootori vabakäigul ning see kaob siduri vajutamisel, siis käigukasti laager. Ja see teeb just häält külma ilmaga külma mootoriga.
Autoosad.ee pakub mingit LUK i sidurikomplekti, hinnaks 2093 eeku.
Tootjariik Saksamaa. LUK i ja Sachsi kvaliteedi ja ilmselt ka hinnavahe väga suur?
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
No sirina kohta ma ei oska 100%-list diagnosi öelda, seda saab spetsialist öelda, kui on kasti eemaldanud.
Mu enda kogemusega oli sirin surve laagrist ja vibratsioon peavõlli otsalaagrist.
LUK'i kohta ei oska öelda, pole tarvitanud ja pole kogemusi. Sachs'i siduri komplekt ei tohiks palju kallim olla, küündib vast kuhugi 3000- 3500,-.
Minu 97. a. c240-le maksis see 3000,- ning peale.
Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Täna sõitsin autoga siis ise remonti. Käivitasin käik sees ja sidur all. Sõit ise muidugi toimus ainult esimese käiguga. Aga samas mingi lahutamine isegi toimis, sest peatumiseks piisas siduripedaali allhoidmisest.
Aga vigaseks osutus hoopis siduri peasilinder. Silindri sees olev vedru oli purunenud.
|